Logo

Suomen kattavin verkosto kasvoi seitsemällä uudella kaupungilla

Citykäytävä

Outshine on solminut useita uusia sopimuksia, minkä myötä Suomen kattavimpaan dooh-verkostoon liittyi seitsemän uutta paikkakuntaa. Sopimusten myötä markkinoiden kattavmpaan tuotesarjaan kuuluu nyt 48 paikkakuntaa Helsingistä Ivaloon.

Vaikka ulkomainosmarkkina laski viime vuonna koronan myötä, digitaalisuus ja siihen liittyvät mahdollisuudet ovat vahvassa kasvussa. Entistä vahvempi verkosto mahdollistaa mainostajille koko maan kattavan digitaalisen kampanjan rakentamisen kotimaisen Outshinen varaan. Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö iloitsee tuoreista sopimuksista:

“Verkostomme on kasvanut hyvin vaikeassa markkinatilanteessa. Teemme myös kovasti töitä uuden teknologian ja asiakaskokemuksen kehittämisen parissa. Näillä eväillä tavoittelemme tänä vuonna liikevaihdon vahvaa kasvua.”

Verkostoon liitetyt mainostaulut sijaitsevat vilkkaasti liikennöidyillä sisääntuloteillä ja kaupunkien keskustoissa. Uudet paikkakunnat ovat: Joensuu, Kannus, Kaustinen, Kokkola, Pietarsaari, Pyhäjoki ja Ylivieska. Vahvistukset näkyvät useissa verkostoissa:

TOTAL – Finland 48 – Suomen kattavin dooh-peitto (48 kaupunkia, 135 digitaulua)



THE CORE – Kaupunkien keskusta-alueet (15 kaupunkia, 46 digitaulua)



COMMUTERS – Ostovoimainen, autoileva kohderyhmä (45 kaupunkia, 101 digitaulua)



POINT OF SALE – Ostopaikkojen läheisyydessä (30 kaupunkia, 71 digitaulua)



PHARMACY – Apteekkien läheisyydessä (29 kaupunkia, 69 digitaulua)

Outshinen mainosmyynti uusiin kaupunkeihin on jo käynnistynyt.

Lisätietoja:

Jani Lepistö

Toimitusjohtaja, Outshine Oy

050 560 8425,
jani.lepisto@outshine.fi

  • Tommi
    Nimitysuutinen: Tommi Fäldt Outshinen kaupalliseksi johtajaksi

    Myynnin parissa vuodesta 2006 työskennellyt Tommi Fäldt aloittaa Outshinen kaupallisena johtajana (Commercial Director) 6.9.2024. Fäldt on kokenut markkinoinnin ja B2B-myynnin ammattilainen, joka on aiemmin työskennellyt esimerkiksi Clear Channelilla, SOK:lla ja viimeisimpänä Keskisuomalaisella.

  • Outshinen uutuusverkoston asennukset edistyvät aikataulua nopeammin
    Outshinen uutuusverkoston asennukset edistyvät aikataulua nopeammin - jo 14 pintaa valmiina!

    Helsingin ja Outshinen sopimuskausi alkoi tänään 1.8.2024. Ensimmäiset neljätoista (14) uutta digitaalista ulkomainospintaa ovat jo rakentuneet ja uusia laitteita pystytetään kovaa tahtia usean tiimin voimin. Työt edistyvät ennakoitua nopeammin ja virrat kytketään päälle vielä tänään.

  • AU Data
    Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.

    Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?