Logo

Outshine tuo ensimmäisenä Suomessa jopa 12 kk maksuajat ulkomainontaan

Outshine x Foppa

Outshine tuo Foppan maksutavat osaksi verkkopalveluaan, mikä mahdollistaa markkinoijalle joustavat maksutavat ja entistä vaikuttavamman ulkomainonnan toteuttamisen

Liian monessa yrityksessä markkinointi nähdään hyvien aikojen ylellisyytenä. Markkinointia tehdään, kun kassassa on ylimääräistä, ja budjettia nostetaan vasta kun myynti kasvaa. Tämä tarkoittaa liian pieniä investointeja markkinointiin ja sitä, että yrityksen kasvu on hidasta.

Outshine ottaa valikoimaansa Foppan joustavat maksutavat, mitkä mahdollistavat mainostajille jopa 12 kuukauden maksuajat. Kun koko kampanjan budjettia ei tarvitse maksaa heti, markkinointiin voi käyttää riittävästi rahaa ja siten maksimoida liikevaihdon kasvun.

”Lähtökohtaisesti kaikkien yritysten markkinointibudjetit ovat liian pieniä suhteessa kasvupotentiaaliin, jonka yritys voisi markkinointi-investoinneilla saavuttaa. Taustalla on useita syitä, mutta yhtenä haasteena on yritysten kassa ja tuloslaskelma, joita jokaisen yrityksen pitää optimoida. Tähän Foppa tuo avun, kun markkinoinnin kulut voidaan jaksottaa pidemmälle aikavälille, jolla markkinoinnin tuottokin syntyy”, Foppan toimitusjohtaja ja perustaja Antti Kaihlanen summaa.

Foppan maksutavat tuodaan osaksi Outshinen verkkopalveluita niin, että kussakin tarjouksessa näkyy esimerkinomainen laskelma saatavilla olevista maksutavoista. Markkinoija voi palvelua käyttäen itsenäisesti koostaa ja tilata tarpeisiinsa soveltuvan kokonaisuuden tai pyytää henkilökohtaista palvelua Outshinen ammattilaisilta.

”Outshine tuo joustavat maksutavat ulkomainontaan ensimmäisenä Suomessa. Maksuaikaratkaisut tuovat asiakkaillemme joustoa ja mahdollistavat markkinoinnin investointien kasvun ilman tarvetta kertaluonteiseen panostukseen. Toivomme tämän vauhdittavan asiakkaidemme markkinointi-investointeja ja kasvua entisestään”, Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö kertoo.

Outshine Oy – Digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijä

Outshine Oy on kotimainen digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijä. Tavoitamme suomalaiset valtakunnallisesti keskustoissa, teiden varsilla ja ostopaikkojen läheisyydessä vaikuttavilla digitaalisilla mainosvälineillä. Outshinelta saat ammattitaitoista ja ripeää palvelua, minkä lisäksi inventaarimme on saatavilla itsepalveluna 24/7 verkkopalvelumme kautta.

Foppa Oy – Markkinoinnin kasvurahoittaja

Foppa Oy on suomalainen yritys, joka on erikoistunut markkinointibudjettien joustaviin maksutapoihin. Foppan kautta markkinoijat voivat maksaa mitä tahansa markkinointi-investointejaan pidemmällä maksuajalla 60-120 päivässä tai kuukausittain 6-12 kuukaudessa. Foppan avulla yritykset voivat investoida markkinointiin riittävästi ja maksimoida myyntinsä kasvun, kun markkinoinnin kulut jaksottuvat pidemmälle aikavälille, jolla markkinoinnin tuottokin syntyy. Lisätietoja: www.foppa.fi

Lisätietoja:

Jani Lepistö

toimitusjohtaja, Outshine Oy

050 560 8425, jani.lepisto@outshine.fi

Antti Kaihlanen

toimitusjohtaja, Foppa Oy

040 842 9226, antti@foppa.fi

  • Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa
    Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa

    Helsingin katukuvaan saapuu uusia upeita mainoslaitteita elokuusta 2024 alkaen. Aikataulu varmistui, kun yksittäisen kuntalaisen valitus hylättiin ja myös maankäytön päätöksestä tuli lainvoimainen. Mainoslaitteet rakennetaan tutuille paikoille, missä oli aiemman operaattorin Clear Channelin aikaan enimmäkseen staattista inventaaria. Helsingin kaduille avautuu nyt huikeita uusia mahdollisuuksia, kun 444 pintaa kattava verkosto digitalisoidaan sataprosenttisesti. Outshine saa sopimuksella yksinoikeuden kantakaupungin katumainostauluihin sekä pilareihin lähes yhdentoista (11) vuoden ajaksi uudelle sopimuskaudelle 2024 - 2035.

  • DOOH sanasto
    Ulkomainonnan termit

    Outshinen vaikuttavat digipinnat tavoittavat suuren yleisön ja aikaansaavat tuloksia nopeasti. Näkyvyys mieleenpainuvassa mediaympäristössä vahvistaa brändiä ja näkyvyys voidaan kohdentaa juuri haluamallesi kohderyhmälle sekä alueelle. Tutustutaan tarkemmin ulkomainonnan lyhenteisiin, käsitteisiin ja niiden merkitykseen.

  • Suunnittelutyökalu
    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla

    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla Nyt löydät suunnittelutyökalustamme entistä tarkempaa kohderyhmädataa mainospaikoistamme. Datasta ilmenee yleisön sukupuolijakauma, tulotaso sekä koulutus. Tieto on peräisin Tilastokeskuksen avoimesta Paavo-tietokannasta.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?