Logo

Outshinelle monivuotinen yksinoikeus Svenska Teaternin LED-näyttöjen mainosmyyntiin

Svenska Tatern

Svenska Teatern ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen jatkosopimuksen Svenska Teaternin ulkonäyttöjen mainosmyyntiin liittyen. Sopimus takaa Outshinelle yksinoikeuden Helsingin Mannerheimintielle näkyvien LED-näyttöjen mainosmyyntiin usean vuoden ajaksi.

- Svenska Teaternin näytöt sijaitsevat yhdellä Helsingin keskeisimmistä paikoista ja ovat tärkeä palanen Outshinen ulkomainosverkostoa. Aloitimme yhteistyön vuonna 2018 pian Outshinen perustamisen jälkeen ja olen innoissani yhteistyön jatkumisesta pitkäaikaisen kumppanin kanssa, kertoo Outshine Oy:n toimitusjohtaja Jani Lepistö.

Svenska Teaternin LED-näytöt päivitettiin vuoden vaihteessa uudempaan teknologiaan ja niiden laatutaso on huippuluokkaa. Uuden sopimuksen myötä näytöille päästään toteuttamaan entistä luovempia kampanjoita, sillä jatkossa Outshine huolehtii myös näyttöjen hallintaohjelmistosta.

- Päivitämme näyttöihin syyskuussa nykyaikaisen ohjelmiston, mikä mahdollistaa Svenska Teaternin pintoihin entistä luovemmat kampanjatoteutukset. Voimme jatkossa toteuttaa näihinkin pintoihin esimerkiksi dynaamisia kampanjoita, mihin mainosaineisto päivittyy automatisoidusti esimerkiksi asiakkaan tietokannasta tai verkkosivustolta. Mainoksen relevanssi lisää tutkitusti sen tehokkuutta ja tarjoamme tähän liittyvät toteutukset avaimet käteen -periaatteella, sanoo Outshinen Lead Architect Aapo Koro.

- Svenska Teaternin oma markkinoinnin strategia muuttuu huomattavasti monikanavaisemmaksi, luova-teknisesti monipuolisemmaksi ja operatiivisesti taktisemmaksi. Tähän ajatteluun liittyy keskeisesti myös omien sponsorien saamat palvelut teatterilta, sekä teatterin roolin vahvistaminen koko b2b-kentällä. Meille oli tärkeää saada tätä toimintamallia proaktiivisesti tukeva kumppani hoitamaan myös omien mainospintojemme kehitystä ja myyntiä. Outshinen tarjoamassa kokonaisuudessa meitä ja tavoitteitamme oli selvästi kuunneltu erittäin herkällä korvalla, joka puolestaan johti sopimuksen uusimiseen, kertoo Svenska Teaternin myynti- ja markkinointipäällikkö Elli Mäkilä.

Sopimus astuu voimaan 1.10.2022. Outshinen mainosmyynti on jo käynnistynyt.

Lisätietoja:

Jani Lepistö

toimitusjohtaja, Outshine Oy

050 560 8425, jani.lepisto@outshine.fi

Elli Mäkilä

myynti- ja markkinointipäällikkö, Svenska Teatern

040 662 3034

elli.makila@svenskateatern.fi

Outshine on suomalainen palveluyhtiö, jonka toiminnan sydän on digitaalinen näyttöteknologia. Meitä inspiroivat nopeat tulokset, joita voimme digitaalisilla näytöillä asiakkaillemme toimittaa. Visiomme on olla maailman innovatiivisin ja asiakaskeskeisin ulkomainostoimija ja isoista digitaalisista mainosnäytöistä koostuva verkostomme tavoittaa valtakunnallisesti ympäri Suomea

Svenska Teatern – Suomen ruotsinkielinen kansallisteatteri on nimensä mukaisesti kansallisnäyttämö, jonka esityskieli on ruotsi. Tarjoamme lähes jokaiseen esitykseen tekstityksen suomeksi, ja usein myös englanniksi. Teatteritalo sijaitsee Helsingin sydämessä. Kolmella näyttämöllä esitetään erilaisia näytelmiä, joista jokainen löytää suosikkinsa. Suuren näyttämön saliin mahtuu noin 620 katsojaa, AMOS-näyttämöllä paikkoja on näytelmästä ja lavastuksesta riippuen parhaimmillaan 135, ja pienemmällä NICKEN-näyttämöllä istumapaikkoja on 70. Kansallisnäyttämönä teatteri tarjoaa laaja-alaisen ohjelmiston, muun muassa draamaa, uutta kotimaista tuotantoa, klassikoita, musikaaleja ja lastenteatteria. Svenska Teatern tuottaa vuosittain keskimäärin 8-10 näytelmää. Tämän lisäksi teatterissa nähdään vierailevia esityksiä ja näytelmiä, jotka tuotetaan yhteistyössä toisten teattereiden tai vapaiden teatteriryhmien kanssa. Samoin kuin useimmat muut ammattiteatterit, myös Svenska Teatern saa tukea toimintaansa sekä valtiolta että kunnalta, eli Helsingin kaupungilta. LUE LISÄÄ TOIMINNASTA: Teatterin toiminta - Svenska Teatern

  • Ulkomainonnan kasvu
    Ulkomainonta kasvaa ennätystahtia – hyödynnä Outshinen uudet mahdollisuudet

    Syyskuussa ulkomainonta nousi kolmanneksi suurimmaksi mediaryhmäksi, heti television ja verkkomedian jälkeen (Kantar). Kasvuvauhti on huimaa: ulkomainonnan osuus mediamainonnasta kasvoi 19,4 % viime vuoden syyskuuhun verrattuna ja kattaa jo 12,6 % koko mediamainonnasta.

  • Greetings from Oulu
    Outshinelle Oulun kattavin verkosto 15 vuoden ajaksi!

    Outshine valloittaa Oulun pysäkkikatosten mainospaikat voitettuaan kaupungin järjestämän kilpailutuksen peräti 15-vuotiselle sopimuskaudelle. Outshine tarjoaa alueen kattavimman ulkomainonnan verkoston ja vahvistaa asemaansa tavoittavimman digitaalisen ulkomainonnan myyjänä. “Tuomme markkinoille Oulun kattavimman digitaalisen ulkomainonnan tuotteen. Mainostajat voivat hyödyntää pintoja yhdellä aineistokoolla, kuten myös Helsingissä”, kertoo Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö.

  • Kirkkaasti tavoittavin
    Kirkkaasti tavoittavin

    Tavoita Suomen suurimmat yleisöt Helsingin laajennetussa kantakaupungissa! Helsingin laajennettu kantakaupunki tarjoaa mainostajille ainutlaatuisen mahdollisuuden: Suomen suurimmat kontaktimäärät yhdistettynä maan parhaaseen ostovoimaan. Outshine tarjoaa yksinoikeudella kattavimman digitaalisen ulkomainosverkoston, joka tavoittaa juuri oikeat ihmiset oikeassa paikassa.

Outshine.fi website uses cookies!

We use cookies and other technologies in our website. We use cookies to personalise content and analyse our traffic.

Would you like to allow cookies?