
Outshine Oy etsii innokasta ja motivoitunutta mediaharjoittelijaa kuuden kuukauden harjoitteluun. Tämä on loistava tilaisuus alan opiskelijalle, joka haluaa kehittää taitojaan ja saada arvokasta työkokemusta.
Outshine hyväksyttiin 24.6.2024 The World Out Of Home Organizationin (WOO) jäseneksi. Jäsenyys mahdollistaa yhteisten standardien ja termien edistämistä alalla maailmanlaajuisesti. Lisäksi saamme arvokasta tietoa maailmalta asiakkaidemme käyttöön.
Tietoa The World Out of Home Organizationista:
The World Out of Home Organization on ainoa maailmanlaajuinen ulkomainosalan yhdistys, joka toimii jäsentensä puolesta edistääkseen ja parantaakseen ulkomainosalaa. Yhdistyksen hallituksen jäseniä ovat suuret kansainväliset yritykset, kuten JCDecaux ja Clear Channel, sekä Euroopasta blowUP media, Yhdysvalloista OUTFRONT Media ja Lamar, Intiasta Selvel One, Etelä-Afrikasta Provantage, Australiasta oOh!media ja Hongkongista Asiaray. Lisäksi hallituksessa ovat edustettuina seuraavat ulkomainosalan yhdistykset: OAAA Yhdysvalloissa, Alooh Latinalaisessa Amerikassa, FAW Saksassa ja OMA Australiassa. Jäsenyys on avoin kaikille ulkomainosalalla toimiville yrityksille ja voittoa tavoittelemattomana organisaationa varat sijoitetaan alan tutkimukseen ja vuosittaiseen kansainväliseen kongressiin.WOO on myös EASAn jäsen Euroopassa ja ICAS:n perustajajäsen, ja se pyrkii vaikuttamaan ulkomainontaan liittyvään lainsäädäntöön jäsentensä omilla alueilla. Lisäksi se lobbaa ulkomainontaa viranomaisten, kansainvälisten järjestöjen, mielipidevaikuttajien ja muiden viestintäalan toimijoiden keskuudessa
Outshine Oy etsii innokasta ja motivoitunutta mediaharjoittelijaa kuuden kuukauden harjoitteluun. Tämä on loistava tilaisuus alan opiskelijalle, joka haluaa kehittää taitojaan ja saada arvokasta työkokemusta.
Suomen johtava digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) media Outshine ja kansainvälisesti tunnettu digitaalisen taiteen alusta Artcrush aloittavat ainutlaatuisen yhteistyön. Kumppanuus mullistaa suomalaisen kaupunkimaiseman tuomalla kuukausittain 30 valikoitua digitaalista taideteosta osaksi Outshinen valtakunnallista digitaalista ulkomainosverkostoa.
Kirsi Immonen on nimitetty Outshinen myyntitiimiin asiakkuuspäällikön (Account Manager) rooliin. Kirsi tuo mukanaan vahvaa osaamista digitaalisesta markkinoinnista ja asiakaslähtöisyydestä. Kirsi on aiemmin työskennellyt yrittäjänä digitaalisen markkinoinnin parissa, markkinointipäällikkönä sähköautojen latauspalveluiden parissa. Viimeiset kahdeksan vuotta hän on toiminut vapaa-ajalla Tesla Club Finlandin tapahtumavastaavana, joista viisi vuotta yhdistyksen puheenjohtajana.
Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.
Haluatko sallia evästeet?