Logo

Kaksi uutta digitaalista mainospintaa Helsingin keskustaan syyskuussa

Helsinki Autotalo

Helsingin keskustaan asennetaan syyskuussa kaksi uutta digitaalista mainospintaa! Huippulaatuiset näytöt sijaitsevat erittäin keskeisellä paikalla Kampin Autotalon yhteydessä - suoraan metroasemaa vastapäätä.

Ydinkeskustan sykkeessä sijaitsevien pintojen välittömästä läheisyydestä löytyy esimerkiksi ruokakauppa, laaja valikoima ravintoloita, kivijalkaliikkeitä, satoja yrityksiä pienestä suureen, elokuvateatteri sekä tietenkin Kampin kauppakeskus. Näytöt täydentävät entuudestaan kattavaa ydinkeskustan suurten ja vaikuttavien digitaalisten mainosnäyttöjen verkostoamme jo lähiviikkoina.

Varaa näkyvyys Suomen parhaille paikoille

Kotimaisen Outshinen valtakunnallinen 53 kaupunkia kattava digitaalinen verkosto tarjoaa mainioita keinoja ihmisten tavoittamiseen kesälläkin. Suosituimpia ratkaisuitamme ovat:

  • The Core: Vaikuttavat isot digit keskusta-alueilla (16 kaupunkia)
  • Commuters: Isot digit autoilevalle yleisölle (46 kaupunkia)
  • Point Of Sale: Isosti ostopaikkojen läheisyydessä (30 kaupunkia) 
  • Pharmacy: Isosti apteekkien lähellä (28 kaupunkia)
  • Nokia Arena: Yli 200 digipintaa huippumodernissa areenassa

Kysy tarjous myynnistämme!

  • Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa
    Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa

    Helsingin katukuvaan saapuu uusia upeita mainoslaitteita elokuusta 2024 alkaen. Aikataulu varmistui, kun yksittäisen kuntalaisen valitus hylättiin ja myös maankäytön päätöksestä tuli lainvoimainen. Mainoslaitteet rakennetaan tutuille paikoille, missä oli aiemman operaattorin Clear Channelin aikaan enimmäkseen staattista inventaaria. Helsingin kaduille avautuu nyt huikeita uusia mahdollisuuksia, kun 444 pintaa kattava verkosto digitalisoidaan sataprosenttisesti. Outshine saa sopimuksella yksinoikeuden kantakaupungin katumainostauluihin sekä pilareihin lähes yhdentoista (11) vuoden ajaksi uudelle sopimuskaudelle 2024 - 2035.

  • DOOH sanasto
    Ulkomainonnan termit

    Outshinen vaikuttavat digipinnat tavoittavat suuren yleisön ja aikaansaavat tuloksia nopeasti. Näkyvyys mieleenpainuvassa mediaympäristössä vahvistaa brändiä ja näkyvyys voidaan kohdentaa juuri haluamallesi kohderyhmälle sekä alueelle. Tutustutaan tarkemmin ulkomainonnan lyhenteisiin, käsitteisiin ja niiden merkitykseen.

  • Suunnittelutyökalu
    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla

    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla Nyt löydät suunnittelutyökalustamme entistä tarkempaa kohderyhmädataa mainospaikoistamme. Datasta ilmenee yleisön sukupuolijakauma, tulotaso sekä koulutus. Tieto on peräisin Tilastokeskuksen avoimesta Paavo-tietokannasta.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?