Logo

Helsingin keskustaan asennetaan elokuussa viisi uutta digitaalista mainospintaa!

Helsinki Ruusankatu

Helsingin keskustaan asennetaan elokuussa viisi uutta digitaalista mainospintaa! Huippulaatuiset uutuuspinnat sijaitsevat vilkkaalla Mannerheimintiellä ja tavoittavat huikeat kontaktimäärät päätien liikennevirtojen äärellä kaikista kulkusuunnista katsottuna.

Alueelta löytyy laaja kirjo Töölön palveluita: ruokakauppoja, apteekki, ravintoloita, kivijalkakauppoja sekä tietenkin suositut tapahtumapaikat Nordis, Bolt Arena sekä Olympiastadion. Mainosten katseluajat ovat erityisesti ruuhkaisina aikoina poikkeuksellisen pitkät ja alueella tavoittaa laajasti kevyttä liikennettä, yksityisautoilijoita sekä julkisella liikenteellä matkaavia. Katso tarkemmat tiedot Mainospaikat-sivulta.

Varaa näkyvyys Suomen parhaille paikoille

Outshinen valtakunnallinen 54 kaupunkia kattava digitaalinen verkosto tarjoaa mainioita keinoja ihmisten tavoittamiseen kesälläkin. Suosituimpia ratkaisuitamme ovat:

  • The Core: Vaikuttavat isot digit keskusta-alueilla (16 kaupunkia)
  • Commuters: Isot digit autoilevalle yleisölle (46 kaupunkia)
  • Point Of Sale: Isosti ostopaikkojen läheisyydessä (30 kaupunkia) 
  • Pharmacy: Isosti apteekkien lähellä (28 kaupunkia)
  • Nokia Arena: Yli 200 digipintaa huippumodernissa areenassa

Kysy tarjous myynnistämme.

  • Mediaharjoittelija
    Mediaharjoittelija

    Outshine Oy etsii innokasta ja motivoitunutta mediaharjoittelijaa kuuden kuukauden harjoitteluun. Tämä on loistava tilaisuus alan opiskelijalle, joka haluaa kehittää taitojaan ja saada arvokasta työkokemusta.

  • Digitaalinen taide valtasi kaupunkien keskustat
    Outshine ja Artcrush määrittelivät suomalaisen katutaiteen uudelleen: Digitaalinen taide valtasi kaupunkien keskustat

    Suomen johtava digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) media Outshine ja kansainvälisesti tunnettu digitaalisen taiteen alusta Artcrush aloittavat ainutlaatuisen yhteistyön. Kumppanuus mullistaa suomalaisen kaupunkimaiseman tuomalla kuukausittain 30 valikoitua digitaalista taideteosta osaksi Outshinen valtakunnallista digitaalista ulkomainosverkostoa.

  • Kirsi Immonen
    Nimitysuutinen: Kirsi Immonen Outshinelle asiakkuuspäälliköksi

    Kirsi Immonen on nimitetty Outshinen myyntitiimiin asiakkuuspäällikön (Account Manager) rooliin. Kirsi tuo mukanaan vahvaa osaamista digitaalisesta markkinoinnista ja asiakaslähtöisyydestä. Kirsi on aiemmin työskennellyt yrittäjänä digitaalisen markkinoinnin parissa, markkinointipäällikkönä sähköautojen latauspalveluiden parissa. Viimeiset kahdeksan vuotta hän on toiminut vapaa-ajalla Tesla Club Finlandin tapahtumavastaavana, joista viisi vuotta yhdistyksen puheenjohtajana.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?