Logo

Outshinelle yksinoikeus TIER Mobility Finlandin yhteiskäyttöisten ajoneuvojen mainosmyyntiin

Tier sähköpolkupyörä

Maailman suurin mikroliikkuvuuspalveluiden tarjoaja TIER ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet sopimuksen yhteiskäyttöisten sähköpotkulautojen sekä -pyörien mainosmyyntiin liittyen. Sopimus takaa Outshinelle yksinoikeuden ensimmäistä kertaa Suomen katukuvaan lanseerattavien mainospintojen mainosmyyntiin.

- 16 kaupunkia ja yli 40 000 uutta mainospintaa kattava uutuusverkostomme tarjoaa mainostajalle huikean mahdollisuuden paikalliseen tai valtakunnalliseen kampanjointiin. TIER on alansa edelläkävijä ja yhteistyömme avulla Outshinen ulkomainosinventaari tarjoaa mainostajalle entistä monipuolisempia vaikuttamismahdollisuuksia, kertoo Outshine Oy:n toimitusjohtaja Jani Lepistö.

Maailman johtavana mikroliikkuvuuspalveluiden tarjoajana TIERin tavoitteena on muuttaa liikkuvuutta pysyvästi, keskittymällä turvallisen, edullisen ja kestävän liikkumisratkaisun tarjoamiseen. TIERillä on vahva rooli kaupunkien ilmastotavoitteiden saavuttamisessa. Suomen TIER-verkosto kattaa 16 kaupunkia ja noin 20 000 sähköistä ajoneuvoa . Kussakin sähköpotkulaudassa sekä -pyörässä on kaksi mainospintaa, joten mainospintojen yhteenlaskettu määrä on yli 40 000 kappaletta. Vuonna 2022 TIERin pyörillä ja sähköpotkulaudoilla ajettiin yli 100 miljoonaa matkaa maailmanlaajuisesti. Yhteiskäyttöisiä ajoneuvoja käytetään monipuolisesti työ-, koulu- ja vapaa-ajan matkojen taittamiseen.

- TIER on toiminut Suomessa vuodesta 2019 lähtien ja olemme saaneet useita yhteydenottoja yrityksiltä ja brändeiltä, jotka ovat olleet kiinnostuneita mainostamaan kalustomme pinnoilla. Halusimme löytää kumppanin, joka pystyy palvelemaan ammattitaidolla mainostilasta kiinnostuneita yrityksiä. sanoo TIER Mobility Finland Oy:n Aluepäällikkö Juho Lindgren.

Sähköpotkulautojen ja -pyörien mainospinnat lanseerataan Suomeen ensimmäistä kertaa 2023 kaudelle, mutta esimerkiksi Saksassa, Isossa Britanniassa sekä Puolassa pinnat ovat jo mainostajien aktiivisessa käytössä. Pintojen tehoa on tutkittu Saksan Leipzigissa ja tutkimuksen mukaan yhteiskäyttöisten ajoneuvojen mainontaa pidetään nykyaikaisena (88 %), helposti ymmärrettävään (86 %) sekä tykättynä (82 %). Tutkimuksen mukaan kahden kuukauden ajan mainostetun tuotteen tunnettuus oli kasvanut 38 %. Lähde: INNOFACT AG, N=810

Suomeen lanseerattavat tuotteet ovat:

sähköpotkulautojen kyljet

sähköpotkulautojen akkujen tarroitukset

sähköpotkulautojen puhelintelineen brändäys

sähköpyörien takalokasuojat sekä puhelinteline

Tuotteet tavoittavat sekä ohikulkevan liikenteen että TIERin käyttäjät. Uudet mainosvälineet saapuvat katukuvaan TIER-kauden alkaessa lähiviikkoina. Mainospinnat ovat saatavilla kauden loppuun asti. Näkyvyyttä voi ostaa niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

Sopimus astuu voimaan heti. Outshinen mainosmyynti on jo käynnistynyt. Kerromme mielellämme lisää mainosmahdollisuuksista sekä ulkomailla hyväksi havaituista toteutuksista.

Lisätietoja:

Jani Lepistö

toimitusjohtaja, Outshine Oy

050 560 8425, jani.lepisto@outshine.fi

Juho Lindgren

Aluepäällikkö, TIER Mobility Finland Oy

+358 400 832 340, juho.lindgren@tier.app

Tier escootersTier mapTier bikeTier
[@portabletext/vue] Unknown block type "undefined", specify a component for it in the `components.types` prop
Tier
  • Ulkomainonnan kasvu
    Ulkomainonta kasvaa ennätystahtia – hyödynnä Outshinen uudet mahdollisuudet

    Syyskuussa ulkomainonta nousi kolmanneksi suurimmaksi mediaryhmäksi, heti television ja verkkomedian jälkeen (Kantar). Kasvuvauhti on huimaa: ulkomainonnan osuus mediamainonnasta kasvoi 19,4 % viime vuoden syyskuuhun verrattuna ja kattaa jo 12,6 % koko mediamainonnasta.

  • Greetings from Oulu
    Outshinelle Oulun kattavin verkosto 15 vuoden ajaksi!

    Outshine valloittaa Oulun pysäkkikatosten mainospaikat voitettuaan kaupungin järjestämän kilpailutuksen peräti 15-vuotiselle sopimuskaudelle. Outshine tarjoaa alueen kattavimman ulkomainonnan verkoston ja vahvistaa asemaansa tavoittavimman digitaalisen ulkomainonnan myyjänä. “Tuomme markkinoille Oulun kattavimman digitaalisen ulkomainonnan tuotteen. Mainostajat voivat hyödyntää pintoja yhdellä aineistokoolla, kuten myös Helsingissä”, kertoo Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö.

  • Kirkkaasti tavoittavin
    Kirkkaasti tavoittavin

    Tavoita Suomen suurimmat yleisöt Helsingin laajennetussa kantakaupungissa! Helsingin laajennettu kantakaupunki tarjoaa mainostajille ainutlaatuisen mahdollisuuden: Suomen suurimmat kontaktimäärät yhdistettynä maan parhaaseen ostovoimaan. Outshine tarjoaa yksinoikeudella kattavimman digitaalisen ulkomainosverkoston, joka tavoittaa juuri oikeat ihmiset oikeassa paikassa.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?