Pysy kärryillä uusimmista aluevaltauksistamme ja muista kuulumisistamme. Tälle sivulle kokoamme ajankohtaiset uutiset ja tiedotteet - Outshinelta ja toimialalta yleensä.
Lehdistötiedote
Elokuussa 15.8. Kulosaaren tennis- ja sulkapallohalli vaihtaa nimensä Outshine Centeriksi. Täällä yhdistyvät huippuluokan peliolosuhteet, lämminhenkinen yhteisö ja intohimo lajiin. Sulkaa tai palloa – pelit pelataan aina hyvässä hengessä. Samalla Outshinen asiakkaiden varattavaksi tulee uusi jättimäinen 152 m2 mainospinta.
Lehdistötiedote
Vuosi 2024 oli kotimaiselle digitaalista ulkomainontaa tarjoavalle Outshinelle vahvan kasvun ja kannattavuuden vuosi. Yrityksen liikevaihto nousi 4,84 miljoonaan euroon, kasvaen 56 % edellisvuodesta. Käyttökate (EBITDA) kipusi 1,7 miljoonaan euroon, eli yli 35 % liikevaihdosta.
Yhteistyö
Heti, kun futiskausi starttasi käyntiin, alkoi kuhina Bolt Arenalla ja sen laidalla. HJK:n ja Outshinen yhteistyö tuo stadionin sykkeen, pelipäivien jännityksen ja Klubin tuoreet kuulumiset suoraan kaupunkilaisten eteen, reaaliajassa ja digitaalisesti. Stadionin Urheilukadulle avautuviin ikkunoihin on asennettu neljä uutta digitaalista näyttöä, jotka heräävät eloon pian, kun jalkapallokausi pääsee kunnolla vauhtiin.
Kasvu
Helsingin ydinkeskustaan nousee kevään ja alkukesän aikana 30 näyttävää digitaalista kolmiopilaria, jotka tarjoavat brändeille poikkeuksellisen näkyvyyden. Samalla ne uudistavat katukuvaa ja tekevät siitä entistäkin elävämmän. Kolmiopilarit on suunniteltu Suomessa ja viimeistelty sopimaan Helsingin urbaaniin maisemaan.
Rekry
Outshine Oy etsii innokasta ja motivoitunutta mediaharjoittelijaa kuuden kuukauden harjoitteluun. Tämä on loistava tilaisuus alan opiskelijalle, joka haluaa kehittää taitojaan ja saada arvokasta työkokemusta.
Lehdistötiedote
Suomen johtava digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) media Outshine ja kansainvälisesti tunnettu digitaalisen taiteen alusta Artcrush aloittavat ainutlaatuisen yhteistyön. Kumppanuus mullistaa suomalaisen kaupunkimaiseman tuomalla kuukausittain 30 valikoitua digitaalista taideteosta osaksi Outshinen valtakunnallista digitaalista ulkomainosverkostoa.
Uusia outshinelaisia
Kirsi Immonen on nimitetty Outshinen myyntitiimiin asiakkuuspäällikön (Account Manager) rooliin. Kirsi tuo mukanaan vahvaa osaamista digitaalisesta markkinoinnista ja asiakaslähtöisyydestä. Kirsi on aiemmin työskennellyt yrittäjänä digitaalisen markkinoinnin parissa, markkinointipäällikkönä sähköautojen latauspalveluiden parissa. Viimeiset kahdeksan vuotta hän on toiminut vapaa-ajalla Tesla Club Finlandin tapahtumavastaavana, joista viisi vuotta yhdistyksen puheenjohtajana.
Uutinen
Syyskuussa ulkomainonta nousi kolmanneksi suurimmaksi mediaryhmäksi, heti television ja verkkomedian jälkeen (Kantar). Kasvuvauhti on huimaa: ulkomainonnan osuus mediamainonnasta kasvoi 19,4 % viime vuoden syyskuuhun verrattuna ja kattaa jo 12,6 % koko mediamainonnasta.
