Logo

Outshinelle monivuotinen yksinoikeus Svenska Teaternin LED-näyttöjen mainosmyyntiin

Svenska Tatern

Svenska Teatern ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen jatkosopimuksen Svenska Teaternin ulkonäyttöjen mainosmyyntiin liittyen. Sopimus takaa Outshinelle yksinoikeuden Helsingin Mannerheimintielle näkyvien LED-näyttöjen mainosmyyntiin usean vuoden ajaksi.

- Svenska Teaternin näytöt sijaitsevat yhdellä Helsingin keskeisimmistä paikoista ja ovat tärkeä palanen Outshinen ulkomainosverkostoa. Aloitimme yhteistyön vuonna 2018 pian Outshinen perustamisen jälkeen ja olen innoissani yhteistyön jatkumisesta pitkäaikaisen kumppanin kanssa, kertoo Outshine Oy:n toimitusjohtaja Jani Lepistö.

Svenska Teaternin LED-näytöt päivitettiin vuoden vaihteessa uudempaan teknologiaan ja niiden laatutaso on huippuluokkaa. Uuden sopimuksen myötä näytöille päästään toteuttamaan entistä luovempia kampanjoita, sillä jatkossa Outshine huolehtii myös näyttöjen hallintaohjelmistosta.

- Päivitämme näyttöihin syyskuussa nykyaikaisen ohjelmiston, mikä mahdollistaa Svenska Teaternin pintoihin entistä luovemmat kampanjatoteutukset. Voimme jatkossa toteuttaa näihinkin pintoihin esimerkiksi dynaamisia kampanjoita, mihin mainosaineisto päivittyy automatisoidusti esimerkiksi asiakkaan tietokannasta tai verkkosivustolta. Mainoksen relevanssi lisää tutkitusti sen tehokkuutta ja tarjoamme tähän liittyvät toteutukset avaimet käteen -periaatteella, sanoo Outshinen Lead Architect Aapo Koro.

- Svenska Teaternin oma markkinoinnin strategia muuttuu huomattavasti monikanavaisemmaksi, luova-teknisesti monipuolisemmaksi ja operatiivisesti taktisemmaksi. Tähän ajatteluun liittyy keskeisesti myös omien sponsorien saamat palvelut teatterilta, sekä teatterin roolin vahvistaminen koko b2b-kentällä. Meille oli tärkeää saada tätä toimintamallia proaktiivisesti tukeva kumppani hoitamaan myös omien mainospintojemme kehitystä ja myyntiä. Outshinen tarjoamassa kokonaisuudessa meitä ja tavoitteitamme oli selvästi kuunneltu erittäin herkällä korvalla, joka puolestaan johti sopimuksen uusimiseen, kertoo Svenska Teaternin myynti- ja markkinointipäällikkö Elli Mäkilä.

Sopimus astuu voimaan 1.10.2022. Outshinen mainosmyynti on jo käynnistynyt.

Lisätietoja:

Jani Lepistö

toimitusjohtaja, Outshine Oy

050 560 8425, jani.lepisto@outshine.fi

Elli Mäkilä

myynti- ja markkinointipäällikkö, Svenska Teatern

040 662 3034

elli.makila@svenskateatern.fi

Outshine on suomalainen palveluyhtiö, jonka toiminnan sydän on digitaalinen näyttöteknologia. Meitä inspiroivat nopeat tulokset, joita voimme digitaalisilla näytöillä asiakkaillemme toimittaa. Visiomme on olla maailman innovatiivisin ja asiakaskeskeisin ulkomainostoimija ja isoista digitaalisista mainosnäytöistä koostuva verkostomme tavoittaa valtakunnallisesti ympäri Suomea

Svenska Teatern – Suomen ruotsinkielinen kansallisteatteri on nimensä mukaisesti kansallisnäyttämö, jonka esityskieli on ruotsi. Tarjoamme lähes jokaiseen esitykseen tekstityksen suomeksi, ja usein myös englanniksi. Teatteritalo sijaitsee Helsingin sydämessä. Kolmella näyttämöllä esitetään erilaisia näytelmiä, joista jokainen löytää suosikkinsa. Suuren näyttämön saliin mahtuu noin 620 katsojaa, AMOS-näyttämöllä paikkoja on näytelmästä ja lavastuksesta riippuen parhaimmillaan 135, ja pienemmällä NICKEN-näyttämöllä istumapaikkoja on 70. Kansallisnäyttämönä teatteri tarjoaa laaja-alaisen ohjelmiston, muun muassa draamaa, uutta kotimaista tuotantoa, klassikoita, musikaaleja ja lastenteatteria. Svenska Teatern tuottaa vuosittain keskimäärin 8-10 näytelmää. Tämän lisäksi teatterissa nähdään vierailevia esityksiä ja näytelmiä, jotka tuotetaan yhteistyössä toisten teattereiden tai vapaiden teatteriryhmien kanssa. Samoin kuin useimmat muut ammattiteatterit, myös Svenska Teatern saa tukea toimintaansa sekä valtiolta että kunnalta, eli Helsingin kaupungilta. LUE LISÄÄ TOIMINNASTA: Teatterin toiminta - Svenska Teatern

  • Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa
    Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa

    Helsingin katukuvaan saapuu uusia upeita mainoslaitteita elokuusta 2024 alkaen. Aikataulu varmistui, kun yksittäisen kuntalaisen valitus hylättiin ja myös maankäytön päätöksestä tuli lainvoimainen. Mainoslaitteet rakennetaan tutuille paikoille, missä oli aiemman operaattorin Clear Channelin aikaan enimmäkseen staattista inventaaria. Helsingin kaduille avautuu nyt huikeita uusia mahdollisuuksia, kun 444 pintaa kattava verkosto digitalisoidaan sataprosenttisesti. Outshine saa sopimuksella yksinoikeuden kantakaupungin katumainostauluihin sekä pilareihin lähes yhdentoista (11) vuoden ajaksi uudelle sopimuskaudelle 2024 - 2035.

  • DOOH sanasto
    Ulkomainonnan termit

    Outshinen vaikuttavat digipinnat tavoittavat suuren yleisön ja aikaansaavat tuloksia nopeasti. Näkyvyys mieleenpainuvassa mediaympäristössä vahvistaa brändiä ja näkyvyys voidaan kohdentaa juuri haluamallesi kohderyhmälle sekä alueelle. Tutustutaan tarkemmin ulkomainonnan lyhenteisiin, käsitteisiin ja niiden merkitykseen.

  • Suunnittelutyökalu
    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla

    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla Nyt löydät suunnittelutyökalustamme entistä tarkempaa kohderyhmädataa mainospaikoistamme. Datasta ilmenee yleisön sukupuolijakauma, tulotaso sekä koulutus. Tieto on peräisin Tilastokeskuksen avoimesta Paavo-tietokannasta.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?