testikuva

Uutiset ja tiedotteet

Pysy kärryillä uusimmista aluevaltauksistamme ja muista kuulumisistamme. Tälle sivulle kokoamme ajankohtaiset uutiset ja tiedotteet - Outshinelta ja toimialalta yleensä.

  • Outshine ja Kulosaaren tennishallit solmivat yhteistyösopimuksen

    Outshine ja Kulosaaren tennishallit solmivat yhteistyösopimuksen

    Elokuussa 15.8. Kulosaaren tennis- ja sulkapallohalli vaihtaa nimensä Outshine Centeriksi. Täällä yhdistyvät huippuluokan peliolosuhteet, lämminhenkinen yhteisö ja intohimo lajiin. Sulkaa tai palloa – pelit pelataan aina hyvässä hengessä. Samalla Outshinen asiakkaiden varattavaksi tulee uusi jättimäinen 152 m2 mainospinta.

    Lue lisää

  • Digitaalista ulkomainontaa tarjoavan Outshinen liikevaihto nousi lähes 5 miljoonaan – samalla tulos kehittyi erinomaisesti

    Digitaalista ulkomainontaa tarjoavan Outshinen liikevaihto nousi lähes 5 miljoonaan – samalla tulos kehittyi erinomaisesti

    Vuosi 2024 oli kotimaiselle digitaalista ulkomainontaa tarjoavalle Outshinelle vahvan kasvun ja kannattavuuden vuosi. Yrityksen liikevaihto nousi 4,84 miljoonaan euroon, kasvaen 56 % edellisvuodesta. Käyttökate (EBITDA) kipusi 1,7 miljoonaan euroon, eli yli 35 % liikevaihdosta.

    Lue lisää

  • HJK ja Outshine avasivat pelikauden yhdessä

    HJK ja Outshine avasivat pelikauden yhdessä

    Heti, kun futiskausi starttasi käyntiin, alkoi kuhina Bolt Arenalla ja sen laidalla. HJK:n ja Outshinen yhteistyö tuo stadionin sykkeen, pelipäivien jännityksen ja Klubin tuoreet kuulumiset suoraan kaupunkilaisten eteen, reaaliajassa ja digitaalisesti. Stadionin Urheilukadulle avautuviin ikkunoihin on asennettu neljä uutta digitaalista näyttöä, jotka heräävät eloon pian, kun jalkapallokausi pääsee kunnolla vauhtiin.

    Lue lisää

  • Outshine tuo Helsingin urbaaniin ytimeen Suomen suurimmat digitaaliset kolmiopilarit

    Outshine tuo Helsingin urbaaniin ytimeen Suomen suurimmat digitaaliset kolmiopilarit

    Helsingin ydinkeskustaan nousee kevään ja alkukesän aikana 30 näyttävää digitaalista kolmiopilaria, jotka tarjoavat brändeille poikkeuksellisen näkyvyyden. Samalla ne uudistavat katukuvaa ja tekevät siitä entistäkin elävämmän. Kolmiopilarit on suunniteltu Suomessa ja viimeistelty sopimaan Helsingin urbaaniin maisemaan.

    Lue lisää

  • Etsimme innokasta ja motivoitunutta mediaharjoittelijaa

    Etsimme innokasta ja motivoitunutta mediaharjoittelijaa

    Outshine Oy etsii innokasta ja motivoitunutta mediaharjoittelijaa kuuden kuukauden harjoitteluun. Tämä on loistava tilaisuus alan opiskelijalle, joka haluaa kehittää taitojaan ja saada arvokasta työkokemusta.

    Lue lisää

  • Outshine ja Artcrush määrittelivät suomalaisen katutaiteen uudelleen: Digitaalinen taide valtasi kaupunkien keskustat

    Outshine ja Artcrush määrittelivät suomalaisen katutaiteen uudelleen: Digitaalinen taide valtasi kaupunkien keskustat

    Suomen johtava digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) media Outshine ja kansainvälisesti tunnettu digitaalisen taiteen alusta Artcrush aloittavat ainutlaatuisen yhteistyön. Kumppanuus mullistaa suomalaisen kaupunkimaiseman tuomalla kuukausittain 30 valikoitua digitaalista taideteosta osaksi Outshinen valtakunnallista digitaalista ulkomainosverkostoa.

