Logo

Outshinelle uusia digitaalisia näyttöjä Helsingin Lauttasaareen

Melkonkatu Lauttasaari

Outshinelle uusia digitaalisia näyttöjä Helsingin Lauttasaareen

Launch Week -julkistusviikkomme päättyy sopimusuutiseen Helsingin Lauttasaaresta. Melkonkadulla sijaitsevan S-Marketin yhteyteen rakentuu viisi 55″ kokoista digitaalista näyttöä. Näyttöjen välittömässä läheisyydessä sijaitsee myös K-Supermarket -myymälä ja näytöt liitetään osaksi Outshinen Point Of Sale-verkostoa.

Helsingin Lauttasaaren uudet näytöt asennetaan käyttöön arviolta tammikuun 2022 aikana. Outshinen mainosmyynti on jo käynnistynyt.

Lisätietoja:

Jani Lepistö
Toimitusjohtaja, Outshine Oy
050 560 8425, jani.lepisto@outshine.fi

Outshine on suomalainen palveluyhtiö, jonka toiminnan sydän on digitaalinen näyttöteknologia. Meitä inspiroivat nopeat tulokset, joita voimme digitaalisilla näytöillä asiakkaillemme toimittaa. Visiomme on olla maailman innovatiivisin ja asiakaskeskeisin ulkomainostoimija ja isoista digitaalisista mainosnäytöistä koostuva verkostomme tavoittaa valtakunnallisesti ympäri Suomea.

  • Katumainostaulu
    Markkinaoikeus hylkäsi Clear Channelin valituksen Helsingin ulkomainonnan kilpailutuksesta

    Helsingin ulkomainonta siirtyi askeleen lähemmäs uuden sopimuskauden alkua markkinaoikeuden hylättyä Clear Channelin valituksen keväällä 2023 ratkenneeseen ulkomainonnan kilpailutukseen liittyen. Markkinaoikeus katsoi perättömiksi kaikki Clear Channelin valituksen aiheet ja velvoitti Clear Channelin korvaamaan Outshinen, Keskisuomalaisen ja Helsingin oikeudenkäyntikulut.

  • Outshine x Foppa
    Outshine tuo ensimmäisenä Suomessa jopa 12 kk maksuajat ulkomainontaan

    Outshine tuo Foppan maksutavat osaksi verkkopalveluaan, mikä mahdollistaa markkinoijalle joustavat maksutavat ja entistä vaikuttavamman ulkomainonnan toteuttamisen.

  • WOW mitkä tulokset
    WOW mitkä tulokset

    WOW-elementillä on tutkitusti valtava merkitys tuloksekkaan ulkomainonnan taustalla. Neurotieteeseen (NeuroInsight UK) perustuvan mallinnuksen mukaan tuloksekas ulkomainos ensin kiinnittää huomion, ja sitten vaikuttaa katsojan tunteisiin. Tunnereaktiot auttavat luomaan muistijäljen, mikä on olennaista kaikessa markkinoinnissa, sillä muistijälki vaikuttaa ostokäyttäytymiseen.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?