Outshine tuo digitaalisen ulkomainonnan näyttävästi Oulun kaduille ja bussipysäkeille. Uusi verkosto rakentuu vauhdilla ja tavoittaa pian lähes kaikki oululaiset sekä valtaosan koko Oulun talousalueesta ja siellä vierailevista kävijöistä.
Oulun verkosto laajenee lokakuun alussa 60 uudella digipinnalla. Niistä yli puolet on jo pystyssä ja digipintojen sähköistäminen on vauhdissa. Loputkin ilmestyvät bussipysäkeille vielä syksyn mittaan. Kaikkinensa ulkomainospintoja on tämän jälkeen Oulun alueella yli 80 kpl. Koko digiverkosto on nyt jo varattavissa:
”Oulu on meille merkittävä kaupunki, ja bussipysäkkien digitaalinen ja liiketunnistimin varustettu verkosto tuo ulkomainonnan aivan uudelle tasolle. Verkoston nopea kasvu osuu juuri oikeaan aikaan, kun Oulu valmistautuu ensi vuoden kulttuuripääkaupunkivuoteen ja sen mukanaan tuomiin kävijöihin”, Outshinen kaupallinen johtaja Tommi Fäldt sanoo.
Kattava tavoittavuus
Oulun verkosto tavoittaa 99 % kaupungin asukkaista ja 82 % koko seudun väestöstä. Jokaisen pysäkin digitaalinen pinta tuo viestit suoraan kaupunkilaisten arjen keskelle – reaaliaikaisesti ja modernilla tavalla.
”Digitaalisuus mahdollistaa dataohjautuvan, reaaliaikaisen ja tarvittaessa nopeastikin päivittyvän sisällön. Bussipysäkeillä on mahdollista toteuttaa myös mainontaa, joka elää vuorovaikutuksessa yleisönsä kanssa”, Fäldt jatkaa.
Kulttuuripääkaupunkivuosi kasvattaa kontakteja
Vuonna 2026 Oulu on Euroopan kulttuuripääkaupunki. Oulu2026 tuo kaupunkiin yli 1 000 tapahtumaa ja arviolta 2,5 miljoonaa kävijää. Tämä tarkoittaa myös enemmän kontakteja ja näkyvyyttä kuin koskaan aiemmin. Digitaalinen ulkomainonta ja Outshinen uudet digipinnat Oulussa tuovat brändeille mahdollisuuden olla osa tätä ainutlaatuista vuotta ja olla mukana siellä, missä ihmiset liikkuvat.
Tutustu verkostoomme täällä >