Outshine valloittaa Oulun pysäkkikatosten mainospaikat voitettuaan kaupungin järjestämän kilpailutuksen peräti 15-vuotiselle sopimuskaudelle. Outshine tarjoaa alueen kattavimman ulkomainonnan verkoston ja vahvistaa asemaansa tavoittavimman digitaalisen ulkomainonnan myyjänä.
“Tuomme markkinoille Oulun kattavimman digitaalisen ulkomainonnan tuotteen. Mainostajat voivat hyödyntää pintoja yhdellä aineistokoolla, kuten myös Helsingissä”, kertoo Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö.
Upea digitaalinen verkostomme rakentuu Oulun parhaille paikoille keväästä 2025 alkaen, samalla nykyisen verkostomme kasvaessa päivittäin Helsingin kaduilla. Tiedotamme aikataulusta varmistuttuamme siitä, ettei mahdollinen muutoksenhaku tuo viivästyksiä aloitukseen.
“Panostamme laatuun ja tämä on tärkeää mainostajalle. Laadukas digitaalinen ulkomainospinta näkyy hyvin kaikkina vuorokaudenaikoina ja erilaisissa sääoloissa. Tämän seurauksena mainostaja saa parempaa näkyvyyttä ja tuloksia, sanoo Outshinen kehitysjohtaja Aapo Koro. Julisteiden muuttuessa digiksi on hyvä muistaa, että excel-taulukon OTC ja CPT-luvut eivät enää kerro riittävällä tavalla, miten mainokset oikeasti näkyvät ja erottuvat.
Oulun kaupungin järjestämä kilpailutus koostui kahdesta osa-alueesta. Outshine onnittelee myös kilpailutuksen toisen osa-alueen, kadun kalusteiden voittajaa JCDecaux Finlandia.
Uusi aikakausi ulkomainonnassa: Outshine johtaa muutosta
Outshinen voitot Helsingin ja Oulun ulkomainonnan kilpailutuksissa ovat muuttaneet markkinaa merkittävästi. Mainostajien on nyt päivitettävä mediasuunnitelmansa saadakseen parhaat ratkaisut, sillä markkina ei enää ole kahden monikansallisen suuryrityksen hallussa. Outshine erottuu edukseen tarjoamalla parhaan tavoittavuuden Suomen suurimmilla markkinoilla, vahvan valtakunnallisen verkoston, ketterän palvelun ja edistyksellisimmät työkalut. Nyt on aika hyödyntää nämä uudet mahdollisuudet ja nostaa brändisi näkyvyys uudelle tasolle!
“Tähtäämme voittoon tulevissakin kilpailutuksissa. Markkinaa on pian jaossa myös Espoossa, Tampereella, Vantaalla ja HSL-liikennevälineissä. Odotan innolla, mitä nämä kilpailutukset tuovat tullessaan”, kertoo Jani Lepistö.
Lisätietoja:
Jani Lepistö
Toimitusjohtaja, Outshine Oy
+358 50 560 8425, jani.lepisto@outshine.fi
Aapo Koro
Kehitysjohtaja, Outshine Oy
+358 50 545 3085, aapo.koro@outshine.fi