Logo

Nimitysuutinen: Jenny Saranen Outshinen asiakkuuksista vastaavaksi johtajaksi

Nimitysuutinen: Jenny Saranen Outshinen asiakkuuksista vastaavaksi johtajaksi

Media-alalla vuodesta 2007 työskennellyt Jenny Saranen aloittaa Outshinen asiakkuuksista vastaavana johtajana (Chief Client Officer), johtoryhmän jäsenenä ja osakkaana 8.8.2023. Sarasella on laaja kokemus niin mediasta kuin mediatoimistoista. Aiemmin Saranen on työskennellyt esimerkiksi Caratilla, Virta Mediacommunityllä, Clear Channelilla ja Mediateolla.


”Jenny on moderni ja rohkea asiakkuusjohtaja, joka ymmärtää monipuolisesti asiakkaiden markkinointitarpeet ja on kotonaan ulkomainonnan parissa. Jennyn nimitys tukee tavoitettamme vahvistaa asemaamme digitaalisen ulkomainonnan markkinassa ja syventää asiakassuhteita entisestään”, Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö kertoo.


"Olen innoissani mahdollisuudesta päästä toteuttamaan Outshinen kasvutarinaa. Oman mielenkiintoisen haasteensa tuo myös uudenlaisen, asiakaslähtöisen palvelumallin kehittäminen alati muuttuvaan mediakenttään." -Jenny Saranen


Outshinen liikevaihto yli kaksinkertaistui viimeisimmällä tilikaudella ja myös kuluvana vuonna kasvu on voimakasta. Suurin kasvuloikka on kuitenkin vasta edessä, sillä Outshine voitti keväällä 2023 Helsingin ulkomainospaikkojen kilpailutuksen kaksi arvokkainta osa-aluetta. Voitto Suomen suurimmasta ulkomainonnan kilpailutuksesta mahdollistaa yhtiön liikevaihdon moninkertaistumisen, sillä Outshinen verkostosta tulee voiton myötä Helsingin vaikuttavin.


Maanlaajuinen dooh-verkostomme tavoittaa vaikuttavasti yli viidelläkymmenellä (50) paikkakunnalla ja luomme rohkeasti uusia innovaatioita niin mainospaikkojen kuin toimintamallienkin suhteen.

  • Ulkomainonnan kasvu
    Ulkomainonta kasvaa ennätystahtia – hyödynnä Outshinen uudet mahdollisuudet

    Syyskuussa ulkomainonta nousi kolmanneksi suurimmaksi mediaryhmäksi, heti television ja verkkomedian jälkeen (Kantar). Kasvuvauhti on huimaa: ulkomainonnan osuus mediamainonnasta kasvoi 19,4 % viime vuoden syyskuuhun verrattuna ja kattaa jo 12,6 % koko mediamainonnasta.

  • Greetings from Oulu
    Outshinelle Oulun kattavin verkosto 15 vuoden ajaksi!

    Outshine valloittaa Oulun pysäkkikatosten mainospaikat voitettuaan kaupungin järjestämän kilpailutuksen peräti 15-vuotiselle sopimuskaudelle. Outshine tarjoaa alueen kattavimman ulkomainonnan verkoston ja vahvistaa asemaansa tavoittavimman digitaalisen ulkomainonnan myyjänä. “Tuomme markkinoille Oulun kattavimman digitaalisen ulkomainonnan tuotteen. Mainostajat voivat hyödyntää pintoja yhdellä aineistokoolla, kuten myös Helsingissä”, kertoo Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö.

  • Kirkkaasti tavoittavin
    Kirkkaasti tavoittavin

    Tavoita Suomen suurimmat yleisöt Helsingin laajennetussa kantakaupungissa! Helsingin laajennettu kantakaupunki tarjoaa mainostajille ainutlaatuisen mahdollisuuden: Suomen suurimmat kontaktimäärät yhdistettynä maan parhaaseen ostovoimaan. Outshine tarjoaa yksinoikeudella kattavimman digitaalisen ulkomainosverkoston, joka tavoittaa juuri oikeat ihmiset oikeassa paikassa.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?