Certina

Kampanja oli onnistunut kokonaisuus

Kampanja oli onnistunut kokonaisuus. Mainosmateriaalimme olivat upean näköiset Outshinen isoilla pinnoilla Helsingin vilkkaimmilla paikoilla. Pystyimme kasvattamaan uuden kellomme tietoisuutta erittäin hyvin kampanjan avulla. Uskon, että kampanjan pidempiaikainen vaikutus positiivisessa mielessä kasvattaa meidän myyntejämme. Pyysin aineistot muokattavaksi Sveitsin pääkonttorilta ja Outshinen tuotanto teki mainokset kaikkiin kokoihin käden käänteessä. Jatkossa minun on helppo tehdä heidän kanssaan uusia kampanjoita.

Lauri Broman

National Sales Manager, Swatch Group (Certina)

Certina

Lähtökohta

Certina on Sveitsiläinen kellomerkki, jolle tehtiin kampanja Outshinen verkostossa 27.9-10.10.2021 aikana. Kampanjan lähtökohtana oli lanseerata Certinan uusi kellomalli DS Action Diver ja käyttää konseptissa Outshinen näyttäviä LED-pintoja Helsingin keskustan vilkkaimmilla paikoilla. Mediapinnat sijoittuvat eri puolille Helsingin keskustaa tavoittaen kohderyhmän tehokkaasti. Näytöt oli valittu kohdennetusti lähellä ostopaikkaa.

RATKAISU

Ratkaisuna lähdettiin tekemään näyttävää mainontaa lähellä ostopaikkaa yhteensä 13 mainostaululla. Outshinen korkealaatuiset näytöt toimivat konseptiin täydellisesti ja niillä saatiin korostettua sekä kellon että brändin korkealuokkaisuutta.

TAVOITTEET YLITTYIVÄT

Kampanjaan kuului kolmetoista (13) vaikuttavaa LED-pintaa. Kampanjan taattu näyttökertojen määrä oli 178800 näyttökertaa. Kampanjan aikana takuu ylittyi yli 15%.

Certina
Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?