Toteutimme yhteistyössä Outshinen kanssa valtakunnallisen digitaalisen ulkomainoskampanjan, joka toi esille uuden täyssähköisen Mercedes-Benz eSprinter -pakettiauton.
"Kampanja tavoitti ostovoimaisen kohderyhmän tehokkaasti kaupunkien sisään- ja ulosajoväylien varrella sekä keskeisillä jättipinnoilla Helsingistä Rovaniemelle."
Essi Kautonen
Markkinointijohtaja, Mercedes-Benz maahantuonti


Kampanja tavoitti ostovoimaisen kohderyhmän tehokkaasti kaupunkien sisään- ja ulosajoväylien varrella sekä keskeisillä jättipinnoilla Helsingistä Rovaniemelle.

Outshinen laaja verkosto ja asiakkaan tarpeet huomioiva palvelu varmistivat kampanjan menestyksen. Yhteistyömme Outshinen myyntihenkilöstön kanssa oli sujuvaa ja joustavaa, ja tämä näkyi kampanjan jokaisessa vaiheessa.