    Lue lisää

  • Kirsi Immonen Outshinelle asiakkuuspäälliköksi

    Kirsi Immonen Outshinelle asiakkuuspäälliköksi

    Kirsi Immonen on nimitetty Outshinen myyntitiimiin asiakkuuspäällikön (Account Manager) rooliin. Kirsi tuo mukanaan vahvaa osaamista digitaalisesta markkinoinnista ja asiakaslähtöisyydestä. Kirsi on aiemmin työskennellyt yrittäjänä digitaalisen markkinoinnin parissa, markkinointipäällikkönä sähköautojen latauspalveluiden parissa. Viimeiset kahdeksan vuotta hän on toiminut vapaa-ajalla Tesla Club Finlandin tapahtumavastaavana, joista viisi vuotta yhdistyksen puheenjohtajana.

    Lue lisää

  • Ulkomainonta kasvaa ennätystahtia – hyödynnä Outshinen uudet mahdollisuudet

    Ulkomainonta kasvaa ennätystahtia – hyödynnä Outshinen uudet mahdollisuudet

    Syyskuussa ulkomainonta nousi kolmanneksi suurimmaksi mediaryhmäksi, heti television ja verkkomedian jälkeen (Kantar). Kasvuvauhti on huimaa: ulkomainonnan osuus mediamainonnasta kasvoi 19,4 % viime vuoden syyskuuhun verrattuna ja kattaa jo 12,6 % koko mediamainonnasta.

    Lue lisää

  • Outshinelle Oulun kattavin verkosto 15 vuoden ajaksi!

    Outshinelle Oulun kattavin verkosto 15 vuoden ajaksi!

    Outshine valloittaa Oulun pysäkkikatosten mainospaikat voitettuaan kaupungin järjestämän kilpailutuksen peräti 15-vuotiselle sopimuskaudelle. Outshine tarjoaa alueen kattavimman ulkomainonnan verkoston ja vahvistaa asemaansa tavoittavimman digitaalisen ulkomainonnan myyjänä. “Tuomme markkinoille Oulun kattavimman digitaalisen ulkomainonnan tuotteen. Mainostajat voivat hyödyntää pintoja yhdellä aineistokoolla, kuten myös Helsingissä”, kertoo Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö.

    Lue lisää

  • Kirkkaasti tavoittavin

    Kirkkaasti tavoittavin

    Tavoita Suomen suurimmat yleisöt Helsingin laajennetussa kantakaupungissa! Helsingin laajennettu kantakaupunki tarjoaa mainostajille ainutlaatuisen mahdollisuuden: Suomen suurimmat kontaktimäärät yhdistettynä maan parhaaseen ostovoimaan. Outshine tarjoaa yksinoikeudella kattavimman digitaalisen ulkomainosverkoston, joka tavoittaa juuri oikeat ihmiset oikeassa paikassa.

    Lue lisää

  • Nyt on aika näkyä parhailla paikoilla!

    Nyt on aika näkyä parhailla paikoilla!

    Hyödynnä loppuvuoden tehokkain ulkomainontatarjous: osta kaksi viikkoa, maksa vain yksi! Tämä on tilaisuutesi saada maksimaalista näkyvyyttä huippueduin, mutta vain rajoitetun ajan. Etu on voimassa vain lokakuun 2024 aikana vahvistettaviin uusiin tilauksiin, missä mainonta esitetään tänä vuonna.

    Lue lisää

  • Tommi Fäldt Outshinen kaupalliseksi johtajaksi

    Tommi Fäldt Outshinen kaupalliseksi johtajaksi

    Myynnin parissa vuodesta 2006 työskennellyt Tommi Fäldt aloittaa Outshinen kaupallisena johtajana (Commercial Director) 6.9.2024. Fäldt on kokenut markkinoinnin ja B2B-myynnin ammattilainen, joka on aiemmin työskennellyt esimerkiksi Clear Channelilla, SOK:lla ja viimeisimpänä Keskisuomalaisella.

