
Outshine Oy etsii innokasta ja motivoitunutta mediaharjoittelijaa kuuden kuukauden harjoitteluun. Tämä on loistava tilaisuus alan opiskelijalle, joka haluaa kehittää taitojaan ja saada arvokasta työkokemusta.
WOW-elementillä on tutkitusti valtava merkitys tuloksekkaan ulkomainonnan taustalla. Neurotieteeseen (NeuroInsight UK) perustuvan mallinnuksen mukaan tuloksekas ulkomainos ensin kiinnittää huomion, ja sitten vaikuttaa katsojan tunteisiin. Tunnereaktiot auttavat luomaan muistijäljen, mikä on olennaista kaikessa markkinoinnissa, sillä muistijälki vaikuttaa ostokäyttäytymiseen.
Tutkimusten havaintoja:
Premium-ulkomainospaikat luovat vahvempia tunnereaktioita ja muistijälkiä
Parhaat ulkomainospaikat ovat win-win: yleisöt nauttivat niistä enemmän, ja mainostajat saavuttavat parempia tuloksia
Erityisesti suuret pinnat vaikuttavat aivojen oikeaan, tunnepitoiseen puoliskoon, mikä mahdollistaa vahvan tunnereaktion
Suuret pinnat ovat ylivertainen väline WOW-efektin luomiseen
Digitaaliset pinnat suoriutuivat tutkimuksissa parhaiten, koska aivot on ohjelmoitu reagoimaan muutoksiin (vaisto)
Näin ollen pintojen muuttuminen digitaaliseksi tekee ulkomainonnasta entistä tehokkaampaa
Jopa samalla luovalla, Premium-pinnat suoriutuivat tutkimuksissa paremmin
Näin ollen Premium-ulkomainospintojen vaikutusaika jatkuu mainoksen näkemistä pidemmälle (muistijälki)
Tutkimustulokset osoittavat WOW-efektin merkityksen ja suurten digitaalisten pintojen ainutlaatuisen kyvyn sellaisten tuottamiseen. Tämän lisäksi tulokset osoittavat, että suurten digitaalisten pintojen teho jatkuu mainoksen näkemistä pidemmälle, mikä vahvistaa koko laajemman ulkomainonnan tehoa.
Tutustu tarkemmin NeuroInsight (UK) tutkimukseen sekä siihen liittyviin tuloksiin klikkaamalla tästä. Outshine toteutti vastaavan tutkimuksen Suomessa Dentsun kanssa. Tutkimuksessa kiinnitettiin huomiota Tampere-talon näytön huomioarvoon ja mainonnan muistettavuuteen. Tulokset olivat yhteneväiset NeuroInsight UK:n tutkimuksen kanssa.
Perinteinen ulkomainos on staattinen 75” Abribus-pinta. Tänä päivänä suuri osa mainosvälineistä on muuttunut digitaaliseksi ja saatavilla on myös erityisen vaikuttavia, ainutlaatuisen vahvan muistijäljen luovia Premium-jättipintoja. Ulkomainonnan tämänhetkinen mittausmenetelmä ei vielä huomioi pintojen välisiä eroja.
Näin ulkomainontaa arvotetaan Suomessa
Ulkomainonnan yleisömittausmenetelmät kehittyvät myös Suomessa, ja viimeistään Helsingin kaupungin kilpailutuksen edistymisen myötä käyttöön tulee uudenlainen mittausmenetelmä, mikä huomioi aiempaa paremmin mainonnan teholle olennaisia asioita, kuten pintojen ominaisuudet. Haluamme tällä tavoin tuottaa asiakkaillemme entistä tarkempaa dataa mediavalintojen tueksi ja viedä toimialaamme eteenpäin.
Myyntimme palvelee mielellään ulkomainostarpeissanne.
Outshine Oy etsii innokasta ja motivoitunutta mediaharjoittelijaa kuuden kuukauden harjoitteluun. Tämä on loistava tilaisuus alan opiskelijalle, joka haluaa kehittää taitojaan ja saada arvokasta työkokemusta.
Suomen johtava digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) media Outshine ja kansainvälisesti tunnettu digitaalisen taiteen alusta Artcrush aloittavat ainutlaatuisen yhteistyön. Kumppanuus mullistaa suomalaisen kaupunkimaiseman tuomalla kuukausittain 30 valikoitua digitaalista taideteosta osaksi Outshinen valtakunnallista digitaalista ulkomainosverkostoa.
Kirsi Immonen on nimitetty Outshinen myyntitiimiin asiakkuuspäällikön (Account Manager) rooliin. Kirsi tuo mukanaan vahvaa osaamista digitaalisesta markkinoinnista ja asiakaslähtöisyydestä. Kirsi on aiemmin työskennellyt yrittäjänä digitaalisen markkinoinnin parissa, markkinointipäällikkönä sähköautojen latauspalveluiden parissa. Viimeiset kahdeksan vuotta hän on toiminut vapaa-ajalla Tesla Club Finlandin tapahtumavastaavana, joista viisi vuotta yhdistyksen puheenjohtajana.
Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.
Haluatko sallia evästeet?