Logo

Mediaharjoittelija

Mediaharjoittelija

Liity Ulkomainnonan vallankumoukseen!


Mediaharjoittelija

Outshine Oy etsii innokasta ja motivoitunutta mediaharjoittelijaa kuuden kuukauden harjoitteluun. Tämä on loistava tilaisuus alan opiskelijalle, joka haluaa kehittää taitojaan ja saada arvokasta työkokemusta.

Tehtävän kuvaus – mitä teet?
• Erilaisten excel taulukkojen päivittäminen ja muokkaus
• Käytät Mailchimp-ohjelmistoa useille jakeluryhmille ja raportoit tuloksia
• Luot sisältöä sisältökalenterin teemojen mukaan eri sosiaalisen median alustoille (Meta, LinkedIn)
• Esitysmateriaalien valmistelu ja päivittäminen (Word, Powerpoint)
• Näyttöjen valokuvaus ja dokumentointi

Odotukset ja edellytykset – mitä odotamme sinulta?
• Alan opiskelija (esim. viestintä, markkinointi, media) ja olet kiinnostunut media-alasta
• Kokemus Mailchimp-ohjelmiston käytöstä
• Hyvät taidot Excelin ja MS 365:n käytössä
• Taitoa luoda sisältöä sosiaalisen median alustoille sekä
• Hallitset yleiseimmät someviestinnän alustat (Meta, LinkedIn) ja työkalut kuten Business Manager
• Sujuva suomen kielen taito (äidinkielen taso) ja hyvä englannin kielen taito
• Lisäpisteistä analytiikkatyökalujen ja Google Tag Managerin -osaamisesta
• Toimit hybridi-mallilla (osin toimistolla Kalliossa, osin kotona).

Tarjoamme – mitä saat?
• Määräaikainen työsuhde (6 kuukautta)
• Korvaus: 1500€ / kk
• Kannettava tietokone, pc tai mac.
• Puhelinliittymä työasioiden hoitamiseen
• Mahdollisuus oppia ja kehittyä osana dynaamista tiimiä
• Joustavat työajat ja mahdollisuus etätyöhön
• Työterveyshuolto (Mehiläinen)
• Viihtyisät ja modernit työtilat Kalliossa (Sörnäisissä) Helsingissä
• Tiimin tuki ja mentorointi
Jos olet kiinnostunut ja täytät edellytykset, lähetä cover letter ja CV:si 28.2.2025 mennessä osoitteeseen harjoittelija-rekry@outshine.fi

Vuonna 2018 perustettu Outshine on Suomen johtava digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) media, joka uudistaa ulkomainonnan tulevaisuutta 100 % digitaalisella verkostollaan maanlaajuisesti. Innovaatioon, automaatioon ja dataohjautuvuuteen keskittyvä Outshine luo vaikuttavia ja dynaamisia brändikokemuksia kaupunkikeskuksissa, liikenteen solmukohdissa ja vilkkaasti liikennöidyillä alueilla. Outshine yhdistää teknologian, luovuuden ja yleisöymmärryksen tavalla, joka tekee ulkomainonnasta entistä tehokkaampaa, mitattavampaa ja inspiroivampaa.

  • Mediaharjoittelija
    Mediaharjoittelija

    Outshine Oy etsii innokasta ja motivoitunutta mediaharjoittelijaa kuuden kuukauden harjoitteluun. Tämä on loistava tilaisuus alan opiskelijalle, joka haluaa kehittää taitojaan ja saada arvokasta työkokemusta.

  • Digitaalinen taide valtasi kaupunkien keskustat
    Outshine ja Artcrush määrittelivät suomalaisen katutaiteen uudelleen: Digitaalinen taide valtasi kaupunkien keskustat

    Suomen johtava digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) media Outshine ja kansainvälisesti tunnettu digitaalisen taiteen alusta Artcrush aloittavat ainutlaatuisen yhteistyön. Kumppanuus mullistaa suomalaisen kaupunkimaiseman tuomalla kuukausittain 30 valikoitua digitaalista taideteosta osaksi Outshinen valtakunnallista digitaalista ulkomainosverkostoa.

  • Kirsi Immonen
    Nimitysuutinen: Kirsi Immonen Outshinelle asiakkuuspäälliköksi

    Kirsi Immonen on nimitetty Outshinen myyntitiimiin asiakkuuspäällikön (Account Manager) rooliin. Kirsi tuo mukanaan vahvaa osaamista digitaalisesta markkinoinnista ja asiakaslähtöisyydestä. Kirsi on aiemmin työskennellyt yrittäjänä digitaalisen markkinoinnin parissa, markkinointipäällikkönä sähköautojen latauspalveluiden parissa. Viimeiset kahdeksan vuotta hän on toiminut vapaa-ajalla Tesla Club Finlandin tapahtumavastaavana, joista viisi vuotta yhdistyksen puheenjohtajana.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?