Logo

Nyt on aika näkyä parhailla paikoilla!

Valoa syksyyn

Hyödynnä loppuvuoden tehokkain ulkomainontatarjous: osta kaksi viikkoa, maksa vain yksi! Tämä on tilaisuutesi saada maksimaalista näkyvyyttä huippueduin, mutta vain rajoitetun ajan. Etu on voimassa vain lokakuun 2024 aikana vahvistettaviin uusiin tilauksiin, missä mainonta esitetään tänä vuonna.


Pimeät illat ovat täydellinen hetki kiinnittää asiakkaiden huomio – inventaari täyttyy nopeasti, ja parhaat paikat menevät ensimmäisenä. Varmista, että juuri sinun viestisi näkyy, kun se on tärkeintä.


Älä odota – varmista näkyvyytesi nyt ja saat kampanjallesi parhaan startin kohti vuoden loppua. Toimi heti!


Kampanjan ehdot

  • Etuhintainen mainonta esitetään 2024 loppuun mennessä
  • Etua sovelletaan olemassa oleviin tarjouksiin lisänäkyvyytenä
  • Etuhintaiseen tilaukseen sisällyttävä Helsingin uutuuspintoja väh. 10 kpl
  • Kampanja voi siis olla paikallinen tai valtakunnallinen tarpeen mukaan
  • Lisänäkyvyys asiakkaan toiveiden mukaan varaustilanteen salliessa
  • Tarjoukset ovat voimassa välimyyntivarauksin 31.10.2024 asti
  • Pidätämme oikeudet muutoksiin


Kolme ensimmäistä yli 45 000 euron tilauksen tehnyttä saavat kaupan päälle viikon ilmaisen näkyvyyden Helsingin katujen kattavimpaan ja vaikuttavimpaan ulkomainosverkostoon 270 digipinnassa (edun arvo 75 800 €).

Varaukset: campaigns@outshine.fi

  • Mediaharjoittelija
    Mediaharjoittelija

    Outshine Oy etsii innokasta ja motivoitunutta mediaharjoittelijaa kuuden kuukauden harjoitteluun. Tämä on loistava tilaisuus alan opiskelijalle, joka haluaa kehittää taitojaan ja saada arvokasta työkokemusta.

  • Digitaalinen taide valtasi kaupunkien keskustat
    Outshine ja Artcrush määrittelivät suomalaisen katutaiteen uudelleen: Digitaalinen taide valtasi kaupunkien keskustat

    Suomen johtava digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) media Outshine ja kansainvälisesti tunnettu digitaalisen taiteen alusta Artcrush aloittavat ainutlaatuisen yhteistyön. Kumppanuus mullistaa suomalaisen kaupunkimaiseman tuomalla kuukausittain 30 valikoitua digitaalista taideteosta osaksi Outshinen valtakunnallista digitaalista ulkomainosverkostoa.

  • Kirsi Immonen
    Nimitysuutinen: Kirsi Immonen Outshinelle asiakkuuspäälliköksi

    Kirsi Immonen on nimitetty Outshinen myyntitiimiin asiakkuuspäällikön (Account Manager) rooliin. Kirsi tuo mukanaan vahvaa osaamista digitaalisesta markkinoinnista ja asiakaslähtöisyydestä. Kirsi on aiemmin työskennellyt yrittäjänä digitaalisen markkinoinnin parissa, markkinointipäällikkönä sähköautojen latauspalveluiden parissa. Viimeiset kahdeksan vuotta hän on toiminut vapaa-ajalla Tesla Club Finlandin tapahtumavastaavana, joista viisi vuotta yhdistyksen puheenjohtajana.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?