Logo

Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla

Suunnittelutyökalu

Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla

Nyt löydät suunnittelutyökalustamme entistä tarkempaa kohderyhmädataa mainospaikoistamme. Datasta ilmenee yleisön sukupuolijakauma, tulotaso sekä koulutus. Tieto on peräisin Tilastokeskuksen avoimesta Paavo-tietokannasta.


Tarkempaa raportointia veloituksetta


Työkalumme yhdistää datalähteistä tuodun tiedon mainospaikkoihin, ja muodostaa automatisoidusti tiedot niin yksittäisiin sijoituspaikkoihin kuin myös kokonaisuuksiin. Kohderyhmädata tuodaan helmikuun 2024 aikana myös raporteille, mitkä asiakkaamme saavat jatkossa veloituksetta käyttöönsä. Raporttien avulla voidaan pureutua mainonnan suorituskykyyn ja läpinäkyvästi todentaa, miten ostetut näyttökerrat ovat toteutuneet.


Datan alkuperä


Alkuvaiheessa kohderyhmädata perustuu Tilastokeskuksen avoimena datana tarjoamaan Paavo-tietokantaan, mistä saamme tietoa postinumeroalueen perusteella. Työkalumme hakee tiedot mainospaikoille viiden (5) kilometrin säteeltä, joten vielä tässä kohtaa data ei huomioi kohderyhmien liikkuvuutta. Rikastamme työkaluamme jatkossa muillakin datan lähteillä, joten raportointimme kehittyy jatkuvasti tarkempaan suuntaan.

  • AU Data
    Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.

    Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.

  • WOO
    The World Out Of Home Organizationin (WOO) jäsenyys

    Outshine hyväksyttiin 24.6.2024 The World Out Of Home Organizationin (WOO) jäseneksi. Jäsenyys mahdollistaa yhteisten standardien ja termien edistämistä alalla maailmanlaajuisesti. Lisäksi saamme arvokasta tietoa maailmalta asiakkaidemme käyttöön.

  • Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa
    Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa

    Helsingin katukuvaan saapuu uusia upeita mainoslaitteita elokuusta 2024 alkaen. Aikataulu varmistui, kun yksittäisen kuntalaisen valitus hylättiin ja myös maankäytön päätöksestä tuli lainvoimainen. Mainoslaitteet rakennetaan tutuille paikoille, missä oli aiemman operaattorin Clear Channelin aikaan enimmäkseen staattista inventaaria. Helsingin kaduille avautuu nyt huikeita uusia mahdollisuuksia, kun 444 pintaa kattava verkosto digitalisoidaan sataprosenttisesti. Outshine saa sopimuksella yksinoikeuden kantakaupungin katumainostauluihin sekä pilareihin lähes yhdentoista (11) vuoden ajaksi uudelle sopimuskaudelle 2024 - 2035.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?