Logo

Ei uusia valituksia: Helsingin ulkomainonta etenee pian

Helsinki katumainostaulu

Helsingin ulkomainoskilpailutus etenee: sopimukset allekirjoitetaan ja upeat uutuudet valloittavat Helsingin katukuvan. Markkinaoikeuden päätökseen liittyvä valitusaika umpeutui 4.1.2024, eikä Clear Channel enää hakenut päätökseen valituslupaa.

Näin asia on edennyt

10.5.2023

Hankintapäätös tehty, voittajat valittu

Katso Helsingin tiedote klikkaamalla tästä

25.6.2023

CC:n tekemä oikaisuvaatimus hylättiin

Katso päätös klikkaamalla tästä

31.7.2023

Helsingin ja CC:n (aiempi operaattori) vanha sopimus päättyi

1.8.2023

Sopimukseton tila alkoi valituksen viivästettyä aloitusta

CC ryhtyi purkamaan vanhoja laitteita kaduilta

20.11.2023

Markkinaoikeus hylkäsi CC:n tekemän valituksen

Katso päätös klikkaamalla tästä

4.1.2024

Markkinaoikeuden päätöksen liittyvä valitusaika umpeutui

CC ei enää hakenut päätökselle valituslupaa KHO:lta


Mitä seuraavaksi?

9.1.2024

Kaupunkiympäristölautakunta päättää maankäytön vuokraamisesta

Maankäytön vuokraamisen päätös on lainvoimainen n. 3 vk kuluttua

Kilpailutuksen voittajat pääsevät allekirjoittamaan sopimukset


Mainoslaiteverkosto palvelee mainostajia vuoden 2024 tarpeissa, näillä näkymin keväästä alkaen. Myynti käynnistyy pian, lähiviikkoina tarkentuvan aikataulun mukaan. Tilaamalla tarjoukset ennakkoon kuulet uutuuksista ensimmäisten joukossa.

Uutuusverkostolla mainostat koko Helsingissä tai valikoiduilla alueilla tehokkaasti ja vaivattomasti vain yhdellä aineistokoolla. Nykyaikaisilla työkaluillamme mainontaa voidaan joustavasti kohdentaa, minkä lisäksi luovat toteutukset, kuten relevantti dynaaminen sisältö onnistuvat käden käänteessä. Autamme mielellämme suunnittelemaan tarpeisiinne soveltuvan kokonaisuuden.

  • Mediaharjoittelija
    Mediaharjoittelija

    Outshine Oy etsii innokasta ja motivoitunutta mediaharjoittelijaa kuuden kuukauden harjoitteluun. Tämä on loistava tilaisuus alan opiskelijalle, joka haluaa kehittää taitojaan ja saada arvokasta työkokemusta.

  • Digitaalinen taide valtasi kaupunkien keskustat
    Outshine ja Artcrush määrittelivät suomalaisen katutaiteen uudelleen: Digitaalinen taide valtasi kaupunkien keskustat

    Suomen johtava digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) media Outshine ja kansainvälisesti tunnettu digitaalisen taiteen alusta Artcrush aloittavat ainutlaatuisen yhteistyön. Kumppanuus mullistaa suomalaisen kaupunkimaiseman tuomalla kuukausittain 30 valikoitua digitaalista taideteosta osaksi Outshinen valtakunnallista digitaalista ulkomainosverkostoa.

  • Kirsi Immonen
    Nimitysuutinen: Kirsi Immonen Outshinelle asiakkuuspäälliköksi

    Kirsi Immonen on nimitetty Outshinen myyntitiimiin asiakkuuspäällikön (Account Manager) rooliin. Kirsi tuo mukanaan vahvaa osaamista digitaalisesta markkinoinnista ja asiakaslähtöisyydestä. Kirsi on aiemmin työskennellyt yrittäjänä digitaalisen markkinoinnin parissa, markkinointipäällikkönä sähköautojen latauspalveluiden parissa. Viimeiset kahdeksan vuotta hän on toiminut vapaa-ajalla Tesla Club Finlandin tapahtumavastaavana, joista viisi vuotta yhdistyksen puheenjohtajana.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?