Logo

Outshine news

Subscribe to Outshine's newsletter

  • Ulkomainonnan kasvu
    Ulkomainonta kasvaa ennätystahtia – hyödynnä Outshinen uudet mahdollisuudet

    Syyskuussa ulkomainonta nousi kolmanneksi suurimmaksi mediaryhmäksi, heti television ja verkkomedian jälkeen (Kantar). Kasvuvauhti on huimaa: ulkomainonnan osuus mediamainonnasta kasvoi 19,4 % viime vuoden syyskuuhun verrattuna ja kattaa jo 12,6 % koko mediamainonnasta.

  • Greetings from Oulu
    Outshinelle Oulun kattavin verkosto 15 vuoden ajaksi!

    Outshine valloittaa Oulun pysäkkikatosten mainospaikat voitettuaan kaupungin järjestämän kilpailutuksen peräti 15-vuotiselle sopimuskaudelle. Outshine tarjoaa alueen kattavimman ulkomainonnan verkoston ja vahvistaa asemaansa tavoittavimman digitaalisen ulkomainonnan myyjänä. “Tuomme markkinoille Oulun kattavimman digitaalisen ulkomainonnan tuotteen. Mainostajat voivat hyödyntää pintoja yhdellä aineistokoolla, kuten myös Helsingissä”, kertoo Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö.

  • Kirkkaasti tavoittavin
    Kirkkaasti tavoittavin

    Tavoita Suomen suurimmat yleisöt Helsingin laajennetussa kantakaupungissa! Helsingin laajennettu kantakaupunki tarjoaa mainostajille ainutlaatuisen mahdollisuuden: Suomen suurimmat kontaktimäärät yhdistettynä maan parhaaseen ostovoimaan. Outshine tarjoaa yksinoikeudella kattavimman digitaalisen ulkomainosverkoston, joka tavoittaa juuri oikeat ihmiset oikeassa paikassa.

  • Valoa syksyyn
    Nyt on aika näkyä parhailla paikoilla!

    Hyödynnä loppuvuoden tehokkain ulkomainontatarjous: osta kaksi viikkoa, maksa vain yksi! Tämä on tilaisuutesi saada maksimaalista näkyvyyttä huippueduin, mutta vain rajoitetun ajan. Etu on voimassa vain lokakuun 2024 aikana vahvistettaviin uusiin tilauksiin, missä mainonta esitetään tänä vuonna.

  • Tommi
    Nimitysuutinen: Tommi Fäldt Outshinen kaupalliseksi johtajaksi

    Myynnin parissa vuodesta 2006 työskennellyt Tommi Fäldt aloittaa Outshinen kaupallisena johtajana (Commercial Director) 6.9.2024. Fäldt on kokenut markkinoinnin ja B2B-myynnin ammattilainen, joka on aiemmin työskennellyt esimerkiksi Clear Channelilla, SOK:lla ja viimeisimpänä Keskisuomalaisella.

  • Outshinen uutuusverkoston asennukset edistyvät aikataulua nopeammin
    Outshinen uutuusverkoston asennukset edistyvät aikataulua nopeammin - jo 14 pintaa valmiina!

    Helsingin ja Outshinen sopimuskausi alkoi tänään 1.8.2024. Ensimmäiset neljätoista (14) uutta digitaalista ulkomainospintaa ovat jo rakentuneet ja uusia laitteita pystytetään kovaa tahtia usean tiimin voimin. Työt edistyvät ennakoitua nopeammin ja virrat kytketään päälle vielä tänään.

  • AU Data
    Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.

    Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.

  • WOO
    The World Out Of Home Organizationin (WOO) jäsenyys

    Outshine hyväksyttiin 24.6.2024 The World Out Of Home Organizationin (WOO) jäseneksi. Jäsenyys mahdollistaa yhteisten standardien ja termien edistämistä alalla maailmanlaajuisesti. Lisäksi saamme arvokasta tietoa maailmalta asiakkaidemme käyttöön.

  • Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa
    Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa

    Helsingin katukuvaan saapuu uusia upeita mainoslaitteita elokuusta 2024 alkaen. Aikataulu varmistui, kun yksittäisen kuntalaisen valitus hylättiin ja myös maankäytön päätöksestä tuli lainvoimainen. Mainoslaitteet rakennetaan tutuille paikoille, missä oli aiemman operaattorin Clear Channelin aikaan enimmäkseen staattista inventaaria. Helsingin kaduille avautuu nyt huikeita uusia mahdollisuuksia, kun 444 pintaa kattava verkosto digitalisoidaan sataprosenttisesti. Outshine saa sopimuksella yksinoikeuden kantakaupungin katumainostauluihin sekä pilareihin lähes yhdentoista (11) vuoden ajaksi uudelle sopimuskaudelle 2024 - 2035.

  • DOOH sanasto
    Ulkomainonnan termit

    Outshinen vaikuttavat digipinnat tavoittavat suuren yleisön ja aikaansaavat tuloksia nopeasti. Näkyvyys mieleenpainuvassa mediaympäristössä vahvistaa brändiä ja näkyvyys voidaan kohdentaa juuri haluamallesi kohderyhmälle sekä alueelle. Tutustutaan tarkemmin ulkomainonnan lyhenteisiin, käsitteisiin ja niiden merkitykseen.

  • Suunnittelutyökalu
    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla

    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla Nyt löydät suunnittelutyökalustamme entistä tarkempaa kohderyhmädataa mainospaikoistamme. Datasta ilmenee yleisön sukupuolijakauma, tulotaso sekä koulutus. Tieto on peräisin Tilastokeskuksen avoimesta Paavo-tietokannasta.

  • Helsinki katumainostaulu
    Ei uusia valituksia: Helsingin ulkomainonta etenee pian

    Helsingin ulkomainoskilpailutus etenee: sopimukset allekirjoitetaan ja upeat uutuudet valloittavat Helsingin katukuvan. Markkinaoikeuden päätökseen liittyvä valitusaika umpeutui 4.1.2024, eikä Clear Channel enää hakenut päätökseen valituslupaa.

  • Katumainostaulu
    Markkinaoikeus hylkäsi Clear Channelin valituksen Helsingin ulkomainonnan kilpailutuksesta

    Helsingin ulkomainonta siirtyi askeleen lähemmäs uuden sopimuskauden alkua markkinaoikeuden hylättyä Clear Channelin valituksen keväällä 2023 ratkenneeseen ulkomainonnan kilpailutukseen liittyen. Markkinaoikeus katsoi perättömiksi kaikki Clear Channelin valituksen aiheet ja velvoitti Clear Channelin korvaamaan Outshinen, Keskisuomalaisen ja Helsingin oikeudenkäyntikulut.

  • Outshine x Foppa
    Outshine tuo ensimmäisenä Suomessa jopa 12 kk maksuajat ulkomainontaan

    Outshine tuo Foppan maksutavat osaksi verkkopalveluaan, mikä mahdollistaa markkinoijalle joustavat maksutavat ja entistä vaikuttavamman ulkomainonnan toteuttamisen.

  • WOW mitkä tulokset
    WOW mitkä tulokset

    WOW-elementillä on tutkitusti valtava merkitys tuloksekkaan ulkomainonnan taustalla. Neurotieteeseen (NeuroInsight UK) perustuvan mallinnuksen mukaan tuloksekas ulkomainos ensin kiinnittää huomion, ja sitten vaikuttaa katsojan tunteisiin. Tunnereaktiot auttavat luomaan muistijäljen, mikä on olennaista kaikessa markkinoinnissa, sillä muistijälki vaikuttaa ostokäyttäytymiseen.

  • Verkkopalvelumme uudistuivat
    Verkkopalvelumme uudistuivat

    Uudistimme sivustoamme ja verkkopalveluitamme niin suunnittelutyökalun kuin myös tarjoustyökalun osalta. Suomen vaikuttavimmat ulkomainosratkaisut ovat enää klikkauksen päässä.

