Yhteistyö
HJK:n ja Outshinen yhteistyö tuo stadionin sykkeen, pelipäivien jännityksen ja Klubin tuoreet kuulumiset suoraan kaupunkilaisten eteen, reaaliajassa ja digitaalisesti.
Lue lisääCase
ODDfest, RFSU ja Outshine loivat pelillisen kampanjan, joka puhutteli, aktivoi ja erottui.
Lue lisääCase
Interaktiivinen ulkomainos keräsi huomiota ja sai positiivista palautetta osallistavasta toteutuksestaan.
Lue lisääMuita referenssejämme
Case
Laaja verkosto, strategiset sijainnit ja sujuva yhteistyö varmistivat kohderyhmän tavoittamisen Helsingistä Rovaniemelle.
Yhteistyö
Kun tavoitteena oli herättää huomiota, synnyttää hyvää mieltä ja kasvattaa tunnettuutta, Bolt.Works valitsi ulkomainonnan kumppanikseen Outshinen.
Case
Uuden kellon tunnettuutta kasvatettiin erittäin hyvin kampanjan avulla.
Case
Kohderyhmä tavoitettiin tehokkaasti Jyväskylän, Helsingin ja Tampereen ydinkeskustoissa.
Lehdistötiedote
Elokuussa 15.8. Kulosaaren tennis- ja sulkapallohalli vaihtaa nimensä Outshine Centeriksi. Täällä yhdistyvät huippuluokan peliolosuhteet, lämminhenkinen yhteisö ja intohimo lajiin. Samalla Outshinen asiakkaiden varattavaksi tulee uusi jättimäinen 152 m² mainospinta.
Lue tiedoteUutiset ja tiedotteet
Uutinen
Outshine tuo digitaalisen ulkomainonnan näyttävästi Oulun kaduille ja bussipysäkeille. Uusi verkosto rakentuu vauhdilla ja tavoittaa pian lähes kaikki oululaiset sekä valtaosan koko Oulun talousalueesta ja siellä vierailevista kävijöistä.
Uutinen
Sturenkadun rinteessä, ylväänä Kulttuuritalon edessä, loistavat Outshinen kolme pystymallista LED-pintaa, kaksi vaakamallia sekä yksi pimeän vuodenajan katseenvangitsija: iso 9 x 6 m kokoinen seinäprojisointi. Kultsaa voi nyt varata!
Maailmalta poimittua
Kesäkuun alussa koko ulkomainonnan (OOH) kansainvälinen kärki kokoontui Mexico Cityyn WOO Annual Global Congressiin. Tapahtuma tarjosi ainutlaatuisen mahdollisuuden nähdä, mihin suuntaan ulkomainonnan globaali kehitys on menossa - ja mitä se tarkoittaa markkinoinnin ja brändien näkökulmasta. Outshine oli paikan päällä ainoana suomalaisedustajana. Tässä toimarimme Jani Lepistön terveiset vuosikongressista.
Uusia outshinelaisia
Markus Grannenfelt Outshinen strategiasta ja markkinoinnista vastaavaksi johtajaksi – tavoitteena kiihdyttää ulkomainonnan digitaalista murrosta
Maailmalta poimittua
Kesäkuussa 4.-6.6. Mexico Cityssä järjestettävä World Out of Home Organizationin vuosikongressi kokoaa ulkomainonnan suunnannäyttäjät yhteen. Outshine on mukana organisaation yhtenä sponsorina. Nappaamme sieltä tuoreimmat trendit ja ulkomainonnan kuulumiset tullessamme - pysy kuulolla!
Tutustu tapahtumaanMeillä on kaupunkien kirkkaimmat näytöt, ketterät työkalut ja tiimi, joka saa kampanjasi loistamaan.