Logo

Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla

Suunnittelutyökalu

Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla

Nyt löydät suunnittelutyökalustamme entistä tarkempaa kohderyhmädataa mainospaikoistamme. Datasta ilmenee yleisön sukupuolijakauma, tulotaso sekä koulutus. Tieto on peräisin Tilastokeskuksen avoimesta Paavo-tietokannasta.


Tarkempaa raportointia veloituksetta


Työkalumme yhdistää datalähteistä tuodun tiedon mainospaikkoihin, ja muodostaa automatisoidusti tiedot niin yksittäisiin sijoituspaikkoihin kuin myös kokonaisuuksiin. Kohderyhmädata tuodaan helmikuun 2024 aikana myös raporteille, mitkä asiakkaamme saavat jatkossa veloituksetta käyttöönsä. Raporttien avulla voidaan pureutua mainonnan suorituskykyyn ja läpinäkyvästi todentaa, miten ostetut näyttökerrat ovat toteutuneet.


Datan alkuperä


Alkuvaiheessa kohderyhmädata perustuu Tilastokeskuksen avoimena datana tarjoamaan Paavo-tietokantaan, mistä saamme tietoa postinumeroalueen perusteella. Työkalumme hakee tiedot mainospaikoille viiden (5) kilometrin säteeltä, joten vielä tässä kohtaa data ei huomioi kohderyhmien liikkuvuutta. Rikastamme työkaluamme jatkossa muillakin datan lähteillä, joten raportointimme kehittyy jatkuvasti tarkempaan suuntaan.

  • Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa
    Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa

    Helsingin katukuvaan saapuu uusia upeita mainoslaitteita elokuusta 2024 alkaen. Aikataulu varmistui, kun yksittäisen kuntalaisen valitus hylättiin ja myös maankäytön päätöksestä tuli lainvoimainen. Mainoslaitteet rakennetaan tutuille paikoille, missä oli aiemman operaattorin Clear Channelin aikaan enimmäkseen staattista inventaaria. Helsingin kaduille avautuu nyt huikeita uusia mahdollisuuksia, kun 444 pintaa kattava verkosto digitalisoidaan sataprosenttisesti. Outshine saa sopimuksella yksinoikeuden kantakaupungin katumainostauluihin sekä pilareihin lähes yhdentoista (11) vuoden ajaksi uudelle sopimuskaudelle 2024 - 2035.

  • DOOH sanasto
    Ulkomainonnan termit

    Outshinen vaikuttavat digipinnat tavoittavat suuren yleisön ja aikaansaavat tuloksia nopeasti. Näkyvyys mieleenpainuvassa mediaympäristössä vahvistaa brändiä ja näkyvyys voidaan kohdentaa juuri haluamallesi kohderyhmälle sekä alueelle. Tutustutaan tarkemmin ulkomainonnan lyhenteisiin, käsitteisiin ja niiden merkitykseen.

  • Suunnittelutyökalu
    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla

    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla Nyt löydät suunnittelutyökalustamme entistä tarkempaa kohderyhmädataa mainospaikoistamme. Datasta ilmenee yleisön sukupuolijakauma, tulotaso sekä koulutus. Tieto on peräisin Tilastokeskuksen avoimesta Paavo-tietokannasta.

Outshine.fi website uses cookies!

We use cookies and other technologies in our website. We use cookies to personalise content and analyse our traffic.

Would you like to allow cookies?