  • Nimitysuutinen: Jenny Saranen Outshinen asiakkuuksista vastaavaksi johtajaksi
    Nimitysuutinen: Jenny Saranen Outshinen asiakkuuksista vastaavaksi johtajaksi

    Media-alalla vuodesta 2007 työskennellyt Jenny Saranen aloittaa Outshinen asiakkuuksista vastaavana johtajana (Chief Client Officer), johtoryhmän jäsenenä ja osakkaana 8.8.2023. Sarasella on laaja kokemus niin mediasta kuin mediatoimistoista. Aiemmin Saranen on työskennellyt esimerkiksi Caratilla, Virta Mediacommunityllä, Clear Channelilla ja Mediateolla.

  • Outshine katumainostaulu
    Outshinelle yli 400 uutta digitaalisen ulkomainonnan näyttöä Helsinkiin.

    Outshinelle yli 400 uutta digitaalisen ulkomainonnan näyttöä Helsinkiin. Laitteet ovat kooltaan pääosin 75-tuumaisia pystynäyttöjä ja koko verkostoa voi hyödyntää yhdellä mainosformaatilla. Laitteet sijaitsevat Helsingin keskusta-alueella.

  • Uudet aineistokoot
    Helpotimme asiakkaidemme aineistotuotantoa

    Helpottaaksemme asiakkaidemme aineistotuotantoa olemme ottaneet käyttöön televisiomainonnasta tutun maksimissaan 10% suojarajan näytöillemme ja jakaneet näyttömme kolmeen vaakakokoon, yhteen pystykokoon sekä erikoistoteutuksiin. Jos tästä huolimatta tarvitsette apua aineistotuotannossa, tuotantomme palvelee mielellään ilman lisäkuluja tuttuun ripeään tapaan.

  • Tier sähköpolkupyörä
    Outshinelle yksinoikeus TIER Mobility Finlandin yhteiskäyttöisten ajoneuvojen mainosmyyntiin

    Maailman suurin mikroliikkuvuuspalveluiden tarjoaja TIER ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet sopimuksen yhteiskäyttöisten sähköpotkulautojen sekä -pyörien mainosmyyntiin liittyen. Sopimus takaa Outshinelle yksinoikeuden ensimmäistä kertaa Suomen katukuvaan lanseerattavien mainospintojen mainosmyyntiin.

  • Oulu Huuhkajanpuisto Nelivetokelit
    Dacia nosti neliveto-malliston tunnettuutta dynaamisesti oikeaan aikaan

    Dacian maahantuonti halusi nostaa neliveto-malliston tunnettuutta valituilla paikkakunnilla. Perinteisen ajallisen kohdennuksen sijaan viestien näkyminen liitettiin vallitsevaan keliin ja viestiä näytettiin vain kovan lumisateen jälkeen, kun nelivedosta on eniten hyötyä. Tämä kohdennus mahdollisti viestin oikea-aikaisuuden ja piti kampanjan kustannukset kohtuullisina.

  • Svenska Tatern
    Outshinelle monivuotinen yksinoikeus Svenska Teaternin LED-näyttöjen mainosmyyntiin

    Svenska Teatern ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen jatkosopimuksen Svenska Teaternin ulkonäyttöjen mainosmyyntiin liittyen. Sopimus takaa Outshinelle yksinoikeuden Helsingin Mannerheimintielle näkyvien LED-näyttöjen mainosmyyntiin usean vuoden ajaksi.

  • Säästämme energiaa toimimalla vastuullisesti
    Outshine tiedottaa: Säästämme energiaa toimimalla vastuullisesti

    Julkinen keskustelu digitaalisten ulkomainosten energiankulutuksesta on ollut aktiivista Ylen 5.9.2022 julkaisemasta artikkelista asti. Outshine Oy haluaa nyt avoimesti ilmoittaa energiaa säästävistä toimenpiteistä sekä oikaisee artikkelissa esitettyjä arvioita näyttöjen energiankulutuksesta.

