Outshine nousee voiton myötä Espoon kattavimmaksi digitaalisen ulkomainonnan toimijaksi. Ensimmäisessä vaiheessa rakennetaan 94 digitaalista mainoslaitetta, mikä tarkoittaa yhteensä 188 digitaalista mainospintaa. Myöhemmin on optio vielä 96 lisäpaikasta, jolloin kokonaismäärä voi nousta jopa 380 mainospintaan. Sopimuskausi on 10 vuotta. Digitaalisten mainoslaitteiden rakentamisen aikataulu vahvistuu myöhemmin.

Jokainen katumainostaulu sisältää kaksi pystymuotoista Full HD -mainospintaa, jotka pystyvät toistamaan jopa 4K-laatuista videokuvaa. Samanlaisia digipintoja on jo Outshinen Helsingin ja Oulun verkostossa.
”Kilpailutuksen voitto vahvistaa asemaamme pääkaupunkiseudun katujen johtavana digitaalisen ulkomainonnan toimijana. Espoon katumainostaulujen digitalisointi on merkittävä askel kohti älykkäämpää ja vastuullisempaa kaupunkiympäristöä”, sanoo Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö.

Lisätiedot:
Jani Lepistö, toimitusjohtaja
jani.lepisto@outshine.fi
050 560 8425
Outshine on urbaanin ulkomainonnan suunnannäyttäjä, joka tuo brändit kaduille ja kuluttajien luokse näyttävästi, viimeisintä teknologiaa hyödyntäen. Tutustu: outshine.fi