Logo

Helpotimme asiakkaidemme aineistotuotantoa

Uudet aineistokoot

Helpottaaksemme asiakkaidemme aineistotuotantoa olemme ottaneet käyttöön televisiomainonnasta tutun maksimissaan 10% suojarajan näytöillemme ja jakaneet näyttömme kolmeen vaakakokoon, yhteen pystykokoon sekä erikoistoteutuksiin. Jos tästä huolimatta tarvitsette apua aineistotuotannossa, tuotantomme palvelee mielellään ilman lisäkuluja tuttuun ripeään tapaan.

Uudistuksemme helpottaa merkittävästi laajan ulkomainoskampanjan suunnittelua, sillä nyt jopa valtakunnalliset, koko verkostomme laajuiset kokonaisuudet on mahdollista toteuttaa vain muutamalla aineistokoolla. Tarkistamme aineistot ennen julkaisua varmistaaksemme laadukkaan lopputuloksen.

Varaa paikkasi Suomen vaikuttavimpiin näyttöihin

Suuret digitaaliset pinnat vaikuttavat tutkitusti erityisen vahvasti ihmisen aivojen tunnepitoiseen, ostopäätöksiä ohjaavaan puoliskoon. Mainonta huomataan tehokkaasti ja vaikuttavissa pinnoissa esitetty mainonta vie brändit uudelle tasolle.

Suosittuja ratkaisuitamme yli 50 paikkakunnan verkostosta:

  • Keskustoiden parhaat paikat (paikallinen tai valtakunnallinen)
  • Autoileva kohderyhmä maanteillä (paikallinen tai valtakunnallinen)
  • Ostopaikkojen/apteekkien läheisyys (paikallinen tai valtakunnallinen)
  • Tapahtumat Nokia Arenalla
  • Hop On Hop Off -bussit (Helsinki)
  • TIER-laudat (16 kaupunkia, paikallinen tai valtakunnallinen)


Kysy tarjous myynnistämme.

  • DOOH sanasto
    Ulkomainonnan termit

    Outshinen vaikuttavat digipinnat tavoittavat suuren yleisön ja aikaansaavat tuloksia nopeasti. Näkyvyys mieleenpainuvassa mediaympäristössä vahvistaa brändiä ja näkyvyys voidaan kohdentaa juuri haluamallesi kohderyhmälle sekä alueelle. Tutustutaan tarkemmin ulkomainonnan lyhenteisiin, käsitteisiin ja niiden merkitykseen.

  • Suunnittelutyökalu
    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla

    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla Nyt löydät suunnittelutyökalustamme entistä tarkempaa kohderyhmädataa mainospaikoistamme. Datasta ilmenee yleisön sukupuolijakauma, tulotaso sekä koulutus. Tieto on peräisin Tilastokeskuksen avoimesta Paavo-tietokannasta.

  • Helsinki katumainostaulu
    Ei uusia valituksia: Helsingin ulkomainonta etenee pian

    Helsingin ulkomainoskilpailutus etenee: sopimukset allekirjoitetaan ja upeat uutuudet valloittavat Helsingin katukuvan. Markkinaoikeuden päätökseen liittyvä valitusaika umpeutui 4.1.2024, eikä Clear Channel enää hakenut päätökseen valituslupaa.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?