    Lue lisää

  • Outshinen uutuusverkoston asennukset edistyvät aikataulua nopeammin - jo 14 pintaa valmiina!

    Outshinen uutuusverkoston asennukset edistyvät aikataulua nopeammin - jo 14 pintaa valmiina!

    Helsingin ja Outshinen sopimuskausi alkoi tänään 1.8.2024. Ensimmäiset neljätoista (14) uutta digitaalista ulkomainospintaa ovat jo rakentuneet ja uusia laitteita pystytetään kovaa tahtia usean tiimin voimin. Työt edistyvät ennakoitua nopeammin ja virrat kytketään päälle vielä tänään.

    Lue lisää

  • Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.

    Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.

    Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.

    Lue lisää

  • The World Out Of Home Organizationin (WOO) jäsenyys

    The World Out Of Home Organizationin (WOO) jäsenyys

    Outshine hyväksyttiin 24.6.2024 The World Out Of Home Organizationin (WOO) jäseneksi. Jäsenyys mahdollistaa yhteisten standardien ja termien edistämistä alalla maailmanlaajuisesti. Lisäksi saamme arvokasta tietoa maailmalta asiakkaidemme käyttöön.

    Lue lisää

  • Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa

    Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa

    Helsingin katukuvaan saapuu uusia upeita mainoslaitteita elokuusta 2024 alkaen. Aikataulu varmistui, kun yksittäisen kuntalaisen valitus hylättiin ja myös maankäytön päätöksestä tuli lainvoimainen. Mainoslaitteet rakennetaan tutuille paikoille, missä oli aiemman operaattorin Clear Channelin aikaan enimmäkseen staattista inventaaria. Helsingin kaduille avautuu nyt huikeita uusia mahdollisuuksia, kun 444 pintaa kattava verkosto digitalisoidaan sataprosenttisesti. Outshine saa sopimuksella yksinoikeuden kantakaupungin katumainostauluihin sekä pilareihin lähes yhdentoista (11) vuoden ajaksi uudelle sopimuskaudelle 2024 - 2035.

    Lue lisää

  • Ulkomainonnan termit

    Ulkomainonnan termit

    Outshinen vaikuttavat digipinnat tavoittavat suuren yleisön ja aikaansaavat tuloksia nopeasti. Näkyvyys mieleenpainuvassa mediaympäristössä vahvistaa brändiä ja näkyvyys voidaan kohdentaa juuri haluamallesi kohderyhmälle sekä alueelle. Tutustutaan tarkemmin ulkomainonnan lyhenteisiin, käsitteisiin ja niiden merkitykseen.

    Lue lisää

  • Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla

    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla

    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla Nyt löydät suunnittelutyökalustamme entistä tarkempaa kohderyhmädataa mainospaikoistamme. Datasta ilmenee yleisön sukupuolijakauma, tulotaso sekä koulutus. Tieto on peräisin Tilastokeskuksen avoimesta Paavo-tietokannasta.

    Lue lisää

  • Ei uusia valituksia: Helsingin ulkomainonta etenee pian

    Ei uusia valituksia: Helsingin ulkomainonta etenee pian

    Helsingin ulkomainoskilpailutus etenee: sopimukset allekirjoitetaan ja upeat uutuudet valloittavat Helsingin katukuvan. Markkinaoikeuden päätökseen liittyvä valitusaika umpeutui 4.1.2024, eikä Clear Channel enää hakenut päätökseen valituslupaa.

    Lue lisää

  • Markkinaoikeus hylkäsi Clear Channelin valituksen Helsingin ulkomainonnan kilpailutuksesta

    Markkinaoikeus hylkäsi Clear Channelin valituksen Helsingin ulkomainonnan kilpailutuksesta

    Helsingin ulkomainonta siirtyi askeleen lähemmäs uuden sopimuskauden alkua markkinaoikeuden hylättyä Clear Channelin valituksen keväällä 2023 ratkenneeseen ulkomainonnan kilpailutukseen liittyen. Markkinaoikeus katsoi perättömiksi kaikki Clear Channelin valituksen aiheet ja velvoitti Clear Channelin korvaamaan Outshinen, Keskisuomalaisen ja Helsingin oikeudenkäyntikulut.

