Logo

Helpotimme asiakkaidemme aineistotuotantoa

Uudet aineistokoot

Helpottaaksemme asiakkaidemme aineistotuotantoa olemme ottaneet käyttöön televisiomainonnasta tutun maksimissaan 10% suojarajan näytöillemme ja jakaneet näyttömme kolmeen vaakakokoon, yhteen pystykokoon sekä erikoistoteutuksiin. Jos tästä huolimatta tarvitsette apua aineistotuotannossa, tuotantomme palvelee mielellään ilman lisäkuluja tuttuun ripeään tapaan.

Uudistuksemme helpottaa merkittävästi laajan ulkomainoskampanjan suunnittelua, sillä nyt jopa valtakunnalliset, koko verkostomme laajuiset kokonaisuudet on mahdollista toteuttaa vain muutamalla aineistokoolla. Tarkistamme aineistot ennen julkaisua varmistaaksemme laadukkaan lopputuloksen.

Varaa paikkasi Suomen vaikuttavimpiin näyttöihin

Suuret digitaaliset pinnat vaikuttavat tutkitusti erityisen vahvasti ihmisen aivojen tunnepitoiseen, ostopäätöksiä ohjaavaan puoliskoon. Mainonta huomataan tehokkaasti ja vaikuttavissa pinnoissa esitetty mainonta vie brändit uudelle tasolle.

Suosittuja ratkaisuitamme yli 50 paikkakunnan verkostosta:

  • Keskustoiden parhaat paikat (paikallinen tai valtakunnallinen)
  • Autoileva kohderyhmä maanteillä (paikallinen tai valtakunnallinen)
  • Ostopaikkojen/apteekkien läheisyys (paikallinen tai valtakunnallinen)
  • Tapahtumat Nokia Arenalla
  • Hop On Hop Off -bussit (Helsinki)
  • TIER-laudat (16 kaupunkia, paikallinen tai valtakunnallinen)


Kysy tarjous myynnistämme.

  • Mediaharjoittelija
    Mediaharjoittelija

    Outshine Oy etsii innokasta ja motivoitunutta mediaharjoittelijaa kuuden kuukauden harjoitteluun. Tämä on loistava tilaisuus alan opiskelijalle, joka haluaa kehittää taitojaan ja saada arvokasta työkokemusta.

  • Digitaalinen taide valtasi kaupunkien keskustat
    Outshine ja Artcrush määrittelivät suomalaisen katutaiteen uudelleen: Digitaalinen taide valtasi kaupunkien keskustat

    Suomen johtava digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) media Outshine ja kansainvälisesti tunnettu digitaalisen taiteen alusta Artcrush aloittavat ainutlaatuisen yhteistyön. Kumppanuus mullistaa suomalaisen kaupunkimaiseman tuomalla kuukausittain 30 valikoitua digitaalista taideteosta osaksi Outshinen valtakunnallista digitaalista ulkomainosverkostoa.

  • Kirsi Immonen
    Nimitysuutinen: Kirsi Immonen Outshinelle asiakkuuspäälliköksi

    Kirsi Immonen on nimitetty Outshinen myyntitiimiin asiakkuuspäällikön (Account Manager) rooliin. Kirsi tuo mukanaan vahvaa osaamista digitaalisesta markkinoinnista ja asiakaslähtöisyydestä. Kirsi on aiemmin työskennellyt yrittäjänä digitaalisen markkinoinnin parissa, markkinointipäällikkönä sähköautojen latauspalveluiden parissa. Viimeiset kahdeksan vuotta hän on toiminut vapaa-ajalla Tesla Club Finlandin tapahtumavastaavana, joista viisi vuotta yhdistyksen puheenjohtajana.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?