Logo

Nimitysuutinen: Jenny Saranen Outshinen asiakkuuksista vastaavaksi johtajaksi

Nimitysuutinen: Jenny Saranen Outshinen asiakkuuksista vastaavaksi johtajaksi

Media-alalla vuodesta 2007 työskennellyt Jenny Saranen aloittaa Outshinen asiakkuuksista vastaavana johtajana (Chief Client Officer), johtoryhmän jäsenenä ja osakkaana 8.8.2023. Sarasella on laaja kokemus niin mediasta kuin mediatoimistoista. Aiemmin Saranen on työskennellyt esimerkiksi Caratilla, Virta Mediacommunityllä, Clear Channelilla ja Mediateolla.


”Jenny on moderni ja rohkea asiakkuusjohtaja, joka ymmärtää monipuolisesti asiakkaiden markkinointitarpeet ja on kotonaan ulkomainonnan parissa. Jennyn nimitys tukee tavoitettamme vahvistaa asemaamme digitaalisen ulkomainonnan markkinassa ja syventää asiakassuhteita entisestään”, Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö kertoo.


"Olen innoissani mahdollisuudesta päästä toteuttamaan Outshinen kasvutarinaa. Oman mielenkiintoisen haasteensa tuo myös uudenlaisen, asiakaslähtöisen palvelumallin kehittäminen alati muuttuvaan mediakenttään." -Jenny Saranen


Outshinen liikevaihto yli kaksinkertaistui viimeisimmällä tilikaudella ja myös kuluvana vuonna kasvu on voimakasta. Suurin kasvuloikka on kuitenkin vasta edessä, sillä Outshine voitti keväällä 2023 Helsingin ulkomainospaikkojen kilpailutuksen kaksi arvokkainta osa-aluetta. Voitto Suomen suurimmasta ulkomainonnan kilpailutuksesta mahdollistaa yhtiön liikevaihdon moninkertaistumisen, sillä Outshinen verkostosta tulee voiton myötä Helsingin vaikuttavin.


Maanlaajuinen dooh-verkostomme tavoittaa vaikuttavasti yli viidelläkymmenellä (50) paikkakunnalla ja luomme rohkeasti uusia innovaatioita niin mainospaikkojen kuin toimintamallienkin suhteen.

  • Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa
    Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa

    Helsingin katukuvaan saapuu uusia upeita mainoslaitteita elokuusta 2024 alkaen. Aikataulu varmistui, kun yksittäisen kuntalaisen valitus hylättiin ja myös maankäytön päätöksestä tuli lainvoimainen. Mainoslaitteet rakennetaan tutuille paikoille, missä oli aiemman operaattorin Clear Channelin aikaan enimmäkseen staattista inventaaria. Helsingin kaduille avautuu nyt huikeita uusia mahdollisuuksia, kun 444 pintaa kattava verkosto digitalisoidaan sataprosenttisesti. Outshine saa sopimuksella yksinoikeuden kantakaupungin katumainostauluihin sekä pilareihin lähes yhdentoista (11) vuoden ajaksi uudelle sopimuskaudelle 2024 - 2035.

  • DOOH sanasto
    Ulkomainonnan termit

    Outshinen vaikuttavat digipinnat tavoittavat suuren yleisön ja aikaansaavat tuloksia nopeasti. Näkyvyys mieleenpainuvassa mediaympäristössä vahvistaa brändiä ja näkyvyys voidaan kohdentaa juuri haluamallesi kohderyhmälle sekä alueelle. Tutustutaan tarkemmin ulkomainonnan lyhenteisiin, käsitteisiin ja niiden merkitykseen.

  • Suunnittelutyökalu
    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla

    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla Nyt löydät suunnittelutyökalustamme entistä tarkempaa kohderyhmädataa mainospaikoistamme. Datasta ilmenee yleisön sukupuolijakauma, tulotaso sekä koulutus. Tieto on peräisin Tilastokeskuksen avoimesta Paavo-tietokannasta.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?