Logo

Nimitysuutinen: Tommi Fäldt Outshinen kaupalliseksi johtajaksi

Tommi

Myynnin parissa vuodesta 2006 työskennellyt Tommi Fäldt aloittaa Outshinen kaupallisena johtajana (Commercial Director) 6.9.2024. Fäldt on kokenut markkinoinnin ja B2B-myynnin ammattilainen, joka on aiemmin työskennellyt esimerkiksi Clear Channelilla, SOK:lla ja viimeisimpänä Keskisuomalaisella.

”Tommi on markkinointialalla arvostettu ammattilainen, joka ymmärtää kokonaisvaltaisesti asiakkaiden tarpeet ja omaa vahvat näytöt ulkomainonnan parista. Tommin nimitys tukee tavoitettamme kasvaa voimakkaasti digitaalisen ulkomainonnan markkinassa ja kehittää liiketoimintaamme entisestään”, kertoo Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö.

”Ulkomainosmarkkinassa eletään vahvaa murrosvaihetta. Outshinen voittaman Helsingin kilpailutuksen myötä, markkinaosuuksia jaetaan uudelleen ja ulkomainosinfran entistä vahvempi digitalisoituminen pakottaa toimijoita kehittämään tuotteistuksia ja toimintamallejaan entistä paremmin mainostaja-asiakkaiden tarpeita vastaaviksi.

Uskon vahvasti, että minulla on tähän paljon annettavaa ja odotankin innolla pääseväni pienen tauon jälkeen myös konkreettiseen asiakastyöhön mukaan." -Tommi Fäldt

Outshine on kotimainen, digitaaliseen ulkomainontaan erikoistunut yhtiö. Verkostomme tavoittaa valtakunnallisesti keskustoissa, vilkkaassa liikenneympäristössä ja lähellä ostopaikkoja sisältäen myös Pohjoismaiden suurimmat digitaaliset mainospinnat. Voitimme Suomen suurimman ulkomainonnan kilpailutuksen, minkä myötä verkostostamme rakentuu Helsingin katujen kattavin. Asennukset edistyvät ennakoitua nopeammin, ja tällä hetkellä asennettuna on jopa 195 uutta digipintaa.

  • Tommi
    Nimitysuutinen: Tommi Fäldt Outshinen kaupalliseksi johtajaksi

    Myynnin parissa vuodesta 2006 työskennellyt Tommi Fäldt aloittaa Outshinen kaupallisena johtajana (Commercial Director) 6.9.2024. Fäldt on kokenut markkinoinnin ja B2B-myynnin ammattilainen, joka on aiemmin työskennellyt esimerkiksi Clear Channelilla, SOK:lla ja viimeisimpänä Keskisuomalaisella.

  • Outshinen uutuusverkoston asennukset edistyvät aikataulua nopeammin
    Outshinen uutuusverkoston asennukset edistyvät aikataulua nopeammin - jo 14 pintaa valmiina!

    Helsingin ja Outshinen sopimuskausi alkoi tänään 1.8.2024. Ensimmäiset neljätoista (14) uutta digitaalista ulkomainospintaa ovat jo rakentuneet ja uusia laitteita pystytetään kovaa tahtia usean tiimin voimin. Työt edistyvät ennakoitua nopeammin ja virrat kytketään päälle vielä tänään.

  • AU Data
    Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.

    Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?