Logo

Ulkomainonta kasvaa ennätystahtia – hyödynnä Outshinen uudet mahdollisuudet

Ulkomainonnan kasvu

Ulkomainonta kasvaa ennätystahtia – hyödynnä Outshinen uudet
mahdollisuudet


Syyskuussa ulkomainonta nousi kolmanneksi suurimmaksi mediaryhmäksi, heti television ja verkkomedian jälkeen (Kantar). Kasvuvauhti on huimaa: ulkomainonnan osuus mediamainonnasta kasvoi 19,4 % viime vuoden syyskuuhun verrattuna ja kattaa jo 12,6 % koko mediamainonnasta.


Ulkomainonta tavoittaa tehokkaasti arjessa ja vapaa-ajalla


Kodin ulkopuolella ulkomainonta kohtaa ihmiset kaikkialla, niin työmatkoilla kuin vapaa-ajalla ympäri Suomen. Digitaalinen ulkomainonta tuo huippuluokan tavoittavuuden lisäksi ainutlaatuista joustavuutta, sillä kohdentamista voi tehdä tarkasti ja tehokkaasti ilman lisäkustannuksia. Relevantti, yleisölle räätälöity sisältö lisää mainonnan tehoa ja parantaa tuloksia – sekä kasvattaa kiinnostusta mainostajaan. Digitaalisuuden ansiosta mainostajat voivat nyt luoda ketteriä ja dataohjautuvia kampanjoita ilman pitkien kampanjajaksojen rajoituksia.


Outshinen dynaaminen ulkomainonta varmistaa, että viestisi on
ajankohtainen ja tehokas


Outshinen avulla toteutat nopeasti dynaamisia kampanjoita, mitkä voivat reagoida esimerkiksi säähän tai muihin ulkoisiin tekijöihin. Ajattele vaikkapa ulkomaanmatkojen mainontaa: sadesäällä viestisi tavoittaa kohderyhmänsä entistä tehokkaammin. Outshine tarjoaa digitaalisen ulkomainonnan mahdollisuudet niin Helsingin katujen kattavimman digitaalisen verkoston kuin vahvan valtakunnallisenkin peiton näkökulmasta.


Outshine uudistaa ulkomainonnan tulevaisuutta


Ulkomainonnan digitalisaation kasvuvauhti Suomessa on poikkeuksellisen nopea, ja odotamme kasvun jatkuvan julkisten hankintojen ja kilpailutusten myötä. Outshine vie ulkomainonnan kohti entistä innovatiivisempia ratkaisuja, joissa mainostajan viesti on vahvemmin ja luovemmin esillä kuin koskaan. Lähestyvä Black Friday ja joulusesonki ovat juuri oikea aika ottaa uudet, digitaaliset mainospintamme haltuun ja varmistaa, että viestisi näkyy siellä missä ihmiset ovat. Helsingin uuden verkostomme rakentaminen edistyy jopa aikataulua edellä ja pian asennettuna on jopa 271 upeaa digipintaa.


Outshine – kirkastamassa ulkomainonnan tulevaisuutta ja mainontasi
tehoa

Lisätietoja:

Jani Lepistö

Toimitusjohtaja, Outshine Oy
+358 50 560 8425, jani.lepisto@outshine.fi

Aapo Koro

Kehitysjohtaja, Outshine Oy
+358 50 545 3085, aapo.koro@outshine.fi

  • Mediaharjoittelija
    Mediaharjoittelija

    Outshine Oy etsii innokasta ja motivoitunutta mediaharjoittelijaa kuuden kuukauden harjoitteluun. Tämä on loistava tilaisuus alan opiskelijalle, joka haluaa kehittää taitojaan ja saada arvokasta työkokemusta.

  • Digitaalinen taide valtasi kaupunkien keskustat
    Outshine ja Artcrush määrittelivät suomalaisen katutaiteen uudelleen: Digitaalinen taide valtasi kaupunkien keskustat

    Suomen johtava digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) media Outshine ja kansainvälisesti tunnettu digitaalisen taiteen alusta Artcrush aloittavat ainutlaatuisen yhteistyön. Kumppanuus mullistaa suomalaisen kaupunkimaiseman tuomalla kuukausittain 30 valikoitua digitaalista taideteosta osaksi Outshinen valtakunnallista digitaalista ulkomainosverkostoa.

  • Kirsi Immonen
    Nimitysuutinen: Kirsi Immonen Outshinelle asiakkuuspäälliköksi

    Kirsi Immonen on nimitetty Outshinen myyntitiimiin asiakkuuspäällikön (Account Manager) rooliin. Kirsi tuo mukanaan vahvaa osaamista digitaalisesta markkinoinnista ja asiakaslähtöisyydestä. Kirsi on aiemmin työskennellyt yrittäjänä digitaalisen markkinoinnin parissa, markkinointipäällikkönä sähköautojen latauspalveluiden parissa. Viimeiset kahdeksan vuotta hän on toiminut vapaa-ajalla Tesla Club Finlandin tapahtumavastaavana, joista viisi vuotta yhdistyksen puheenjohtajana.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?