Logo

Tampere-talon julkisivuun Pohjoismaiden kolmanneksi suurin mainosnäyttö

Tampere-talo

Tampere-talo Oy ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen sopimuksen, jonka myötä Tampere-talon julkisivuun rakentuu uusi 180m2 mainosnäyttö. Outshine vastaa näytön hankinnasta ja sopimus takaa Outshinelle yksinoikeuden näytön mainosmyyntiin. Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö kertoo tuoreesta sopimuksesta:

”Tampereella on tämän uutuuden myötä kolme Pohjoismaiden suurinta mainosnäyttöä – ja niitä kaikkia myy yksinoikeudella Outshine. Maailmanluokan näyttöjen tulo Suomen markkinaan on hieno asia koko toimialalle ja olen innoissani siitä, että kotimainen Outshine valittiin vastaamaan myös tästä projektista.”

Outshine vastaa myös Tampere-talon pääsisäänkäynnillä sijaitsevan näytön mainosmyynnistä ja nyt yhteistyö syventyy entisestään uuden näytön myötä. Tampere-talon liiketoimintajohtaja Mika Nevalainen iloitsee yhteistyön syventymisestä:

”Suurikokoinen mainosnäyttö sopii Tampere-talolle tapahtumien ja elämysten talona erinomaisesti. Haluamme Pohjoismaiden suurimpiin kuuluvan kongressi- ja konserttitalon olevan myös ulkopinnoiltaan elävä ja monipuolinen”, Nevalainen toteaa.

Mainosnäyttö sijaitsee Tampere-talon julkisivussa ja näkyy vilkkaan Kalevankadun suuntaan. Mainosmyynnin lisäksi näytössä kerrotaan Tampere-talon tulevista tapahtumista.

Sopimus astuu voimaan heti ja näytön arvioitu asennusaikataulu on helmi-maaliskuun 2022 vaihde. Outshinen mainosmyynti on jo käynnistynyt.

Lisätietoja:

Mika Nevalainen
Liiketoimintajohtaja, Tampere-talo
040 088 2024, mika.nevalainen@tampere-talo.fi

Jani Lepistö
Toimitusjohtaja, Outshine Oy
050 560 8425, jani.lepisto@outshine.fi

Outshine on suomalainen palveluyhtiö, jonka toiminnan sydän on digitaalinen näyttöteknologia. Meitä inspiroivat nopeat tulokset, joita voimme digitaalisilla näytöillä asiakkaillemme toimittaa. Visiomme on olla maailman innovatiivisin ja asiakaskeskeisin ulkomainostoimija ja isoista digitaalisista mainosnäytöistä koostuva verkostomme tavoittaa valtakunnallisesti ympäri Suomea.

Tampere-talo on ohjelmistoltaan, tapahtumiltaan ja kävijämäärältään Suomen suurin ja monipuolisin kulttuuri- ja kongressikeskus ja tapahtumayhtiö. Toimimme myös promoottorina tuottamalla tapahtumia ja konsertteja talon ulkopuolella, ja Events Tampere. Tampere-talossa toimivat lisäksi täysimittainen sinfoniaorkesteri Tampere Filharmonia, à la carte -ravintola Tuhto ja maailman ainoa Muumimuseo. Talon yhteydessä palvelee Suomen ensimmäinen Courtyard by Marriott -hotelli.

Tampere-talo

Tampere-talo

Tampere-talo

  • DOOH sanasto
    Ulkomainonnan termit

    Outshinen vaikuttavat digipinnat tavoittavat suuren yleisön ja aikaansaavat tuloksia nopeasti. Näkyvyys mieleenpainuvassa mediaympäristössä vahvistaa brändiä ja näkyvyys voidaan kohdentaa juuri haluamallesi kohderyhmälle sekä alueelle. Tutustutaan tarkemmin ulkomainonnan lyhenteisiin, käsitteisiin ja niiden merkitykseen.

  • Suunnittelutyökalu
    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla

    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla Nyt löydät suunnittelutyökalustamme entistä tarkempaa kohderyhmädataa mainospaikoistamme. Datasta ilmenee yleisön sukupuolijakauma, tulotaso sekä koulutus. Tieto on peräisin Tilastokeskuksen avoimesta Paavo-tietokannasta.

  • Helsinki katumainostaulu
    Ei uusia valituksia: Helsingin ulkomainonta etenee pian

    Helsingin ulkomainoskilpailutus etenee: sopimukset allekirjoitetaan ja upeat uutuudet valloittavat Helsingin katukuvan. Markkinaoikeuden päätökseen liittyvä valitusaika umpeutui 4.1.2024, eikä Clear Channel enää hakenut päätökseen valituslupaa.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?