
Outshine Oy etsii innokasta ja motivoitunutta mediaharjoittelijaa kuuden kuukauden harjoitteluun. Tämä on loistava tilaisuus alan opiskelijalle, joka haluaa kehittää taitojaan ja saada arvokasta työkokemusta.
Myynnin parissa vuodesta 2006 työskennellyt Tommi Fäldt aloittaa Outshinen kaupallisena johtajana (Commercial Director) 6.9.2024. Fäldt on kokenut markkinoinnin ja B2B-myynnin ammattilainen, joka on aiemmin työskennellyt esimerkiksi Clear Channelilla, SOK:lla ja viimeisimpänä Keskisuomalaisella.
”Tommi on markkinointialalla arvostettu ammattilainen, joka ymmärtää kokonaisvaltaisesti asiakkaiden tarpeet ja omaa vahvat näytöt ulkomainonnan parista. Tommin nimitys tukee tavoitettamme kasvaa voimakkaasti digitaalisen ulkomainonnan markkinassa ja kehittää liiketoimintaamme entisestään”, kertoo Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö.
”Ulkomainosmarkkinassa eletään vahvaa murrosvaihetta. Outshinen voittaman Helsingin kilpailutuksen myötä, markkinaosuuksia jaetaan uudelleen ja ulkomainosinfran entistä vahvempi digitalisoituminen pakottaa toimijoita kehittämään tuotteistuksia ja toimintamallejaan entistä paremmin mainostaja-asiakkaiden tarpeita vastaaviksi.
Uskon vahvasti, että minulla on tähän paljon annettavaa ja odotankin innolla pääseväni pienen tauon jälkeen myös konkreettiseen asiakastyöhön mukaan." -Tommi Fäldt
Outshine on kotimainen, digitaaliseen ulkomainontaan erikoistunut yhtiö. Verkostomme tavoittaa valtakunnallisesti keskustoissa, vilkkaassa liikenneympäristössä ja lähellä ostopaikkoja sisältäen myös Pohjoismaiden suurimmat digitaaliset mainospinnat. Voitimme Suomen suurimman ulkomainonnan kilpailutuksen, minkä myötä verkostostamme rakentuu Helsingin katujen kattavin. Asennukset edistyvät ennakoitua nopeammin, ja tällä hetkellä asennettuna on jopa 195 uutta digipintaa.
Outshine Oy etsii innokasta ja motivoitunutta mediaharjoittelijaa kuuden kuukauden harjoitteluun. Tämä on loistava tilaisuus alan opiskelijalle, joka haluaa kehittää taitojaan ja saada arvokasta työkokemusta.
Suomen johtava digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) media Outshine ja kansainvälisesti tunnettu digitaalisen taiteen alusta Artcrush aloittavat ainutlaatuisen yhteistyön. Kumppanuus mullistaa suomalaisen kaupunkimaiseman tuomalla kuukausittain 30 valikoitua digitaalista taideteosta osaksi Outshinen valtakunnallista digitaalista ulkomainosverkostoa.
Kirsi Immonen on nimitetty Outshinen myyntitiimiin asiakkuuspäällikön (Account Manager) rooliin. Kirsi tuo mukanaan vahvaa osaamista digitaalisesta markkinoinnista ja asiakaslähtöisyydestä. Kirsi on aiemmin työskennellyt yrittäjänä digitaalisen markkinoinnin parissa, markkinointipäällikkönä sähköautojen latauspalveluiden parissa. Viimeiset kahdeksan vuotta hän on toiminut vapaa-ajalla Tesla Club Finlandin tapahtumavastaavana, joista viisi vuotta yhdistyksen puheenjohtajana.
Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.
Haluatko sallia evästeet?