Picadeli

Picadeli

Kampanjan tavoitteena oli vaikuttaa kauppiaisiin, jotta loputkin salaattibaarit saataisiin auki sekä muistuttaa kuluttajia niiden olemassaolosta. Outshinen pinnat valikoituivat kampanjaan keskeisten sijaintien, hyvän laadun sekä vaivattoman palvelumallin myötä.

"Digitaalinen ulkomainoskampanjamme toteutettiin sujuvasti ja nopealla aikataululla. Outshinen tuotanto toimi erittäin hyvin avaimet käteen -periaatteella."

Sanna Kariluoto

Marketing manager, Greendeli

PicadeliPicadeli

Verkostomme koostuu vaikuttavista, led-teknologialla rakennetuista digipinnoista, mitkä vaativat aineiston osalta pientä työstöä vaikka yksi koko olisikin valmiina. Saimme työtiedoston asiakkaan mainostoimistosta ja valmistimme lopullisen aineiston kaikkiin tarvittaviin kokoihin. Lopullinen aineisto lähetettiin asiakkaalle hyväksyttäväksi ennen julkaisua. Peruspalveluumme kuuluva tuotanto säästi asiakkaan aikaa ja rahaa. Kampanjan jälkeen asiakkaalle toimitettiin tulosraportti ja pidettiin yhteinen palaveri jossa varmistettiin, että kampanjan tavoite on vähintäänkin täyttynyt.

"Kampanjan tulosraportti toimitettiin meille ja käytiin läpi heti kampanjan päätyttyä. Myös lukujen valossa tarkasteltuna onnistuimme pääsemään tavoitteisiimme."

Sanna Kariluoto

Marketing manager, Greendeli

Pinnoilta bongattua

Digitaalinen ulkomainonta pysäyttää, puhuttelee ja jää mieleen.