Yhteistyö
HJK:n ja Outshinen yhteistyö tuo stadionin sykkeen, pelipäivien jännityksen ja Klubin tuoreet kuulumiset suoraan kaupunkilaisten eteen, reaaliajassa ja digitaalisesti.
Lue lisääCase
Interaktiivinen ulkomainos keräsi huomiota ja sai positiivista palautetta osallistavasta toteutuksestaan.
Lue lisääCase
Laaja verkosto, strategiset sijainnit ja sujuva yhteistyö varmistivat kohderyhmän tavoittamisen Helsingistä Rovaniemelle.
Lue lisääMuita referenssejämme
Yhteistyö
Kun tavoitteena oli herättää huomiota, synnyttää hyvää mieltä ja kasvattaa tunnettuutta, Bolt.Works valitsi ulkomainonnan kumppanikseen Outshinen.
Case
Uuden kellon tunnettuutta kasvatettiin erittäin hyvin kampanjan avulla.
Case
Kohderyhmä tavoitettiin tehokkaasti Jyväskylän, Helsingin ja Tampereen ydinkeskustoissa.
Case
Kampanjan pystyi toteuttamaan hyvin joustavasti - se oli mainiota!
Lehdistötiedote
Elokuussa 15.8. Kulosaaren tennis- ja sulkapallohalli vaihtaa nimensä Outshine Centeriksi. Täällä yhdistyvät huippuluokan peliolosuhteet, lämminhenkinen yhteisö ja intohimo lajiin. Samalla Outshinen asiakkaiden varattavaksi tulee uusi jättimäinen 152 m² mainospinta.
Lue tiedoteUutiset ja tiedotteet
Maailmalta poimittua
Kesäkuun alussa koko ulkomainonnan (OOH) kansainvälinen kärki kokoontui Mexico Cityyn WOO Annual Global Congressiin. Tapahtuma tarjosi ainutlaatuisen mahdollisuuden nähdä, mihin suuntaan ulkomainonnan globaali kehitys on menossa - ja mitä se tarkoittaa markkinoinnin ja brändien näkökulmasta. Outshine oli paikan päällä ainoana suomalaisedustajana. Tässä toimarimme Jani Lepistön terveiset vuosikongressista.
Uusia outshinelaisia
Markus Grannenfelt Outshinen strategiasta ja markkinoinnista vastaavaksi johtajaksi – tavoitteena kiihdyttää ulkomainonnan digitaalista murrosta
Lehdistötiedote
Elokuussa 15.8. Kulosaaren tennis- ja sulkapallohalli vaihtaa nimensä Outshine Centeriksi. Täällä yhdistyvät huippuluokan peliolosuhteet, lämminhenkinen yhteisö ja intohimo lajiin. Sulkaa tai palloa – pelit pelataan aina hyvässä hengessä. Samalla Outshinen asiakkaiden varattavaksi tulee uusi jättimäinen 152 m2 mainospinta.
Lehdistötiedote
Vuosi 2024 oli kotimaiselle digitaalista ulkomainontaa tarjoavalle Outshinelle vahvan kasvun ja kannattavuuden vuosi. Yrityksen liikevaihto nousi 4,84 miljoonaan euroon, kasvaen 56 % edellisvuodesta. Käyttökate (EBITDA) kipusi 1,7 miljoonaan euroon, eli yli 35 % liikevaihdosta.
Maailmalta poimittua
Kesäkuussa 4.-6.6. Mexico Cityssä järjestettävä World Out of Home Organizationin vuosikongressi kokoaa ulkomainonnan suunnannäyttäjät yhteen. Outshine on mukana organisaation yhtenä sponsorina. Nappaamme sieltä tuoreimmat trendit ja ulkomainonnan kuulumiset tullessamme - pysy kuulolla!
Tutustu tapahtumaanMeillä on kaupunkien kirkkaimmat näytöt, ketterät työkalut ja tiimi, joka saa kampanjasi loistamaan.