Logo

Outshine investoi Oulun keskustaan uuden 12m2 LED-näytön

12 m2 näyttö Oulun keskustassa

Outshine Oy on vuokrannut Oulun keskustasta monivuotisella sopimuksella paikan, mihin rakentuu uusi 12m2 LED-näyttö. Outshine vastaa näytön hankinnasta ja sopimus takaa Outshinelle yksinoikeuden näytön mainosmyyntiin. Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö kertoo sopimuksesta:

”Suuret ja vaikuttavat näytöt kaupunkien keskustassa ovat Outshinelle valtakunnallinen kilpailuetu. Tällä viikolla olemme kertoneet useista investoinneista, minkä myötä verkostoomme tulee yli 220m2 verran uutta digitaalista mainospintaa. Pelkästään näiden uusien pintojen yhteenlaskettu koko vastaa pitkälti yli kahtasataa 55″ tv-ruutua.”

Oulun Rotuaarin uutuusnäytön arvioitu asennusaikataulu on helmikuu 2022. Outshinen mainosmyynti on jo käynnistynyt.

Lisätietoja:

Jani Lepistö
Toimitusjohtaja, Outshine Oy
050 560 8425, jani.lepisto@outshine.fi

Outshine on suomalainen palveluyhtiö, jonka toiminnan sydän on digitaalinen näyttöteknologia. Meitä inspiroivat nopeat tulokset, joita voimme digitaalisilla näytöillä asiakkaillemme toimittaa. Visiomme on olla maailman innovatiivisin ja asiakaskeskeisin ulkomainostoimija ja isoista digitaalisista mainosnäytöistä koostuva verkostomme tavoittaa valtakunnallisesti ympäri Suomea.

  • Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa
    Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa

    Helsingin katukuvaan saapuu uusia upeita mainoslaitteita elokuusta 2024 alkaen. Aikataulu varmistui, kun yksittäisen kuntalaisen valitus hylättiin ja myös maankäytön päätöksestä tuli lainvoimainen. Mainoslaitteet rakennetaan tutuille paikoille, missä oli aiemman operaattorin Clear Channelin aikaan enimmäkseen staattista inventaaria. Helsingin kaduille avautuu nyt huikeita uusia mahdollisuuksia, kun 444 pintaa kattava verkosto digitalisoidaan sataprosenttisesti. Outshine saa sopimuksella yksinoikeuden kantakaupungin katumainostauluihin sekä pilareihin lähes yhdentoista (11) vuoden ajaksi uudelle sopimuskaudelle 2024 - 2035.

  • DOOH sanasto
    Ulkomainonnan termit

    Outshinen vaikuttavat digipinnat tavoittavat suuren yleisön ja aikaansaavat tuloksia nopeasti. Näkyvyys mieleenpainuvassa mediaympäristössä vahvistaa brändiä ja näkyvyys voidaan kohdentaa juuri haluamallesi kohderyhmälle sekä alueelle. Tutustutaan tarkemmin ulkomainonnan lyhenteisiin, käsitteisiin ja niiden merkitykseen.

  • Suunnittelutyökalu
    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla

    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla Nyt löydät suunnittelutyökalustamme entistä tarkempaa kohderyhmädataa mainospaikoistamme. Datasta ilmenee yleisön sukupuolijakauma, tulotaso sekä koulutus. Tieto on peräisin Tilastokeskuksen avoimesta Paavo-tietokannasta.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?