Logo

Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.

AU Data

Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.

Clear Channel Finland, JCDecaux Finland, Mediateko, MEKS ja Outshine ovat solmineet yhteistyösopimuksen ulkomainonnan yleisömittaushankkeesta. Hankkeen ansiosta Suomen mediamarkkinaan saadaan ulkomainonnan yhteinen, reaaliaikainen yleisömittausvaluutta staattiselle sekä digitaaliselle ulkomainonnalle. Hanke käynnistyy kesän 2024 aikana, ja yleisömittauksen tuottamia lukuja saadaan ulkomainosyhtiöiden, mediatoimistojen ja mainostajien käyttöön vuonna 2025. Mittauksen toteuttavana alihankkijana toimii tanskalainen analytiikkayhtiö AllUnite A/S, joka on erikoistunut ulkomainonnan mittaamiseen.

Hankkeen omistavat sopimuksen tehneet viisi ulkomainosyhtiötä ja hankkeen koordinoijana toimii Media Audit Finland. Lisätietoja ja tarkennuksia hankkeen edistymisestä ja aikatauluista saadaan syksyn 2024 aikana.

  • Mediaharjoittelija
    Mediaharjoittelija

    Outshine Oy etsii innokasta ja motivoitunutta mediaharjoittelijaa kuuden kuukauden harjoitteluun. Tämä on loistava tilaisuus alan opiskelijalle, joka haluaa kehittää taitojaan ja saada arvokasta työkokemusta.

  • Digitaalinen taide valtasi kaupunkien keskustat
    Outshine ja Artcrush määrittelivät suomalaisen katutaiteen uudelleen: Digitaalinen taide valtasi kaupunkien keskustat

    Suomen johtava digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) media Outshine ja kansainvälisesti tunnettu digitaalisen taiteen alusta Artcrush aloittavat ainutlaatuisen yhteistyön. Kumppanuus mullistaa suomalaisen kaupunkimaiseman tuomalla kuukausittain 30 valikoitua digitaalista taideteosta osaksi Outshinen valtakunnallista digitaalista ulkomainosverkostoa.

  • Kirsi Immonen
    Nimitysuutinen: Kirsi Immonen Outshinelle asiakkuuspäälliköksi

    Kirsi Immonen on nimitetty Outshinen myyntitiimiin asiakkuuspäällikön (Account Manager) rooliin. Kirsi tuo mukanaan vahvaa osaamista digitaalisesta markkinoinnista ja asiakaslähtöisyydestä. Kirsi on aiemmin työskennellyt yrittäjänä digitaalisen markkinoinnin parissa, markkinointipäällikkönä sähköautojen latauspalveluiden parissa. Viimeiset kahdeksan vuotta hän on toiminut vapaa-ajalla Tesla Club Finlandin tapahtumavastaavana, joista viisi vuotta yhdistyksen puheenjohtajana.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?