Logo

The World Out Of Home Organizationin (WOO) jäsenyys

WOO

Outshine hyväksyttiin 24.6.2024 The World Out Of Home Organizationin (WOO) jäseneksi. Jäsenyys mahdollistaa yhteisten standardien ja termien edistämistä alalla maailmanlaajuisesti. Lisäksi saamme arvokasta tietoa maailmalta asiakkaidemme käyttöön.

Tietoa The World Out of Home Organizationista:
The World Out of Home Organization on ainoa maailmanlaajuinen ulkomainosalan yhdistys, joka toimii jäsentensä puolesta edistääkseen ja parantaakseen ulkomainosalaa. Yhdistyksen hallituksen jäseniä ovat suuret kansainväliset yritykset, kuten JCDecaux ja Clear Channel, sekä Euroopasta blowUP media, Yhdysvalloista OUTFRONT Media ja Lamar, Intiasta Selvel One, Etelä-Afrikasta Provantage, Australiasta oOh!media ja Hongkongista Asiaray. Lisäksi hallituksessa ovat edustettuina seuraavat ulkomainosalan yhdistykset: OAAA Yhdysvalloissa, Alooh Latinalaisessa Amerikassa, FAW Saksassa ja OMA Australiassa. Jäsenyys on avoin kaikille ulkomainosalalla toimiville yrityksille ja voittoa tavoittelemattomana organisaationa varat sijoitetaan alan tutkimukseen ja vuosittaiseen kansainväliseen kongressiin.WOO on myös EASAn jäsen Euroopassa ja ICAS:n perustajajäsen, ja se pyrkii vaikuttamaan ulkomainontaan liittyvään lainsäädäntöön jäsentensä omilla alueilla. Lisäksi se lobbaa ulkomainontaa viranomaisten, kansainvälisten järjestöjen, mielipidevaikuttajien ja muiden viestintäalan toimijoiden keskuudessa

  • AU Data
    Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.

    Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.

  • WOO
    The World Out Of Home Organizationin (WOO) jäsenyys

    Outshine hyväksyttiin 24.6.2024 The World Out Of Home Organizationin (WOO) jäseneksi. Jäsenyys mahdollistaa yhteisten standardien ja termien edistämistä alalla maailmanlaajuisesti. Lisäksi saamme arvokasta tietoa maailmalta asiakkaidemme käyttöön.

  • Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa
    Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa

    Helsingin katukuvaan saapuu uusia upeita mainoslaitteita elokuusta 2024 alkaen. Aikataulu varmistui, kun yksittäisen kuntalaisen valitus hylättiin ja myös maankäytön päätöksestä tuli lainvoimainen. Mainoslaitteet rakennetaan tutuille paikoille, missä oli aiemman operaattorin Clear Channelin aikaan enimmäkseen staattista inventaaria. Helsingin kaduille avautuu nyt huikeita uusia mahdollisuuksia, kun 444 pintaa kattava verkosto digitalisoidaan sataprosenttisesti. Outshine saa sopimuksella yksinoikeuden kantakaupungin katumainostauluihin sekä pilareihin lähes yhdentoista (11) vuoden ajaksi uudelle sopimuskaudelle 2024 - 2035.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?