Picadeli

Ulkomainonta lisäsi salaattibaarien tunnettuutta

Digitaalinen ulkomainoskampanjamme toteutettiin sujuvasti ja nopealla aikataululla. Outshinen tuotanto toimi erittäin hyvin avaimet käteen-periaatteella.

Sanna Kariluoto

marketing manager, Greendeli

Picadeli

Kampanjan tavoitteena oli vaikuttaa kauppiaisiin, jotta loputkin salaattibaarit saataisiin auki sekä muistuttaa kuluttajia niiden olemassaolosta. Outshinen pinnat valikoituivat kampanjaan keskeisten sijaintien, hyvän laadun sekä vaivattoman palvelumallin myötä.

Verkostomme koostuu vaikuttavista, led-teknologialla rakennetuista digipinnoista, mitkä vaativat aineiston osalta pientä työstöä vaikka yksi koko olisikin valmiina. Saimme työtiedoston asiakkaan mainostoimistosta ja valmistimme lopullisen aineiston kaikkiin tarvittaviin kokoihin. Lopullinen aineisto lähetettiin asiakkaalle hyväksyttäväksi ennen julkaisua. Peruspalveluumme kuuluva tuotanto säästi asiakkaan aikaa ja rahaa. Kampanjan jälkeen asiakkaalle toimitettiin tulosraportti ja pidettiin yhteinen palaveri jossa varmistettiin, että kampanjan tavoite on vähintäänkin täyttynyt.

YKSILÖLLISET KOOT OVAT TUTKITUSTI TEHOKKAAMPIA

Jokainen led-pinta on kuin tilauksesta räätälin työnä valmistettu, yksilöllinen taideteos. Ulkomailla valtavirtaistunut teknologia tekee kovaa vauhtia tuloaan myös Suomeen, sillä yksilöllisten kokoisten pintojen on havaittu vaikuttavan aivojen oikeaan puoliskoon tehokkaammin (Ocean, UK).

Picadeli

Kampanjan tulosraportti toimitettiin meille ja käytiin läpi heti kampanjan päätyttyä. Myös lukujen valossa tarkasteltuna onnistuimme pääsemään tavoitteisiimme.

Sanna Kariluoto

marketing manager, Greendeli

Picadeli
Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?