Bolt.Works
"Mulla on pelkästään hyvää sanottavaa tästä yhteistyöstä"
Sony Music Finland ja Epic Records toteuttivat syyskuussa 2024 Outshinen kanssa valtakunnallisen digitaalisen ulkomainoskampanjan popartisti HUGOn debyyttialbumin julkaisun yhteydessä.
Kampanja tavoitti HUGOn nuoren kohderyhmän tehokkaasti Jyväskylän, Helsingin ja Tampereen ydinkeskustoissa.
Artistin toiveissa oli saada näyttävä valtakunnallinen ulkomainoskampanja Kehykset-albumin lanseerauksen yhteyteen. Olimme tehneet Outshinen kanssa yhteistyötä jo aiemmin, joten oli luontevaa kääntyä asiassa jo entuudestaan luotettavan, tutun ja helposti lähestyttävän kumppanin puoleen.
Outshinen kanssa toteutettu kampanja auttoi omalta osaltaan siivittämään HUGOn debyyttialbumin yli 40 miljoonaan striimiin ja sen myötä myös harvinaiseen tuplaplatina statukseen.
Sami Rikala
Senior Marketing Manager, Sony Music Entertainment Finland Oy
"Mulla on pelkästään hyvää sanottavaa tästä yhteistyöstä"
"Kampanja tavoitti ostovoimaisen kohderyhmän tehokkaasti kaupunkien sisään- ja ulosajoväylien varrella sekä keskeisillä jättipinnoilla Helsingistä Rovaniemelle."
"Kampanja oli onnistunut kokonaisuus"
Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.
Haluatko sallia evästeet?