Logo

Teknologiajohtaja

code-editor

Haemme digitaalisen ulkomainonnan kasvuyritykseen

Koodaavaa CTO:ta.

Outshine on suomalainen palveluyhtiö, jonka toiminnan sydän on digitaalinen näyttöteknologia. Meitä inspiroivat nopeat tulokset, joita voimme digitaalisilla näytöillä asiakkaillemme toimittaa.

Meillä Outshinella missiona on olla paremman markkinoinnin palveluksessa. Tämä näkyy työskentelykulttuurissamme, mitä ohjaavat arvomme asiakaskeskeisyys, innovatiivisuus, yhteistyö ja vastuullisuus. Visiomme on olla maailman innovatiivisin sekä asiakaskeskeisin ulkomainostoimija. Visio, missio ja arvot ovat osa jokapäiväistä toimintaamme ja niissä näkyy myös se, että omistuspohjamme on täysin kotimainen. Toimintamme tuotot pysyvät Suomessa ja olemme ylpeä Suomalaisen Työn liiton jäsenyritys. Palvelullemme on myönnetty Avainlippu-tunnus osoituksena kotimaisuudesta. Outshinella on korkein AAA-luottoluokitus, mihin pääsee vain 3 % suomalaisista yrityksistä.

Digitaalinen ulkomainonta kehittyy lähivuosina entistä enemmän teknologia-avusteiseksi. Haluamme näyttää alan kehittymisessä suuntaa ja tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden 24/7-asiointiin kanssamme ja tarvittaessa itsepalvelunakin kartoittaa, valita ja toteuttaa sopiva markkinointiratkaisu. Teknologia tarjoaa mahdollisuuden nostaa mainosnäyttöjen käyttöastetta merkittävästi ja yhdistää näytöt koko Suomen kattavaksi verkostoksi, jossa liiketoimintamahdollisuutena myös yksittäisiä näyttöjä omistavat paikalliset yritykset ja vaikkapa urheiluseurat voivat tarjota näyttöjensä mainoskapasiteettia laajemmin ostettavaksi. Tunnistetut teknologia-roadmapin mahdollisuudet ovat laajat ja inspiroivat.

CTO-roolissa pääset sekä koodaamaan itse, mutta ohjaat myös teknologia-roadmap:iä ja koodaustiimiä. Toimit luottohenkilönä kaikissa koodin ostamiseen liittyvissä asioissa; alkaen aikatauluista ja teknologiavalinnoista. Rooli ei ole puhdas CTO-rooli, sillä odotusarvona on, että haluat koodata ison osan työajasta itse. Tulevaisuudessa työnkuva voi olla enemmän kokonaisuudesta vastaaminen (jolloin hands-on-koodauksen osuus vähenee), mutta realistinen aikataulu tähän siirtymiseen on noin 2–3 vuotta.

Teknologiat voivat vielä muokkautua, mutta kehitettyyn mvp-tason palveluun käytetyt teknologiat ovat (lähtötaso):

  • Frontend and API are independent applications with separate repositories and run on separate servers
  • Frontend is Nuxt (Vue.js) that uses GDS (open source Genero Design System)
  • Backend API with Nest.js
  • Database: AWS RDS
  • Hosted in AWS
  • Elastic Bean Stalk for easy server setup and provisioning
  • CI pipeline to AWS with Github Actions
  • Images are hosted in S3
  • Videos are linked to YouTube

Odotamme sinulta:

  • päämäärätietoisuutta, rohkeaa ja tavoitteellista teknologiajohtajuutta
  • hyvää kommunikointia sidosryhmille (teknologiatoimittajat, kehitystiimi, asiakkaat, toimitusjohtaja, myyntijohtaja ja muu henkilöstö)
  • proaktiivista työotetta ja joustavuutta.
  • hands-on -asennetta koodaukseen
  • halua olla mukana suunnittelemassa ja toteuttamassa softaa, josta hyötyvät tuhannet käyttäjät

Tätä rekrytointiprosessia hoitaa kumppanimme Bolt.Works, jossa tehtävään liittyviin lisäkysymyksiin vastaa Principal Consultant Timo Hakkarainen. Tavoitat Timon numerosta 050 3666 333. Tehtävä täytetään sopivan hakijan löytyessä, joten toimithan nopeasti ja jätät lyhyen hakemuksesi, CV:n ja palkkatoiveen kera vielä tänään osoitteeseen suorahaku@bolt.works otsikolla ”Outshine CTO”. Haethan kuitenkin viimeistään 22.8 mennessä.

  • Suunnittelutyökalu
    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla

    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla Nyt löydät suunnittelutyökalustamme entistä tarkempaa kohderyhmädataa mainospaikoistamme. Datasta ilmenee yleisön sukupuolijakauma, tulotaso sekä koulutus. Tieto on peräisin Tilastokeskuksen avoimesta Paavo-tietokannasta.

  • Helsinki katumainostaulu
    Ei uusia valituksia: Helsingin ulkomainonta etenee pian

    Helsingin ulkomainoskilpailutus etenee: sopimukset allekirjoitetaan ja upeat uutuudet valloittavat Helsingin katukuvan. Markkinaoikeuden päätökseen liittyvä valitusaika umpeutui 4.1.2024, eikä Clear Channel enää hakenut päätökseen valituslupaa.

  • Katumainostaulu
    Markkinaoikeus hylkäsi Clear Channelin valituksen Helsingin ulkomainonnan kilpailutuksesta

    Helsingin ulkomainonta siirtyi askeleen lähemmäs uuden sopimuskauden alkua markkinaoikeuden hylättyä Clear Channelin valituksen keväällä 2023 ratkenneeseen ulkomainonnan kilpailutukseen liittyen. Markkinaoikeus katsoi perättömiksi kaikki Clear Channelin valituksen aiheet ja velvoitti Clear Channelin korvaamaan Outshinen, Keskisuomalaisen ja Helsingin oikeudenkäyntikulut.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?