Outshine on solminut useita uusia sopimuksia, minkä myötä Suomen kattavimpaan dooh-verkostoon liittyi seitsemän uutta paikkakuntaa. Sopimusten myötä markkinoiden kattavmpaan tuotesarjaan kuuluu nyt 48 paikkakuntaa Helsingistä Ivaloon.
Vaikka ulkomainosmarkkina laski viime vuonna koronan myötä, digitaalisuus ja siihen liittyvät mahdollisuudet ovat vahvassa kasvussa. Entistä vahvempi verkosto mahdollistaa mainostajille koko maan kattavan digitaalisen kampanjan rakentamisen kotimaisen Outshinen varaan. Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö iloitsee tuoreista sopimuksista:
“Verkostomme on kasvanut hyvin vaikeassa markkinatilanteessa. Teemme myös kovasti töitä uuden teknologian ja asiakaskokemuksen kehittämisen parissa. Näillä eväillä tavoittelemme tänä vuonna liikevaihdon vahvaa kasvua.”
Verkostoon liitetyt mainostaulut sijaitsevat vilkkaasti liikennöidyillä sisääntuloteillä ja kaupunkien keskustoissa. Uudet paikkakunnat ovat: Joensuu, Kannus, Kaustinen, Kokkola, Pietarsaari, Pyhäjoki ja Ylivieska. Vahvistukset näkyvät useissa verkostoissa:
TOTAL – Finland 48 – Suomen kattavin dooh-peitto (48 kaupunkia, 135 digitaulua)
THE CORE – Kaupunkien keskusta-alueet (15 kaupunkia, 46 digitaulua)
COMMUTERS – Ostovoimainen, autoileva kohderyhmä (45 kaupunkia, 101 digitaulua)
POINT OF SALE – Ostopaikkojen läheisyydessä (30 kaupunkia, 71 digitaulua)
PHARMACY – Apteekkien läheisyydessä (29 kaupunkia, 69 digitaulua)
Outshinen mainosmyynti uusiin kaupunkeihin on jo käynnistynyt.
Lisätietoja:
Jani Lepistö
Toimitusjohtaja, Outshine Oy
050 560 8425,
jani.lepisto@outshine.fi