
Outshine Oy etsii innokasta ja motivoitunutta mediaharjoittelijaa kuuden kuukauden harjoitteluun. Tämä on loistava tilaisuus alan opiskelijalle, joka haluaa kehittää taitojaan ja saada arvokasta työkokemusta.
Outshine on solminut useita uusia sopimuksia, minkä myötä Suomen kattavimpaan dooh-verkostoon liittyi seitsemän uutta paikkakuntaa. Sopimusten myötä markkinoiden kattavmpaan tuotesarjaan kuuluu nyt 48 paikkakuntaa Helsingistä Ivaloon.
Vaikka ulkomainosmarkkina laski viime vuonna koronan myötä, digitaalisuus ja siihen liittyvät mahdollisuudet ovat vahvassa kasvussa. Entistä vahvempi verkosto mahdollistaa mainostajille koko maan kattavan digitaalisen kampanjan rakentamisen kotimaisen Outshinen varaan. Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö iloitsee tuoreista sopimuksista:
“Verkostomme on kasvanut hyvin vaikeassa markkinatilanteessa. Teemme myös kovasti töitä uuden teknologian ja asiakaskokemuksen kehittämisen parissa. Näillä eväillä tavoittelemme tänä vuonna liikevaihdon vahvaa kasvua.”
Verkostoon liitetyt mainostaulut sijaitsevat vilkkaasti liikennöidyillä sisääntuloteillä ja kaupunkien keskustoissa. Uudet paikkakunnat ovat: Joensuu, Kannus, Kaustinen, Kokkola, Pietarsaari, Pyhäjoki ja Ylivieska. Vahvistukset näkyvät useissa verkostoissa:
TOTAL – Finland 48 – Suomen kattavin dooh-peitto (48 kaupunkia, 135 digitaulua)
THE CORE – Kaupunkien keskusta-alueet (15 kaupunkia, 46 digitaulua)
COMMUTERS – Ostovoimainen, autoileva kohderyhmä (45 kaupunkia, 101 digitaulua)
POINT OF SALE – Ostopaikkojen läheisyydessä (30 kaupunkia, 71 digitaulua)
PHARMACY – Apteekkien läheisyydessä (29 kaupunkia, 69 digitaulua)
Outshinen mainosmyynti uusiin kaupunkeihin on jo käynnistynyt.
Lisätietoja:
Jani Lepistö
Toimitusjohtaja, Outshine Oy
050 560 8425,
jani.lepisto@outshine.fi
Outshine Oy etsii innokasta ja motivoitunutta mediaharjoittelijaa kuuden kuukauden harjoitteluun. Tämä on loistava tilaisuus alan opiskelijalle, joka haluaa kehittää taitojaan ja saada arvokasta työkokemusta.
Suomen johtava digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) media Outshine ja kansainvälisesti tunnettu digitaalisen taiteen alusta Artcrush aloittavat ainutlaatuisen yhteistyön. Kumppanuus mullistaa suomalaisen kaupunkimaiseman tuomalla kuukausittain 30 valikoitua digitaalista taideteosta osaksi Outshinen valtakunnallista digitaalista ulkomainosverkostoa.
Kirsi Immonen on nimitetty Outshinen myyntitiimiin asiakkuuspäällikön (Account Manager) rooliin. Kirsi tuo mukanaan vahvaa osaamista digitaalisesta markkinoinnista ja asiakaslähtöisyydestä. Kirsi on aiemmin työskennellyt yrittäjänä digitaalisen markkinoinnin parissa, markkinointipäällikkönä sähköautojen latauspalveluiden parissa. Viimeiset kahdeksan vuotta hän on toiminut vapaa-ajalla Tesla Club Finlandin tapahtumavastaavana, joista viisi vuotta yhdistyksen puheenjohtajana.
Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.
Haluatko sallia evästeet?