
Täältä löydät Outshinen logot ja pressikuvat median käyttöön.
Outshine on kotimainen täyden palvelun ulkomainosyhtiö. Yhdistämme teknologian, datan ja luovan toteutuksen vaikuttavaksi kaupunkinäkyvyydeksi yli 60 paikkakunnalla. Dynaaminen ja digitaalinen sisältö varmistaa, että oikea viesti tavoittaa oikean yleisön juuri oikealla hetkellä.
Älä jää seinäruusuksi - astu esiin ja valtaa kaupunki kanssamme!
Outshine-logoa tulee käyttää aina alkuperäisessä muodossaan. Omien versioiden luominen logosta on kielletty. Logot on tarkoitettu vain median ja kumppaneidemme käyttöön.


Tapahtuma
Time to DOOH! Katso video ja inspiroidu Dinosta ja illan kaikista staroista – Finlandia-talon lavalla loistivat myös Outshinen Jani Lepistö, Tommi Fäldt ja Markus Grannenfelt. Loppuillan energiasta vastasi JVG. Kiitos kaikille, oli huippu ilta!

Lehdistötiedote
Outshine nousee voiton myötä Espoon kattavimmaksi digitaalisen ulkomainonnan toimijaksi.

Yhteistyö
Juhlavuottaan viettävä Tappara tuo kotipelien tunnelman täydellä sykkeellä nyt myös Tampereen kaduille. Yhteistyö Outshinen kanssa muuttaa digipinnat Nokia Arenan läheisyydessä ja keskustassa reaaliaikaisiksi kiekkohuuman näyttämöiksi – aina Tampere-talon 180 m² jättipintaa myöten.

Uutinen
Outshine tuo digitaalisen ulkomainonnan näyttävästi Oulun kaduille ja bussipysäkeille. Uusi verkosto rakentuu vauhdilla ja tavoittaa pian lähes kaikki oululaiset sekä valtaosan koko Oulun talousalueesta ja siellä vierailevista kävijöistä.

Uutinen
Sturenkadun rinteessä, ylväänä Kulttuuritalon edessä, loistavat Outshinen kolme pystymallista LED-pintaa, kaksi vaakamallia sekä yksi pimeän vuodenajan katseenvangitsija: iso 9 x 6 m kokoinen seinäprojisointi. Kultsaa voi nyt varata!

Maailmalta poimittua
Kesäkuun alussa koko ulkomainonnan (OOH) kansainvälinen kärki kokoontui Mexico Cityyn WOO Annual Global Congressiin. Tapahtuma tarjosi ainutlaatuisen mahdollisuuden nähdä, mihin suuntaan ulkomainonnan globaali kehitys on menossa - ja mitä se tarkoittaa markkinoinnin ja brändien näkökulmasta. Outshine oli paikan päällä ainoana suomalaisedustajana. Tässä toimarimme Jani Lepistön terveiset vuosikongressista.

Uusia outshinelaisia
Markus Grannenfelt Outshinen strategiasta ja markkinoinnista vastaavaksi johtajaksi – tavoitteena kiihdyttää ulkomainonnan digitaalista murrosta

Lehdistötiedote
Elokuussa 15.8. Kulosaaren tennis- ja sulkapallohalli vaihtaa nimensä Outshine Centeriksi. Täällä yhdistyvät huippuluokan peliolosuhteet, lämminhenkinen yhteisö ja intohimo lajiin. Sulkaa tai palloa – pelit pelataan aina hyvässä hengessä. Samalla Outshinen asiakkaiden varattavaksi tulee uusi jättimäinen 152 m2 mainospinta.