    Lue lisää

  • Outshine tuo ensimmäisenä Suomessa jopa 12 kk maksuajat ulkomainontaan

    Outshine tuo ensimmäisenä Suomessa jopa 12 kk maksuajat ulkomainontaan

    Outshine tuo Foppan maksutavat osaksi verkkopalveluaan, mikä mahdollistaa markkinoijalle joustavat maksutavat ja entistä vaikuttavamman ulkomainonnan toteuttamisen.

    Lue lisää

  • WOW mitkä tulokset

    WOW mitkä tulokset

    WOW-elementillä on tutkitusti valtava merkitys tuloksekkaan ulkomainonnan taustalla. Neurotieteeseen (NeuroInsight UK) perustuvan mallinnuksen mukaan tuloksekas ulkomainos ensin kiinnittää huomion, ja sitten vaikuttaa katsojan tunteisiin. Tunnereaktiot auttavat luomaan muistijäljen, mikä on olennaista kaikessa markkinoinnissa, sillä muistijälki vaikuttaa ostokäyttäytymiseen.

    Lue lisää

  • Verkkopalvelumme uudistuivat

    Verkkopalvelumme uudistuivat

    Uudistimme sivustoamme ja verkkopalveluitamme niin suunnittelutyökalun kuin myös tarjoustyökalun osalta. Suomen vaikuttavimmat ulkomainosratkaisut ovat enää klikkauksen päässä.

    Lue lisää

  • Nimitysuutinen: Jenny Saranen Outshinen asiakkuuksista vastaavaksi johtajaksi

    Nimitysuutinen: Jenny Saranen Outshinen asiakkuuksista vastaavaksi johtajaksi

    Media-alalla vuodesta 2007 työskennellyt Jenny Saranen aloittaa Outshinen asiakkuuksista vastaavana johtajana (Chief Client Officer), johtoryhmän jäsenenä ja osakkaana 8.8.2023. Sarasella on laaja kokemus niin mediasta kuin mediatoimistoista. Aiemmin Saranen on työskennellyt esimerkiksi Caratilla, Virta Mediacommunityllä, Clear Channelilla ja Mediateolla.

    Lue lisää

  • Outshinelle yli 400 uutta digitaalisen ulkomainonnan näyttöä Helsinkiin.

    Outshinelle yli 400 uutta digitaalisen ulkomainonnan näyttöä Helsinkiin.

    Outshinelle yli 400 uutta digitaalisen ulkomainonnan näyttöä Helsinkiin. Laitteet ovat kooltaan pääosin 75-tuumaisia pystynäyttöjä ja koko verkostoa voi hyödyntää yhdellä mainosformaatilla. Laitteet sijaitsevat Helsingin keskusta-alueella.

    Lue lisää

  • Helpotimme asiakkaidemme aineistotuotantoa

    Helpotimme asiakkaidemme aineistotuotantoa

    Helpottaaksemme asiakkaidemme aineistotuotantoa olemme ottaneet käyttöön televisiomainonnasta tutun maksimissaan 10% suojarajan näytöillemme ja jakaneet näyttömme kolmeen vaakakokoon, yhteen pystykokoon sekä erikoistoteutuksiin. Jos tästä huolimatta tarvitsette apua aineistotuotannossa, tuotantomme palvelee mielellään ilman lisäkuluja tuttuun ripeään tapaan.

    Lue lisää

  • Outshinelle yksinoikeus TIER Mobility Finlandin yhteiskäyttöisten ajoneuvojen mainosmyyntiin

    Outshinelle yksinoikeus TIER Mobility Finlandin yhteiskäyttöisten ajoneuvojen mainosmyyntiin

    Maailman suurin mikroliikkuvuuspalveluiden tarjoaja TIER ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet sopimuksen yhteiskäyttöisten sähköpotkulautojen sekä -pyörien mainosmyyntiin liittyen. Sopimus takaa Outshinelle yksinoikeuden ensimmäistä kertaa Suomen katukuvaan lanseerattavien mainospintojen mainosmyyntiin.

