
Outshine Oy etsii innokasta ja motivoitunutta mediaharjoittelijaa kuuden kuukauden harjoitteluun. Tämä on loistava tilaisuus alan opiskelijalle, joka haluaa kehittää taitojaan ja saada arvokasta työkokemusta.
Media-alalla vuodesta 2007 työskennellyt Jenny Saranen aloittaa Outshinen asiakkuuksista vastaavana johtajana (Chief Client Officer), johtoryhmän jäsenenä ja osakkaana 8.8.2023. Sarasella on laaja kokemus niin mediasta kuin mediatoimistoista. Aiemmin Saranen on työskennellyt esimerkiksi Caratilla, Virta Mediacommunityllä, Clear Channelilla ja Mediateolla.
”Jenny on moderni ja rohkea asiakkuusjohtaja, joka ymmärtää monipuolisesti asiakkaiden markkinointitarpeet ja on kotonaan ulkomainonnan parissa. Jennyn nimitys tukee tavoitettamme vahvistaa asemaamme digitaalisen ulkomainonnan markkinassa ja syventää asiakassuhteita entisestään”, Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö kertoo.
"Olen innoissani mahdollisuudesta päästä toteuttamaan Outshinen kasvutarinaa. Oman mielenkiintoisen haasteensa tuo myös uudenlaisen, asiakaslähtöisen palvelumallin kehittäminen alati muuttuvaan mediakenttään." -Jenny Saranen
Outshinen liikevaihto yli kaksinkertaistui viimeisimmällä tilikaudella ja myös kuluvana vuonna kasvu on voimakasta. Suurin kasvuloikka on kuitenkin vasta edessä, sillä Outshine voitti keväällä 2023 Helsingin ulkomainospaikkojen kilpailutuksen kaksi arvokkainta osa-aluetta. Voitto Suomen suurimmasta ulkomainonnan kilpailutuksesta mahdollistaa yhtiön liikevaihdon moninkertaistumisen, sillä Outshinen verkostosta tulee voiton myötä Helsingin vaikuttavin.
Maanlaajuinen dooh-verkostomme tavoittaa vaikuttavasti yli viidelläkymmenellä (50) paikkakunnalla ja luomme rohkeasti uusia innovaatioita niin mainospaikkojen kuin toimintamallienkin suhteen.
Outshine Oy etsii innokasta ja motivoitunutta mediaharjoittelijaa kuuden kuukauden harjoitteluun. Tämä on loistava tilaisuus alan opiskelijalle, joka haluaa kehittää taitojaan ja saada arvokasta työkokemusta.
Suomen johtava digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) media Outshine ja kansainvälisesti tunnettu digitaalisen taiteen alusta Artcrush aloittavat ainutlaatuisen yhteistyön. Kumppanuus mullistaa suomalaisen kaupunkimaiseman tuomalla kuukausittain 30 valikoitua digitaalista taideteosta osaksi Outshinen valtakunnallista digitaalista ulkomainosverkostoa.
Kirsi Immonen on nimitetty Outshinen myyntitiimiin asiakkuuspäällikön (Account Manager) rooliin. Kirsi tuo mukanaan vahvaa osaamista digitaalisesta markkinoinnista ja asiakaslähtöisyydestä. Kirsi on aiemmin työskennellyt yrittäjänä digitaalisen markkinoinnin parissa, markkinointipäällikkönä sähköautojen latauspalveluiden parissa. Viimeiset kahdeksan vuotta hän on toiminut vapaa-ajalla Tesla Club Finlandin tapahtumavastaavana, joista viisi vuotta yhdistyksen puheenjohtajana.
Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.
Haluatko sallia evästeet?