Uutinen
Outshine valloittaa Oulun pysäkkikatosten mainospaikat voitettuaan kaupungin järjestämän kilpailutuksen peräti 15-vuotiselle sopimuskaudelle. Outshine tarjoaa alueen kattavimman ulkomainonnan verkoston ja vahvistaa asemaansa tavoittavimman digitaalisen ulkomainonnan myyjänä. “Tuomme markkinoille Oulun kattavimman digitaalisen ulkomainonnan tuotteen. Mainostajat voivat hyödyntää pintoja yhdellä aineistokoolla, kuten myös Helsingissä”, kertoo Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö.
Uutinen
Tavoita Suomen suurimmat yleisöt Helsingin laajennetussa kantakaupungissa! Helsingin laajennettu kantakaupunki tarjoaa mainostajille ainutlaatuisen mahdollisuuden: Suomen suurimmat kontaktimäärät yhdistettynä maan parhaaseen ostovoimaan. Outshine tarjoaa yksinoikeudella kattavimman digitaalisen ulkomainosverkoston, joka tavoittaa juuri oikeat ihmiset oikeassa paikassa.
Uutinen
Hyödynnä loppuvuoden tehokkain ulkomainontatarjous: osta kaksi viikkoa, maksa vain yksi! Tämä on tilaisuutesi saada maksimaalista näkyvyyttä huippueduin, mutta vain rajoitetun ajan. Etu on voimassa vain lokakuun 2024 aikana vahvistettaviin uusiin tilauksiin, missä mainonta esitetään tänä vuonna.
Uusia outshinelaisia
Myynnin parissa vuodesta 2006 työskennellyt Tommi Fäldt aloittaa Outshinen kaupallisena johtajana (Commercial Director) 6.9.2024. Fäldt on kokenut markkinoinnin ja B2B-myynnin ammattilainen, joka on aiemmin työskennellyt esimerkiksi Clear Channelilla, SOK:lla ja viimeisimpänä Keskisuomalaisella.
Uutinen
Helsingin ja Outshinen sopimuskausi alkoi tänään 1.8.2024. Ensimmäiset neljätoista (14) uutta digitaalista ulkomainospintaa ovat jo rakentuneet ja uusia laitteita pystytetään kovaa tahtia usean tiimin voimin. Työt edistyvät ennakoitua nopeammin ja virrat kytketään päälle vielä tänään.
Uutinen
Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.
Uutinen
Outshine hyväksyttiin 24.6.2024 The World Out Of Home Organizationin (WOO) jäseneksi. Jäsenyys mahdollistaa yhteisten standardien ja termien edistämistä alalla maailmanlaajuisesti. Lisäksi saamme arvokasta tietoa maailmalta asiakkaidemme käyttöön.
Uutinen
Helsingin katukuvaan saapuu uusia upeita mainoslaitteita elokuusta 2024 alkaen. Aikataulu varmistui, kun yksittäisen kuntalaisen valitus hylättiin ja myös maankäytön päätöksestä tuli lainvoimainen. Mainoslaitteet rakennetaan tutuille paikoille, missä oli aiemman operaattorin Clear Channelin aikaan enimmäkseen staattista inventaaria. Helsingin kaduille avautuu nyt huikeita uusia mahdollisuuksia, kun 444 pintaa kattava verkosto digitalisoidaan sataprosenttisesti. Outshine saa sopimuksella yksinoikeuden kantakaupungin katumainostauluihin sekä pilareihin lähes yhdentoista (11) vuoden ajaksi uudelle sopimuskaudelle 2024 - 2035.
Uutinen
Outshinen vaikuttavat digipinnat tavoittavat suuren yleisön ja aikaansaavat tuloksia nopeasti. Näkyvyys mieleenpainuvassa mediaympäristössä vahvistaa brändiä ja näkyvyys voidaan kohdentaa juuri haluamallesi kohderyhmälle sekä alueelle. Tutustutaan tarkemmin ulkomainonnan lyhenteisiin, käsitteisiin ja niiden merkitykseen.