    Lue lisää

  • Outshinen tiimi vahvistuu

    Outshinen tiimi vahvistuu

    Tiimiämme vahvistaa asiakkuusjohtajana aloittanut Sanna Kalliola, jolla on laaja kokemus markkinointialalta. Aiemmin Sanna on ansiokkaasti työskennellyt Helsinki Hallilla ja JCDecauxilla. "Huippufiilis päästä mukaan Outshinen vauhdikkaaseen porukkaan. Mahtavaa päästä tekemään kasvua tämmöisen huippujengin kanssa ulkomainonnan parissa." -Sanna Kalliola

    Lue lisää

  • Dacia nosti neliveto-malliston tunnettuutta dynaamisesti oikeaan aikaan

    Dacia nosti neliveto-malliston tunnettuutta dynaamisesti oikeaan aikaan

    Dacian maahantuonti halusi nostaa neliveto-malliston tunnettuutta valituilla paikkakunnilla. Perinteisen ajallisen kohdennuksen sijaan viestien näkyminen liitettiin vallitsevaan keliin ja viestiä näytettiin vain kovan lumisateen jälkeen, kun nelivedosta on eniten hyötyä. Tämä kohdennus mahdollisti viestin oikea-aikaisuuden ja piti kampanjan kustannukset kohtuullisina.

    Lue lisää

  • Outshinelle monivuotinen yksinoikeus Svenska Teaternin LED-näyttöjen mainosmyyntiin

    Outshinelle monivuotinen yksinoikeus Svenska Teaternin LED-näyttöjen mainosmyyntiin

    Svenska Teatern ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen jatkosopimuksen Svenska Teaternin ulkonäyttöjen mainosmyyntiin liittyen. Sopimus takaa Outshinelle yksinoikeuden Helsingin Mannerheimintielle näkyvien LED-näyttöjen mainosmyyntiin usean vuoden ajaksi.

    Lue lisää

  • Outshine tiedottaa: Säästämme energiaa toimimalla vastuullisesti

    Outshine tiedottaa: Säästämme energiaa toimimalla vastuullisesti

    Julkinen keskustelu digitaalisten ulkomainosten energiankulutuksesta on ollut aktiivista Ylen 5.9.2022 julkaisemasta artikkelista asti. Outshine Oy haluaa nyt avoimesti ilmoittaa energiaa säästävistä toimenpiteistä sekä oikaisee artikkelissa esitettyjä arvioita näyttöjen energiankulutuksesta.

    Lue lisää

  • Kaksi uutta digitaalista mainospintaa Helsingin keskustaan syyskuussa

    Kaksi uutta digitaalista mainospintaa Helsingin keskustaan syyskuussa

    Helsingin keskustaan asennetaan syyskuussa kaksi uutta digitaalista mainospintaa! Huippulaatuiset näytöt sijaitsevat erittäin keskeisellä paikalla Kampin Autotalon yhteydessä - suoraan metroasemaa vastapäätä.

    Lue lisää

  • Helsingin keskustaan asennetaan elokuussa viisi uutta digitaalista mainospintaa!

    Helsingin keskustaan asennetaan elokuussa viisi uutta digitaalista mainospintaa!

    Helsingin keskustaan asennetaan elokuussa viisi uutta digitaalista mainospintaa! Huippulaatuiset uutuuspinnat sijaitsevat vilkkaalla Mannerheimintiellä ja tavoittavat huikeat kontaktimäärät päätien liikennevirtojen äärellä kaikista kulkusuunnista katsottuna.

    Lue lisää

  • Pohjoismaiden suurimpiin lukeutuva digipinta käynnistyi

    Pohjoismaiden suurimpiin lukeutuva digipinta käynnistyi

    Pohjoismaiden suurimpiin lukeutuva jättimäinen digipinta valloitti Tampereen keskustan.

    Lue lisää

  • Suomen kattavin verkosto kasvoi seitsemällä uudella kaupungilla

    Suomen kattavin verkosto kasvoi seitsemällä uudella kaupungilla

    Outshine on solminut useita uusia sopimuksia

    Lue lisää

  • Outshine rekrytoi Fullstack kehittäjiä

    Outshine rekrytoi Fullstack kehittäjiä

    Haemme Web-applikaatioihin perehtyneitä Full-Stack devaajia vakituiseen työsuhteeseen.

