Logo

Tampereen Kannen areenan nimisopimus Uros Oy:n kanssa päättyy

Areena

Tampereen Kannen areenan nimisopimus Uros Oy:n kanssa päättyy – uuden areenan toiminnan käynnistäminen jatkuu normaalisti

KOY Tampereen Monitoimiareenan hallitus on huolellisen harkinnan jälkeen päättänyt irtisanoa areenan nimisopimuksen Uros Oy:n kanssa. Päätöksen myötä areena jatkaa toimintaansa aiemmalla nimellään Tampereen Kannen areena.

”Uros Oy:n saama julkisuus on liitetty vahvasti ja negatiivisesti myös areenaan. Lisäksi nimikumppanin taloudellisesta asemasta julki tulleet tiedot ovat aiheuttaneet vakavan epäilyn siitä, onko yhtiöllä kykyä vastata nimisopimuksen mukaisista velvoitteistaan jatkossa. Näiden syiden vuoksi areenayhtiö ei näe mahdollisuuksia yhteistyön jatkamiselle, joten tässä tilanteessa päätös on nähdäksemme ainoa oikea”, kommentoi areenayhtiön toimitusjohtaja Marko Hurme.

Näkyvyydestään huolimatta nimisopimus on areenayhtiölle yksi yhteistyösopimus muiden joukossa, eikä aiemman sopimuksen päättymisellä ole vaikutusta areenan valmistumiseen, avaamiseen eikä toimintaan.

Julkisen keskustelun myötä areenayhtiö on saanut yhteydenottoja nimikumppanuudesta kiinnostuneilta tahoilta.

“Keskusteluja on käynnissä, emmekä tässä vaiheessa voi kommentoida aihetta enempää. Areena avautuu joka tapauksessa ajallaan”, Hurme sanoo.

Avajaisvalmistelut aikataulussa

Nimisopimuksen päättymisen myötä areenan nimi muuttuu, mutta tekeminen jatkuu. Areenan viimeiset viimeistelyt ja avajaisvalmistelut edistyvät aikataulussa, eikä muutos vaikuta areenan asiakkaiden tai muiden kumppaneiden toimintaan. Tapahtumien järjestelyt jatkuvat normaalisti, ja esimerkiksi aiemmin myydyt liput käyvät sellaisenaan. Areenan ensimmäiset tapahtumat ovat 3. ja 4. joulukuuta järjestettävät SM-liigan paikallisottelut, ja avajaisia päästään viettämään 15. joulukuuta.

”Uusi areena tarjoaa jopa 15 000 katsojapaikan verran ykkösluokan palveluita ja elämyksiä kaupungin ydinkeskustassa. Vaikka aiempi yhteistyö ei toteutunutkaan suunnitelmien mukaan, meille tärkeintä on, että tamperelaiset saavat areenansa suunnitellusti ja aikataulussa. Tampereen Kannen areena tarjoaa ennennäkemättömät mahdollisuudet järjestää niin kotimaisia kuin kansainvälisiä huipputapahtumia, ja odotamme avajaisia innolla”, Hurme kertoo.

Areena

Varaa paikkasi Tampereen Kannen areenan digitaalisiin mainosnäyttöihin yksinoikeudella Outshine Oy:ltä

Mainosnäytöt sijaitsevat Tampereen Kannen areenan sisä- ja ulkopuolella. Ulkona olevat näytöt on sijoiteltu niin, että ne tavoittavat hyvin laajasti ja pitkältä matkalta myös muut kuin areenalla käyvät ihmiset. Areenan sisätilat ovat auki myös tapahtumien ulkopuolella, sillä areenalle tulee laaja kattaus huipputason palveluita, kuten kasino, hotelli ja ravintolatoimintaa. Pääosin näytöt ovat mainoskäytössä, mutta ne palvelevat yhtä lailla areenan tapahtumia ja niiden avulla tuotetaan areenan kävijöille täysin uudenlaisia kansainvälisen tason elämyksiä. Kaksi suurinta näyttöä ovat kooltaan 200m2 ja 186m2 ja ne sijaitsevat ulkona areenan julkisivussa. Kauimpana areenasta sijaitsevat kaksi näyttöä, kooltaan 15m2 per kappale on jo asennettu käyttöön.

Areena avautuu joulukuussa 2021 – varaa paikkasi elämysten eturiviin.

  • Mediaharjoittelija
    Mediaharjoittelija

    Outshine Oy etsii innokasta ja motivoitunutta mediaharjoittelijaa kuuden kuukauden harjoitteluun. Tämä on loistava tilaisuus alan opiskelijalle, joka haluaa kehittää taitojaan ja saada arvokasta työkokemusta.

  • Digitaalinen taide valtasi kaupunkien keskustat
    Outshine ja Artcrush määrittelivät suomalaisen katutaiteen uudelleen: Digitaalinen taide valtasi kaupunkien keskustat

    Suomen johtava digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) media Outshine ja kansainvälisesti tunnettu digitaalisen taiteen alusta Artcrush aloittavat ainutlaatuisen yhteistyön. Kumppanuus mullistaa suomalaisen kaupunkimaiseman tuomalla kuukausittain 30 valikoitua digitaalista taideteosta osaksi Outshinen valtakunnallista digitaalista ulkomainosverkostoa.

  • Kirsi Immonen
    Nimitysuutinen: Kirsi Immonen Outshinelle asiakkuuspäälliköksi

    Kirsi Immonen on nimitetty Outshinen myyntitiimiin asiakkuuspäällikön (Account Manager) rooliin. Kirsi tuo mukanaan vahvaa osaamista digitaalisesta markkinoinnista ja asiakaslähtöisyydestä. Kirsi on aiemmin työskennellyt yrittäjänä digitaalisen markkinoinnin parissa, markkinointipäällikkönä sähköautojen latauspalveluiden parissa. Viimeiset kahdeksan vuotta hän on toiminut vapaa-ajalla Tesla Club Finlandin tapahtumavastaavana, joista viisi vuotta yhdistyksen puheenjohtajana.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?