Logo

Liikennemäärät kasvussa

Mörkö

Koronaviruksen (covid-19) aiheuttama poikkeustilanne on muuttanut ihmisten liikkumistottumuksia. Yksityisautoilun suosio on koronaa edeltävää tasoa suurempaa, kun taas joukkoliikenteen matkustajamäärät ovat laskeneet.

Vielä alkuvuonna koronasäädökset ja suositukset vähensivät ihmisten liikkumista, mutta kesä on ollut datan perusteella hyvin vilkas. Monena viikkona liikkuminen on ollut jopa koronaa edeltävää tasoa vilkkaampaa. Kenties sinäkin olet huomannut kotimaan matkailun kasvattaneen suosiotaan, tämä heijastuu kiistatta myös ulkomainonnan tavoittavuuslukuihin.

Meillä Outshinella visiona on olla maailman innovatiivisin ja asiakaskeskeisin ulkomainostoimija. Siksi tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden kuluitta siirtää mediaamme tilattua kampanjaa. Koska mainospintamme ovat digitaalisia, on mainonta hyvin ketterää sekä joustavaa.

Graafi

Lähde: Apple Mobility Report

OUTSHINEN TIIMI KASVAA

Koronasta huolimatta ulkomainonnan kasvunäkymät ovat hyvät ja myös Outshinen liiketoiminta on hyvällä kasvu-uralla.

Outshinen myyntijohtajana aloitti elokuussa Heikki Pennanen, jolla on laaja kokemus mediasta. Aiemmin Heikki on työskennellyt ansiokkaasti Basso Medialla sekä Clear Channelilla.

Lähden innolla mukaan kasvavaan ja innovatiiviseen ulkomainosyritykseen. On mukava päästä myymään ja kehittämään valtakunnallista verkostoa entistä paremmaksi. Ehdoton plussa tekemiseen on yrityksen kotimaisuus.” -Heikki Pennanen.

Tiimiä vahvistaa myös asiakkuusjohtajana aloittanut Jari Mäkinen, joka on työskennellyt kymmenen vuotta Sanomalla. Viimeiset neljä vuotta Jari työskenteli kaikkien Sanomien medioiden parissa. Jarin ehdottomiin vahvuuksiin kuuluu eri mediaryhmien kattava asiantuntemus sekä palava halu auttaa asiakkaita tekemään entistä parempaa markkinointia.

Olen nopeasti huomannut, että ulkomainonnalla pystyy tekemään hyvin vaikuttavaa ja kustannustehokasta mainontaa. Positiivista itse median lisäksi on myös Outshinen yhteistyökumppaniverkosto, johon lukeutuu monet urheiluseurat. On kiva päästä tukemaan junioriseurojen toimintaa.”, -Jari Mäkinen.

Outshinen verkostolla tavoitat valtakunnallisesti jo 48 kaupungissa Helsingistä Ivaloon asti. Ota meihin yhteyttä niin suunitellaan yhdessä odotukset ylittävä ulkomainoskampanja.

  • Tommi
    Nimitysuutinen: Tommi Fäldt Outshinen kaupalliseksi johtajaksi

    Myynnin parissa vuodesta 2006 työskennellyt Tommi Fäldt aloittaa Outshinen kaupallisena johtajana (Commercial Director) 6.9.2024. Fäldt on kokenut markkinoinnin ja B2B-myynnin ammattilainen, joka on aiemmin työskennellyt esimerkiksi Clear Channelilla, SOK:lla ja viimeisimpänä Keskisuomalaisella.

  • Outshinen uutuusverkoston asennukset edistyvät aikataulua nopeammin
    Outshinen uutuusverkoston asennukset edistyvät aikataulua nopeammin - jo 14 pintaa valmiina!

    Helsingin ja Outshinen sopimuskausi alkoi tänään 1.8.2024. Ensimmäiset neljätoista (14) uutta digitaalista ulkomainospintaa ovat jo rakentuneet ja uusia laitteita pystytetään kovaa tahtia usean tiimin voimin. Työt edistyvät ennakoitua nopeammin ja virrat kytketään päälle vielä tänään.

  • AU Data
    Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.

    Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?