Logo

Outshinesta maantieteellisesti kattavin DOOH-myyjä Suomessa

3 Kaveria

Kärpät ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen sopimuksen, jonka myötä Kärppien ulkomainosnäyttöjen valtakunnallisesta myynnistä vastaa jatkossa Outshine. Aiemmin näyttöjä on myynyt useampi yritys, mutta uusi sopimus takaa Outshinelle yksinoikeuden näyttöjen valtakunnalliseen myyntiin. Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö iloitsee tuoreesta sopimuksesta:

“Kotimainen Outshine kattaa digiverkollaan jo 39 paikkakuntaa ja tähtää kohti alan markkinajohtajuutta. Kiristyvä kilpailu on upea asia asiakkaiden kannalta, sillä alaa on pitkään Suomessa dominoinut kaksi monikansallista suuryritystä. Olen ylpeä siitä, että Outshine valikoitui kumppaniksi monien vaihtoehtojen joukosta”, iloitsee Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö.

Kärppien omat myyjät tulevat jatkossakin huolehtimaan Kärppien sopimusasiakkaiden tarpeista ulkomainosnäkyvyyksien osalta. Valtakunnallinen myynti on kuitenkin merkittävä palanen tätä Oulun Kärppien liiketoiminnan osaa. Outshine on Oulun Kärpät Oy:n toimitusjohtaja Tommi Virkkusen erinomainen kumppani Kärpille tällä saralla.

”Outshine on kasvava yritys, josta tuli tämän sopimuksen myötä maantieteellisesti kattavin LED-näkyvyyksien myyjä Suomessa. He ovat osoittaneet olevansa innovatiivinen ja ketterä toimija näillä markkinoilla. Ne ovat ominaisuuksia, mitä me arvostamme suuresti.”

Oulun Kärppien mainostaulut sijaitsevat vilkkaasti liikennöidyillä sisääntuloteillä ja myyntipaikoilla, S-Ryhmän pihoissa. Pääosin taulut ovat mainoskäytössä, mutta niitä voidaan hyödyntää myös tiedottamiseen ja yleishyödyllisen tiedon jakamiseen. Näytöt ovat kooltaan 6m2 – 19m2 ja niiden kirkkaus säätyy automaattisesti ympäristön valon mukaan. Uusi sopimus astuu voimaan huhtikuun 2021 alusta. Outshinen mainosmyynti on jo käynnistynyt.

Lisätietoja:

Tommi Virkkunen
Toimitusjohtaja, Oulun Kärpät Oy
040 058 4401,
tommi.virkkunen@karpat.fi

Jani Lepistö
Toimitusjohtaja, Outshine Oy
050 560 8425,
jani.lepisto@outshine.fi

  • Ulkomainonnan kasvu
    Ulkomainonta kasvaa ennätystahtia – hyödynnä Outshinen uudet mahdollisuudet

    Syyskuussa ulkomainonta nousi kolmanneksi suurimmaksi mediaryhmäksi, heti television ja verkkomedian jälkeen (Kantar). Kasvuvauhti on huimaa: ulkomainonnan osuus mediamainonnasta kasvoi 19,4 % viime vuoden syyskuuhun verrattuna ja kattaa jo 12,6 % koko mediamainonnasta.

  • Greetings from Oulu
    Outshinelle Oulun kattavin verkosto 15 vuoden ajaksi!

    Outshine valloittaa Oulun pysäkkikatosten mainospaikat voitettuaan kaupungin järjestämän kilpailutuksen peräti 15-vuotiselle sopimuskaudelle. Outshine tarjoaa alueen kattavimman ulkomainonnan verkoston ja vahvistaa asemaansa tavoittavimman digitaalisen ulkomainonnan myyjänä. “Tuomme markkinoille Oulun kattavimman digitaalisen ulkomainonnan tuotteen. Mainostajat voivat hyödyntää pintoja yhdellä aineistokoolla, kuten myös Helsingissä”, kertoo Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö.

  • Kirkkaasti tavoittavin
    Kirkkaasti tavoittavin

    Tavoita Suomen suurimmat yleisöt Helsingin laajennetussa kantakaupungissa! Helsingin laajennettu kantakaupunki tarjoaa mainostajille ainutlaatuisen mahdollisuuden: Suomen suurimmat kontaktimäärät yhdistettynä maan parhaaseen ostovoimaan. Outshine tarjoaa yksinoikeudella kattavimman digitaalisen ulkomainosverkoston, joka tavoittaa juuri oikeat ihmiset oikeassa paikassa.

Outshine.fi website uses cookies!

We use cookies and other technologies in our website. We use cookies to personalise content and analyse our traffic.

Would you like to allow cookies?