Myynnin parissa vuodesta 2006 työskennellyt Tommi Fäldt aloittaa Outshinen kaupallisena johtajana (Commercial Director) 6.9.2024. Fäldt on kokenut markkinoinnin ja B2B-myynnin ammattilainen, joka on aiemmin työskennellyt esimerkiksi Clear Channelilla, SOK:lla ja viimeisimpänä Keskisuomalaisella.
”Tommi on markkinointialalla arvostettu ammattilainen, joka ymmärtää kokonaisvaltaisesti asiakkaiden tarpeet ja omaa vahvat näytöt ulkomainonnan parista. Tommin nimitys tukee tavoitettamme kasvaa voimakkaasti digitaalisen ulkomainonnan markkinassa ja kehittää liiketoimintaamme entisestään”, kertoo Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö.
”Ulkomainosmarkkinassa eletään vahvaa murrosvaihetta. Outshinen voittaman Helsingin kilpailutuksen myötä, markkinaosuuksia jaetaan uudelleen ja ulkomainosinfran entistä vahvempi digitalisoituminen pakottaa toimijoita kehittämään tuotteistuksia ja toimintamallejaan entistä paremmin mainostaja-asiakkaiden tarpeita vastaaviksi.
Uskon vahvasti, että minulla on tähän paljon annettavaa ja odotankin innolla pääseväni pienen tauon jälkeen myös konkreettiseen asiakastyöhön mukaan." -Tommi Fäldt
Outshine on kotimainen, digitaaliseen ulkomainontaan erikoistunut yhtiö. Verkostomme tavoittaa valtakunnallisesti keskustoissa, vilkkaassa liikenneympäristössä ja lähellä ostopaikkoja sisältäen myös Pohjoismaiden suurimmat digitaaliset mainospinnat. Voitimme Suomen suurimman ulkomainonnan kilpailutuksen, minkä myötä verkostostamme rakentuu Helsingin katujen kattavin. Asennukset edistyvät ennakoitua nopeammin, ja tällä hetkellä asennettuna on jopa 195 uutta digipintaa.