Uutinen
Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla Nyt löydät suunnittelutyökalustamme entistä tarkempaa kohderyhmädataa mainospaikoistamme. Datasta ilmenee yleisön sukupuolijakauma, tulotaso sekä koulutus. Tieto on peräisin Tilastokeskuksen avoimesta Paavo-tietokannasta.
Uutinen
Helsingin ulkomainoskilpailutus etenee: sopimukset allekirjoitetaan ja upeat uutuudet valloittavat Helsingin katukuvan. Markkinaoikeuden päätökseen liittyvä valitusaika umpeutui 4.1.2024, eikä Clear Channel enää hakenut päätökseen valituslupaa.
Uutinen
Helsingin ulkomainonta siirtyi askeleen lähemmäs uuden sopimuskauden alkua markkinaoikeuden hylättyä Clear Channelin valituksen keväällä 2023 ratkenneeseen ulkomainonnan kilpailutukseen liittyen. Markkinaoikeus katsoi perättömiksi kaikki Clear Channelin valituksen aiheet ja velvoitti Clear Channelin korvaamaan Outshinen, Keskisuomalaisen ja Helsingin oikeudenkäyntikulut.
Uutinen
Outshine tuo Foppan maksutavat osaksi verkkopalveluaan, mikä mahdollistaa markkinoijalle joustavat maksutavat ja entistä vaikuttavamman ulkomainonnan toteuttamisen.
Uutinen
WOW-elementillä on tutkitusti valtava merkitys tuloksekkaan ulkomainonnan taustalla. Neurotieteeseen (NeuroInsight UK) perustuvan mallinnuksen mukaan tuloksekas ulkomainos ensin kiinnittää huomion, ja sitten vaikuttaa katsojan tunteisiin. Tunnereaktiot auttavat luomaan muistijäljen, mikä on olennaista kaikessa markkinoinnissa, sillä muistijälki vaikuttaa ostokäyttäytymiseen.
Uutinen
Uudistimme sivustoamme ja verkkopalveluitamme niin suunnittelutyökalun kuin myös tarjoustyökalun osalta. Suomen vaikuttavimmat ulkomainosratkaisut ovat enää klikkauksen päässä.
Uutinen
Media-alalla vuodesta 2007 työskennellyt Jenny Saranen aloittaa Outshinen asiakkuuksista vastaavana johtajana (Chief Client Officer), johtoryhmän jäsenenä ja osakkaana 8.8.2023. Sarasella on laaja kokemus niin mediasta kuin mediatoimistoista. Aiemmin Saranen on työskennellyt esimerkiksi Caratilla, Virta Mediacommunityllä, Clear Channelilla ja Mediateolla.
Uutinen
Outshinelle yli 400 uutta digitaalisen ulkomainonnan näyttöä Helsinkiin. Laitteet ovat kooltaan pääosin 75-tuumaisia pystynäyttöjä ja koko verkostoa voi hyödyntää yhdellä mainosformaatilla. Laitteet sijaitsevat Helsingin keskusta-alueella.
Uutinen
Helpottaaksemme asiakkaidemme aineistotuotantoa olemme ottaneet käyttöön televisiomainonnasta tutun maksimissaan 10% suojarajan näytöillemme ja jakaneet näyttömme kolmeen vaakakokoon, yhteen pystykokoon sekä erikoistoteutuksiin. Jos tästä huolimatta tarvitsette apua aineistotuotannossa, tuotantomme palvelee mielellään ilman lisäkuluja tuttuun ripeään tapaan.
Uutinen
Maailman suurin mikroliikkuvuuspalveluiden tarjoaja TIER ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet sopimuksen yhteiskäyttöisten sähköpotkulautojen sekä -pyörien mainosmyyntiin liittyen. Sopimus takaa Outshinelle yksinoikeuden ensimmäistä kertaa Suomen katukuvaan lanseerattavien mainospintojen mainosmyyntiin.
