Outshine tuo digitaalisen ulkomainonnan näyttävästi Oulun kaduille ja bussipysäkeille. Digitaalinen verkosto tavoittaa lähes kaikki oululaiset sekä suuren osan koko Oulun talousalueesta ja heistä, jotka käyvät alueella töissä. Reaaliaikaisesti, vaikuttavasti ja digitaalisesti.
Tutustu paketteihinOulu
Oulu on nuori ja teknologiaosaamisestaan tunnettu, kulttuurin nouseva keskus. Bussipysäkkien digipinnoilla tavoitat oululaiset ja muut vierailijat modernilla tavalla, niin kuin vuoden 2026 kulttuuripääkaupungin katukuvaan kuuluukin:
Laaja kattavuus
Oulun verkosto tavoittaa 99 % kaupungin asukkaista ja 82 % koko seudun väestöstä. Bussipysäkeille on kesän ja syksyn aikana nousemassa 60 digipintaa. Kaikkinensa ulkomainospintoja Outshinen verkostossa on Oulun alueella jo yli 80 kpl.
Kohdennettu reaaliaikainen sisältö
Digipinnoilla viestit voivat reagoida vaikka säähän, kellonaikaan, paikallisiin tapahtumiin tai sesonkeihin, ajankohtaisesti ja yllättävästi. Relevantti sisältö huomataan!
Uusin teknologia
Kaikkien bussipysäkkien 60 digipinnassa on liiketunnistimet, mitkä mahdollistavat entistä dynaamisemman sisällön ja luovemmat ideat. on tehokas tapa tavoittaa laaja yleisö. Digipinnat ovat näyttäviä ja niillä on korkea huomioarvo, mikä tekee niistä erinomaisen kanavan mainostaa tuotteita ja palveluita.
{{ productCombination.name}}: {{ getProductCombinationKeyNumbers(productCombination.id, 'numScreens') }} pintaa
{{ getProductCombinationKeyNumbers(productCombination.id, 'viewsPerWeek') }} | Min näytökertaa / vk |
{{ getProductCombinationKeyNumbers(productCombination.id, 'otcPerWeek') }} | OTC-kontaktia |
{{ getProductCombinationKeyNumbers(productCombination.id, 'grossPerWeek') }} | Mediabrutto / vko (SOV 10%) |
{{ getProductCombinationKeyNumbers(productCombination.id, 'cpt') }} | CPT (CPM) brutto |
Oulu on Euroopan kulttuuripääkaupunki vuonna 2026. Oulu2026 tuo kaupunkiin entistä enemmän kävijöitä, tapahtumia ja kansainvälistä huomiota. Tulevana vuonna Oulussa järjestetään yli 1 000 tapahtumaa, jotka houkuttelevat kaupunkiin arviolta noin 2,5 miljoonaa kävijää. Tämä tarkoittaa enemmän kontakteja ja näkyvyyttä kuin koskaan aiemmin. Digitaalinen ulkomainonta on paras tapa olla osa tätä ainutlaatuista vuotta.
Tutustu tulevaan kulttuuripääkaupunkiinOulun bussipysäkkien 60 diginäytössä on liiketunnistimet, jotka reagoivat käskystä, esimerkiksi käden heilautuksesta. Tee kampanja, joka ei jää huomaamatta: peli, äänestys, AR-toteutus… Vain luovuus on rajana!