Logo

Kaksi uutta digitaalista mainospintaa Helsingin keskustaan syyskuussa

Helsinki Autotalo

Helsingin keskustaan asennetaan syyskuussa kaksi uutta digitaalista mainospintaa! Huippulaatuiset näytöt sijaitsevat erittäin keskeisellä paikalla Kampin Autotalon yhteydessä - suoraan metroasemaa vastapäätä.

Ydinkeskustan sykkeessä sijaitsevien pintojen välittömästä läheisyydestä löytyy esimerkiksi ruokakauppa, laaja valikoima ravintoloita, kivijalkaliikkeitä, satoja yrityksiä pienestä suureen, elokuvateatteri sekä tietenkin Kampin kauppakeskus. Näytöt täydentävät entuudestaan kattavaa ydinkeskustan suurten ja vaikuttavien digitaalisten mainosnäyttöjen verkostoamme jo lähiviikkoina.

Varaa näkyvyys Suomen parhaille paikoille

Kotimaisen Outshinen valtakunnallinen 53 kaupunkia kattava digitaalinen verkosto tarjoaa mainioita keinoja ihmisten tavoittamiseen kesälläkin. Suosituimpia ratkaisuitamme ovat:

  • The Core: Vaikuttavat isot digit keskusta-alueilla (16 kaupunkia)
  • Commuters: Isot digit autoilevalle yleisölle (46 kaupunkia)
  • Point Of Sale: Isosti ostopaikkojen läheisyydessä (30 kaupunkia) 
  • Pharmacy: Isosti apteekkien lähellä (28 kaupunkia)
  • Nokia Arena: Yli 200 digipintaa huippumodernissa areenassa

Kysy tarjous myynnistämme!

  • AU Data
    Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.

    Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.

  • WOO
    The World Out Of Home Organizationin (WOO) jäsenyys

    Outshine hyväksyttiin 24.6.2024 The World Out Of Home Organizationin (WOO) jäseneksi. Jäsenyys mahdollistaa yhteisten standardien ja termien edistämistä alalla maailmanlaajuisesti. Lisäksi saamme arvokasta tietoa maailmalta asiakkaidemme käyttöön.

  • Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa
    Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa

    Helsingin katukuvaan saapuu uusia upeita mainoslaitteita elokuusta 2024 alkaen. Aikataulu varmistui, kun yksittäisen kuntalaisen valitus hylättiin ja myös maankäytön päätöksestä tuli lainvoimainen. Mainoslaitteet rakennetaan tutuille paikoille, missä oli aiemman operaattorin Clear Channelin aikaan enimmäkseen staattista inventaaria. Helsingin kaduille avautuu nyt huikeita uusia mahdollisuuksia, kun 444 pintaa kattava verkosto digitalisoidaan sataprosenttisesti. Outshine saa sopimuksella yksinoikeuden kantakaupungin katumainostauluihin sekä pilareihin lähes yhdentoista (11) vuoden ajaksi uudelle sopimuskaudelle 2024 - 2035.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?