![AU Data AU Data](https://cdn.sanity.io/images/r18be9o9/production/702d73e2727d7b1c96294ad50f7dad2b63844846-1920x1080.jpg?auto=format&h=249&w=463&fit=crop)
Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.
Outshinen tarjouksissa ja suunnittelutyökalussa esitetään kontaktimäärät OTC lukuina ottaen huomioon näyttökertojen määrä ja aika. Pyydä tarjous myynnistämme tai tilaa näkyvyys verkkopalvelustamme.
ps. tiesitkö, että CPM lyhenteen M kirjain tulee latinasta ja tarkoittaa tuhatta.
Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.
Outshine hyväksyttiin 24.6.2024 The World Out Of Home Organizationin (WOO) jäseneksi. Jäsenyys mahdollistaa yhteisten standardien ja termien edistämistä alalla maailmanlaajuisesti. Lisäksi saamme arvokasta tietoa maailmalta asiakkaidemme käyttöön.
Helsingin katukuvaan saapuu uusia upeita mainoslaitteita elokuusta 2024 alkaen. Aikataulu varmistui, kun yksittäisen kuntalaisen valitus hylättiin ja myös maankäytön päätöksestä tuli lainvoimainen. Mainoslaitteet rakennetaan tutuille paikoille, missä oli aiemman operaattorin Clear Channelin aikaan enimmäkseen staattista inventaaria. Helsingin kaduille avautuu nyt huikeita uusia mahdollisuuksia, kun 444 pintaa kattava verkosto digitalisoidaan sataprosenttisesti. Outshine saa sopimuksella yksinoikeuden kantakaupungin katumainostauluihin sekä pilareihin lähes yhdentoista (11) vuoden ajaksi uudelle sopimuskaudelle 2024 - 2035.
Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.
Haluatko sallia evästeet?