  • Helsinki Autotalo
    Kaksi uutta digitaalista mainospintaa Helsingin keskustaan syyskuussa

    Helsingin keskustaan asennetaan syyskuussa kaksi uutta digitaalista mainospintaa! Huippulaatuiset näytöt sijaitsevat erittäin keskeisellä paikalla Kampin Autotalon yhteydessä - suoraan metroasemaa vastapäätä.

  • Helsinki Ruusankatu
    Helsingin keskustaan asennetaan elokuussa viisi uutta digitaalista mainospintaa!

    Helsingin keskustaan asennetaan elokuussa viisi uutta digitaalista mainospintaa! Huippulaatuiset uutuuspinnat sijaitsevat vilkkaalla Mannerheimintiellä ja tavoittavat huikeat kontaktimäärät päätien liikennevirtojen äärellä kaikista kulkusuunnista katsottuna.

  • tampere talo
    Pohjoismaiden suurimpiin lukeutuva digipinta käynnistyi

    Pohjoismaiden suurimpiin lukeutuva jättimäinen digipinta valloitti Tampereen keskustan.

  • Citykäytävä
    Suomen kattavin verkosto kasvoi seitsemällä uudella kaupungilla

    Outshine on solminut useita uusia sopimuksia

  • 3rd biggest screen in the nordics
    Outshine rekrytoi Fullstack kehittäjiä

    Haemme Web-applikaatioihin perehtyneitä Full-Stack devaajia vakituiseen työsuhteeseen.

  • 3 Kaveria
    Outshinesta maantieteellisesti kattavin DOOH-myyjä Suomessa

    Kärpät ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen sopimuksen

  • Outshine
    Turun kauppatorin led-suurtaulu myyntiin Outshinelle

    Helsinkiläinen Outshine Oy on tehnyt sopimuksen Turun kauppatorilla sijaitsevan led-näytön mainosmyyntioikeudesta.

  • Melkonkatu Lauttasaari
    Outshinelle myönnettiin korkein AAA luottoluokitus

    Outshine Oy kuuluu korkeimpaan luottoluokkaan AAA.

  • 12 m2 näyttö Oulun keskustassa
    Outshine investoi Oulun keskustaan uuden 12m2 LED-näytön

    Outshine Oy on vuokrannut Oulun keskustasta monivuotisella sopimuksella paikan, mihin rakentuu uusi 12m2 LED-näyttö.

  • Melkonkatu Lauttasaari
    Outshinelle uusia digitaalisia näyttöjä Helsingin Lauttasaareen

    Outshinelle uusia digitaalisia näyttöjä Helsingin Lauttasaareen

  • Jyväskylä
    Outshine investoi Jyväskylän keskustaan uuden 32m2 LED-näytön

    Outshine Oy on vuokrannut Jyväskylän keskustasta monivuotisella sopimuksella paikan, mihin rakentuu uusi 32m2 LED-näyttö.

  • DOOH marketing
    Outshine Kaleva Median LED- näyttöjen valtakunnalliseksi kumppaniksi

    Kaleva Media ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen sopimuksen

  • Tampere-talo
    Tampere-talon julkisivuun Pohjoismaiden kolmanneksi suurin mainosnäyttö

    Tampere-talo Oy ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen sopimuksen

  • Areena
    Tampereen Kannen areena ja Nokia ovat tänään allekirjoittaneet viisivuotisen yhteistyösopimuksen

    Sopimuksen myötä joulukuussa 2021 valmistuva areena on tästä päivästä alkaen Nokia Arena

  • Areena
    Tampereen Kannen areenan nimisopimus Uros Oy:n kanssa päättyy

    Uuden areenan toiminnan käynnistäminen jatkuu normaalisti

  • Mörkö
    UROS LIVE -areenan mainosnäyttöjen myynti Outshine Oy:lle

    Tampereen keskustaan rakentuva UROS LIVE -areena ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen sopimuksen

  • Mörkö
    Liikennemäärät kasvussa

    Koronaviruksen (covid-19) aiheuttama poikkeustilanne on muuttanut ihmisten liikkumistottumuksia.

Outshine.fi website uses cookies!

We use cookies and other technologies in our website. We use cookies to personalise content and analyse our traffic.

Would you like to allow cookies?