UROS LIVE -areenan mainosnäyttöjen myynti Outshine Oy:lle
Tampereen keskustaan rakentuva UROS LIVE -areena ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen sopimuksen, jonka myötä areenan mainosnäyttöjen mainosmyynnistä vastaa jatkossa Outshine. Uusi sopimus takaa Outshinelle yksinoikeuden tulevaan mainosmyyntiin. Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö kertoo tuoreesta sopimuksesta:
”Sopimukseen kuuluu yli 200 digitaalista mainosnäyttöä, ja yhteistyön myötä Outshinen digiverkostosta tulee Tampereen vaikuttavin. Erityisesti kaksi julkisivun LED-jättinäyttöä tuovat mainostajille aivan uudenlaisia elämyksiä, sillä ne ovat kokonsa puolesta kaksi suurinta mainosnäyttöä Pohjoismaissa. Olen ylpeä siitä, että kotimainen Outshine valikoitui kumppaniksi monien vaihtoehtojen joukosta.”
UROS LIVE -areenan mainosnäyttöihin jo solmitut kumppanuussopimukset pysyvät voimassa. Jatkossa mainosmyynnistä vastaa Outshine, joka on UROS LIVE -areenan toimitusjohtaja Marko Hurmeen mukaan erinomainen kumppani tällä saralla:
”Outshine on vastuullinen kotimainen toimija, joka tuntee mainostajien tarpeet kuin omat taskunsa. Yrityksen asiakaslähtöinen toimintatapa ja kunnianhimoiset tavoitteet sopivat loistavasti yksiin myös UROS LIVE -areenan toimintaperiaatteiden kanssa.”
Mainosnäytöt sijaitsevat UROS LIVE -areenan sisä- ja ulkopuolella. Ulkona olevat näytöt on sijoiteltu niin, että ne tavoittavat hyvin laajasti ja pitkältä matkalta myös muut kuin areenalla käyvät ihmiset. Areenan sisätilat ovat auki myös tapahtumien ulkopuolella, sillä areenalle tulee laaja kattaus huipputason palveluita, kuten kasino, hotelli ja ravintolatoimintaa. Pääosin näytöt ovat mainoskäytössä, mutta ne palvelevat yhtä lailla areenan tapahtumia ja niiden avulla tuotetaan areenan kävijöille täysin uudenlaisia kansainvälisen tason elämyksiä. Kaksi suurinta näyttöä ovat kooltaan 200m2 ja 186m2 ja ne sijaitsevat ulkona areenan julkisivussa. Kauimpana areenasta sijaitsevat kaksi näyttöä, kooltaan 15m2 per kappale on jo asennettu käyttöön.
Sopimus astuu voimaan heti ja kaikki UROS LIVE -areenan näytöt käynnistyvät 1.12.2021. Outshinen mainosmyynti on jo käynnistynyt.
Outshine Oy to take over advertising sales of the UROS LIVE arena Digital Out of Home screens
The UROS LIVE arena being built in the centre of Tampere and Outshine Oy based in Helsinki have made an agreement on the advertising sales of the arena’s Digital Out of Home screens, securing the sale of ads to Outshine for several years. The new agreement grants Outshine the exclusive rights to sell advertising on the screens in the future. Outshine Oy’s CEO Jani Lepistö says of the new agreement:
“The agreement covers more than 200 Digital Out of Home screens, and the cooperation makes Outshine’s digital network the most impressive in Tampere. Especially the two iconic LED screens on the facade – the two largest screens in the Nordics – will take advertisers’ messages to new heights. I am proud of the fact that Finnish Outshine was selected as partner among many excellent choices.”
The partnership agreements already made with UROS LIVE arena Digital Out of Home screens will remain valid. Going forward, Outshine will be in charge of advertising sales in the arena. According to UROS LIVE arena CEO Marko Hurme, they are an excellent partner in this field:
“Outshine is a responsible Finnish operator that knows the needs of advertisers like their own pockets. The customer-oriented approach of the company and ambitious goals are an excellent fit with the operating principles of UROS LIVE arena.”
The screens are located both inside and outside the arena. The external screens have been positioned so that their visibility is ensured far and wide to visitors and passers-by alike. The interior space of the arena will also be used outside events, because the arena is home to a comprehensive selection of top-notch services, such as a casino, a hotel and restaurants. The displays will mostly be used for advertising, but they also serve arena events and will be used to create completely new experiences on par with international counterparts for visitors to the arena. Two of the largest screens located on the facade of the arena measure 200 m2 and 186 m2 in area. The two 15 m2 displays located farthest from the arena have already been installed.
The agreement enters into force immediately and all UROS LIVE arena screens will be switched on on 1 December 2021. Outshine is already selling advertising space.
Ulkomainonta kasvaa ennätystahtia – hyödynnä Outshinen uudet mahdollisuudet
Syyskuussa ulkomainonta nousi kolmanneksi suurimmaksi mediaryhmäksi,
heti television ja verkkomedian jälkeen (Kantar). Kasvuvauhti on huimaa:
ulkomainonnan osuus mediamainonnasta kasvoi 19,4 % viime vuoden
syyskuuhun verrattuna ja kattaa jo 12,6 % koko mediamainonnasta.
Outshinelle Oulun kattavin verkosto 15 vuoden ajaksi!
Outshine valloittaa Oulun pysäkkikatosten mainospaikat voitettuaan kaupungin järjestämän kilpailutuksen peräti 15-vuotiselle sopimuskaudelle. Outshine tarjoaa alueen kattavimman ulkomainonnan verkoston ja vahvistaa asemaansa tavoittavimman digitaalisen ulkomainonnan myyjänä.
“Tuomme markkinoille Oulun kattavimman digitaalisen ulkomainonnan tuotteen. Mainostajat voivat hyödyntää pintoja yhdellä aineistokoolla, kuten myös Helsingissä”, kertoo Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö.
Tavoita Suomen suurimmat yleisöt Helsingin laajennetussa kantakaupungissa!
Helsingin laajennettu kantakaupunki tarjoaa mainostajille ainutlaatuisen mahdollisuuden: Suomen suurimmat kontaktimäärät yhdistettynä maan parhaaseen ostovoimaan. Outshine tarjoaa yksinoikeudella kattavimman digitaalisen ulkomainosverkoston, joka tavoittaa juuri oikeat ihmiset oikeassa paikassa.
Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja
käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.