    Lue lisää

  • Outshinesta maantieteellisesti kattavin DOOH-myyjä Suomessa

    Outshinesta maantieteellisesti kattavin DOOH-myyjä Suomessa

    Kärpät ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen sopimuksen

    Lue lisää

  • Turun kauppatorin led-suurtaulu myyntiin Outshinelle

    Turun kauppatorin led-suurtaulu myyntiin Outshinelle

    Helsinkiläinen Outshine Oy on tehnyt sopimuksen Turun kauppatorilla sijaitsevan led-näytön mainosmyyntioikeudesta.

    Lue lisää

  • Outshinelle myönnettiin korkein AAA luottoluokitus

    Outshinelle myönnettiin korkein AAA luottoluokitus

    Outshine Oy kuuluu korkeimpaan luottoluokkaan AAA.

    Lue lisää

  • Outshine investoi Oulun keskustaan uuden 12m2 LED-näytön

    Outshine investoi Oulun keskustaan uuden 12m2 LED-näytön

    Outshine Oy on vuokrannut Oulun keskustasta monivuotisella sopimuksella paikan, mihin rakentuu uusi 12m2 LED-näyttö.

    Lue lisää

  • Outshinelle uusia digitaalisia näyttöjä Helsingin Lauttasaareen

    Outshinelle uusia digitaalisia näyttöjä Helsingin Lauttasaareen

    Outshinelle uusia digitaalisia näyttöjä Helsingin Lauttasaareen

    Lue lisää

  • Outshine investoi Jyväskylän keskustaan uuden 32m2 LED-näytön

    Outshine investoi Jyväskylän keskustaan uuden 32m2 LED-näytön

    Outshine Oy on vuokrannut Jyväskylän keskustasta monivuotisella sopimuksella paikan, mihin rakentuu uusi 32m2 LED-näyttö.

    Lue lisää

  • Outshine Kaleva Median LED- näyttöjen valtakunnalliseksi kumppaniksi

    Outshine Kaleva Median LED- näyttöjen valtakunnalliseksi kumppaniksi

    Kaleva Media ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen sopimuksen

    Lue lisää

  • Tampere-talon julkisivuun Pohjoismaiden kolmanneksi suurin mainosnäyttö

    Tampere-talon julkisivuun Pohjoismaiden kolmanneksi suurin mainosnäyttö

    Tampere-talo Oy ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen sopimuksen

    Lue lisää

  • Tampereen Kannen areena ja Nokia ovat tänään allekirjoittaneet viisivuotisen yhteistyösopimuksen

    Tampereen Kannen areena ja Nokia ovat tänään allekirjoittaneet viisivuotisen yhteistyösopimuksen

    Sopimuksen myötä joulukuussa 2021 valmistuva areena on tästä päivästä alkaen Nokia Arena

    Lue lisää

  • Tampereen Kannen areenan nimisopimus Uros Oy:n kanssa päättyy

    Tampereen Kannen areenan nimisopimus Uros Oy:n kanssa päättyy

    Uuden areenan toiminnan käynnistäminen jatkuu normaalisti

    Lue lisää

  • UROS LIVE -areenan mainosnäyttöjen myynti Outshine Oy:lle

    UROS LIVE -areenan mainosnäyttöjen myynti Outshine Oy:lle

    Tampereen keskustaan rakentuva UROS LIVE -areena ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen sopimuksen

    Lue lisää

  • Liikennemäärät kasvussa

    Liikennemäärät kasvussa

    Koronaviruksen (covid-19) aiheuttama poikkeustilanne on muuttanut ihmisten liikkumistottumuksia.

    Lue lisää

  • Teknologiajohtaja

    Teknologiajohtaja

    Haemme digitaalisen ulkomainonnan kasvuyritykseen Koodaavaa CTO:ta.

    Lue lisää

Haluatko inspiraatiota, dataa ja digitaalisia oivalluksia suoraan sähköpostiisi?

Meillä on kaupunkien kirkkaimmat näytöt, ketterät työkalut ja tiimi, joka saa kampanjasi loistamaan.