Logo

Helpotimme asiakkaidemme aineistotuotantoa

Uudet aineistokoot

Helpottaaksemme asiakkaidemme aineistotuotantoa olemme ottaneet käyttöön televisiomainonnasta tutun maksimissaan 10% suojarajan näytöillemme ja jakaneet näyttömme kolmeen vaakakokoon, yhteen pystykokoon sekä erikoistoteutuksiin. Jos tästä huolimatta tarvitsette apua aineistotuotannossa, tuotantomme palvelee mielellään ilman lisäkuluja tuttuun ripeään tapaan.

Uudistuksemme helpottaa merkittävästi laajan ulkomainoskampanjan suunnittelua, sillä nyt jopa valtakunnalliset, koko verkostomme laajuiset kokonaisuudet on mahdollista toteuttaa vain muutamalla aineistokoolla. Tarkistamme aineistot ennen julkaisua varmistaaksemme laadukkaan lopputuloksen.

Varaa paikkasi Suomen vaikuttavimpiin näyttöihin

Suuret digitaaliset pinnat vaikuttavat tutkitusti erityisen vahvasti ihmisen aivojen tunnepitoiseen, ostopäätöksiä ohjaavaan puoliskoon. Mainonta huomataan tehokkaasti ja vaikuttavissa pinnoissa esitetty mainonta vie brändit uudelle tasolle.

Suosittuja ratkaisuitamme yli 50 paikkakunnan verkostosta:

  • Keskustoiden parhaat paikat (paikallinen tai valtakunnallinen)
  • Autoileva kohderyhmä maanteillä (paikallinen tai valtakunnallinen)
  • Ostopaikkojen/apteekkien läheisyys (paikallinen tai valtakunnallinen)
  • Tapahtumat Nokia Arenalla
  • Hop On Hop Off -bussit (Helsinki)
  • TIER-laudat (16 kaupunkia, paikallinen tai valtakunnallinen)


Kysy tarjous myynnistämme.

  • AU Data
    Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.

    Suomen ulkomainosmarkkinan suurimmat toimijat lanseeraavat uuden yleisömittausjärjestelmän.

  • WOO
    The World Out Of Home Organizationin (WOO) jäsenyys

    Outshine hyväksyttiin 24.6.2024 The World Out Of Home Organizationin (WOO) jäseneksi. Jäsenyys mahdollistaa yhteisten standardien ja termien edistämistä alalla maailmanlaajuisesti. Lisäksi saamme arvokasta tietoa maailmalta asiakkaidemme käyttöön.

  • Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa
    Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa

    Helsingin katukuvaan saapuu uusia upeita mainoslaitteita elokuusta 2024 alkaen. Aikataulu varmistui, kun yksittäisen kuntalaisen valitus hylättiin ja myös maankäytön päätöksestä tuli lainvoimainen. Mainoslaitteet rakennetaan tutuille paikoille, missä oli aiemman operaattorin Clear Channelin aikaan enimmäkseen staattista inventaaria. Helsingin kaduille avautuu nyt huikeita uusia mahdollisuuksia, kun 444 pintaa kattava verkosto digitalisoidaan sataprosenttisesti. Outshine saa sopimuksella yksinoikeuden kantakaupungin katumainostauluihin sekä pilareihin lähes yhdentoista (11) vuoden ajaksi uudelle sopimuskaudelle 2024 - 2035.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?