Teknologiajohtaja

code-editor

Haemme digitaalisen ulkomainonnan kasvuyritykseen

Koodaavaa CTO:ta.

Outshine on suomalainen palveluyhtiö, jonka toiminnan sydän on digitaalinen näyttöteknologia. Meitä inspiroivat nopeat tulokset, joita voimme digitaalisilla näytöillä asiakkaillemme toimittaa.

Meillä Outshinella missiona on olla paremman markkinoinnin palveluksessa. Tämä näkyy työskentelykulttuurissamme, mitä ohjaavat arvomme asiakaskeskeisyys, innovatiivisuus, yhteistyö ja vastuullisuus. Visiomme on olla maailman innovatiivisin sekä asiakaskeskeisin ulkomainostoimija. Visio, missio ja arvot ovat osa jokapäiväistä toimintaamme ja niissä näkyy myös se, että omistuspohjamme on täysin kotimainen. Toimintamme tuotot pysyvät Suomessa ja olemme ylpeä Suomalaisen Työn liiton jäsenyritys. Palvelullemme on myönnetty Avainlippu-tunnus osoituksena kotimaisuudesta. Outshinella on korkein AAA-luottoluokitus, mihin pääsee vain 3 % suomalaisista yrityksistä.

Digitaalinen ulkomainonta kehittyy lähivuosina entistä enemmän teknologia-avusteiseksi. Haluamme näyttää alan kehittymisessä suuntaa ja tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden 24/7-asiointiin kanssamme ja tarvittaessa itsepalvelunakin kartoittaa, valita ja toteuttaa sopiva markkinointiratkaisu. Teknologia tarjoaa mahdollisuuden nostaa mainosnäyttöjen käyttöastetta merkittävästi ja yhdistää näytöt koko Suomen kattavaksi verkostoksi, jossa liiketoimintamahdollisuutena myös yksittäisiä näyttöjä omistavat paikalliset yritykset ja vaikkapa urheiluseurat voivat tarjota näyttöjensä mainoskapasiteettia laajemmin ostettavaksi. Tunnistetut teknologia-roadmapin mahdollisuudet ovat laajat ja inspiroivat.

CTO-roolissa pääset sekä koodaamaan itse, mutta ohjaat myös teknologia-roadmap:iä ja koodaustiimiä. Toimit luottohenkilönä kaikissa koodin ostamiseen liittyvissä asioissa; alkaen aikatauluista ja teknologiavalinnoista. Rooli ei ole puhdas CTO-rooli, sillä odotusarvona on, että haluat koodata ison osan työajasta itse. Tulevaisuudessa työnkuva voi olla enemmän kokonaisuudesta vastaaminen (jolloin hands-on-koodauksen osuus vähenee), mutta realistinen aikataulu tähän siirtymiseen on noin 2–3 vuotta.

Teknologiat voivat vielä muokkautua, mutta kehitettyyn mvp-tason palveluun käytetyt teknologiat ovat (lähtötaso):

  • Frontend and API are independent applications with separate repositories and run on separate servers
  • Frontend is Nuxt (Vue.js) that uses GDS (open source Genero Design System)
  • Backend API with Nest.js
  • Database: AWS RDS
  • Hosted in AWS
  • Elastic Bean Stalk for easy server setup and provisioning
  • CI pipeline to AWS with Github Actions
  • Images are hosted in S3
  • Videos are linked to YouTube

Odotamme sinulta:

  • päämäärätietoisuutta, rohkeaa ja tavoitteellista teknologiajohtajuutta
  • hyvää kommunikointia sidosryhmille (teknologiatoimittajat, kehitystiimi, asiakkaat, toimitusjohtaja, myyntijohtaja ja muu henkilöstö)
  • proaktiivista työotetta ja joustavuutta.
  • hands-on -asennetta koodaukseen
  • halua olla mukana suunnittelemassa ja toteuttamassa softaa, josta hyötyvät tuhannet käyttäjät

Tätä rekrytointiprosessia hoitaa kumppanimme Bolt.Works, jossa tehtävään liittyviin lisäkysymyksiin vastaa Principal Consultant Timo Hakkarainen. Tavoitat Timon numerosta 050 3666 333. Tehtävä täytetään sopivan hakijan löytyessä, joten toimithan nopeasti ja jätät lyhyen hakemuksesi, CV:n ja palkkatoiveen kera vielä tänään osoitteeseen suorahaku@bolt.works otsikolla ”Outshine CTO”. Haethan kuitenkin viimeistään 22.8 mennessä.

  • Svenska Tatern
    Outshinelle monivuotinen yksinoikeus Svenska Teaternin LED-näyttöjen mainosmyyntiin

    Svenska Teatern ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen jatkosopimuksen Svenska Teaternin ulkonäyttöjen mainosmyyntiin liittyen. Sopimus takaa Outshinelle yksinoikeuden Helsingin Mannerheimintielle näkyvien LED-näyttöjen mainosmyyntiin usean vuoden ajaksi.

  • Säästämme energiaa toimimalla vastuullisesti
    Outshine tiedottaa: Säästämme energiaa toimimalla vastuullisesti

    Julkinen keskustelu digitaalisten ulkomainosten energiankulutuksesta on ollut aktiivista Ylen 5.9.2022 julkaisemasta artikkelista asti. Outshine Oy haluaa nyt avoimesti ilmoittaa energiaa säästävistä toimenpiteistä sekä oikaisee artikkelissa esitettyjä arvioita näyttöjen energiankulutuksesta.

  • Helsinki Autotalo
    Kaksi uutta digitaalista mainospintaa Helsingin keskustaan syyskuussa

    Helsingin keskustaan asennetaan syyskuussa kaksi uutta digitaalista mainospintaa! Huippulaatuiset näytöt sijaitsevat erittäin keskeisellä paikalla Kampin Autotalon yhteydessä - suoraan metroasemaa vastapäätä.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?