![AU Data AU Data](https://cdn.sanity.io/images/r18be9o9/production/702d73e2727d7b1c96294ad50f7dad2b63844846-1920x1080.jpg?auto=format&h=249&w=463&fit=crop)
Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.
Outshine on solminut useita uusia sopimuksia, minkä myötä Suomen kattavimpaan dooh-verkostoon liittyi seitsemän uutta paikkakuntaa. Sopimusten myötä markkinoiden kattavmpaan tuotesarjaan kuuluu nyt 48 paikkakuntaa Helsingistä Ivaloon.
Vaikka ulkomainosmarkkina laski viime vuonna koronan myötä, digitaalisuus ja siihen liittyvät mahdollisuudet ovat vahvassa kasvussa. Entistä vahvempi verkosto mahdollistaa mainostajille koko maan kattavan digitaalisen kampanjan rakentamisen kotimaisen Outshinen varaan. Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö iloitsee tuoreista sopimuksista:
“Verkostomme on kasvanut hyvin vaikeassa markkinatilanteessa. Teemme myös kovasti töitä uuden teknologian ja asiakaskokemuksen kehittämisen parissa. Näillä eväillä tavoittelemme tänä vuonna liikevaihdon vahvaa kasvua.”
Verkostoon liitetyt mainostaulut sijaitsevat vilkkaasti liikennöidyillä sisääntuloteillä ja kaupunkien keskustoissa. Uudet paikkakunnat ovat: Joensuu, Kannus, Kaustinen, Kokkola, Pietarsaari, Pyhäjoki ja Ylivieska. Vahvistukset näkyvät useissa verkostoissa:
TOTAL – Finland 48 – Suomen kattavin dooh-peitto (48 kaupunkia, 135 digitaulua)
THE CORE – Kaupunkien keskusta-alueet (15 kaupunkia, 46 digitaulua)
COMMUTERS – Ostovoimainen, autoileva kohderyhmä (45 kaupunkia, 101 digitaulua)
POINT OF SALE – Ostopaikkojen läheisyydessä (30 kaupunkia, 71 digitaulua)
PHARMACY – Apteekkien läheisyydessä (29 kaupunkia, 69 digitaulua)
Outshinen mainosmyynti uusiin kaupunkeihin on jo käynnistynyt.
Lisätietoja:
Jani Lepistö
Toimitusjohtaja, Outshine Oy
050 560 8425,
jani.lepisto@outshine.fi
Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.
Outshine hyväksyttiin 24.6.2024 The World Out Of Home Organizationin (WOO) jäseneksi. Jäsenyys mahdollistaa yhteisten standardien ja termien edistämistä alalla maailmanlaajuisesti. Lisäksi saamme arvokasta tietoa maailmalta asiakkaidemme käyttöön.
Helsingin katukuvaan saapuu uusia upeita mainoslaitteita elokuusta 2024 alkaen. Aikataulu varmistui, kun yksittäisen kuntalaisen valitus hylättiin ja myös maankäytön päätöksestä tuli lainvoimainen. Mainoslaitteet rakennetaan tutuille paikoille, missä oli aiemman operaattorin Clear Channelin aikaan enimmäkseen staattista inventaaria. Helsingin kaduille avautuu nyt huikeita uusia mahdollisuuksia, kun 444 pintaa kattava verkosto digitalisoidaan sataprosenttisesti. Outshine saa sopimuksella yksinoikeuden kantakaupungin katumainostauluihin sekä pilareihin lähes yhdentoista (11) vuoden ajaksi uudelle sopimuskaudelle 2024 - 2035.
Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.
Haluatko sallia evästeet?