Uusia outshinelaisia
Tiimiämme vahvistaa asiakkuusjohtajana aloittanut Sanna Kalliola, jolla on laaja kokemus markkinointialalta. Aiemmin Sanna on ansiokkaasti työskennellyt Helsinki Hallilla ja JCDecauxilla. "Huippufiilis päästä mukaan Outshinen vauhdikkaaseen porukkaan. Mahtavaa päästä tekemään kasvua tämmöisen huippujengin kanssa ulkomainonnan parissa." -Sanna Kalliola
Uutinen
Dacian maahantuonti halusi nostaa neliveto-malliston tunnettuutta valituilla paikkakunnilla. Perinteisen ajallisen kohdennuksen sijaan viestien näkyminen liitettiin vallitsevaan keliin ja viestiä näytettiin vain kovan lumisateen jälkeen, kun nelivedosta on eniten hyötyä. Tämä kohdennus mahdollisti viestin oikea-aikaisuuden ja piti kampanjan kustannukset kohtuullisina.
Uutinen
Svenska Teatern ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen jatkosopimuksen Svenska Teaternin ulkonäyttöjen mainosmyyntiin liittyen. Sopimus takaa Outshinelle yksinoikeuden Helsingin Mannerheimintielle näkyvien LED-näyttöjen mainosmyyntiin usean vuoden ajaksi.
Uutinen
Julkinen keskustelu digitaalisten ulkomainosten energiankulutuksesta on ollut aktiivista Ylen 5.9.2022 julkaisemasta artikkelista asti. Outshine Oy haluaa nyt avoimesti ilmoittaa energiaa säästävistä toimenpiteistä sekä oikaisee artikkelissa esitettyjä arvioita näyttöjen energiankulutuksesta.
Uutinen
Helsingin keskustaan asennetaan syyskuussa kaksi uutta digitaalista mainospintaa! Huippulaatuiset näytöt sijaitsevat erittäin keskeisellä paikalla Kampin Autotalon yhteydessä - suoraan metroasemaa vastapäätä.
Uutinen
Helsingin keskustaan asennetaan elokuussa viisi uutta digitaalista mainospintaa! Huippulaatuiset uutuuspinnat sijaitsevat vilkkaalla Mannerheimintiellä ja tavoittavat huikeat kontaktimäärät päätien liikennevirtojen äärellä kaikista kulkusuunnista katsottuna.
Uutinen
Pohjoismaiden suurimpiin lukeutuva jättimäinen digipinta valloitti Tampereen keskustan.
Uutinen
Outshine on solminut useita uusia sopimuksia
Uutinen
Haemme Web-applikaatioihin perehtyneitä Full-Stack devaajia vakituiseen työsuhteeseen.
Uutinen
Kärpät ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen sopimuksen
Uutinen
Helsinkiläinen Outshine Oy on tehnyt sopimuksen Turun kauppatorilla sijaitsevan led-näytön mainosmyyntioikeudesta.
Uutinen
Outshine Oy kuuluu korkeimpaan luottoluokkaan AAA.
Uutinen
Outshine Oy on vuokrannut Oulun keskustasta monivuotisella sopimuksella paikan, mihin rakentuu uusi 12m2 LED-näyttö.
Uutinen
Outshinelle uusia digitaalisia näyttöjä Helsingin Lauttasaareen
Uutinen
Outshine Oy on vuokrannut Jyväskylän keskustasta monivuotisella sopimuksella paikan, mihin rakentuu uusi 32m2 LED-näyttö.
Uutinen
Kaleva Media ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen sopimuksen
Uutinen
Tampere-talo Oy ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen sopimuksen
Uutinen
Sopimuksen myötä joulukuussa 2021 valmistuva areena on tästä päivästä alkaen Nokia Arena
Uutinen
Uuden areenan toiminnan käynnistäminen jatkuu normaalisti
Uutinen
Tampereen keskustaan rakentuva UROS LIVE -areena ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen sopimuksen
Uutinen
Koronaviruksen (covid-19) aiheuttama poikkeustilanne on muuttanut ihmisten liikkumistottumuksia.
Rekry
Haemme digitaalisen ulkomainonnan kasvuyritykseen Koodaavaa CTO:ta.
Meillä on kaupunkien kirkkaimmat näytöt, ketterät työkalut ja tiimi, joka saa kampanjasi loistamaan.