Logo

Liikennemäärät kasvussa

Mörkö

Koronaviruksen (covid-19) aiheuttama poikkeustilanne on muuttanut ihmisten liikkumistottumuksia. Yksityisautoilun suosio on koronaa edeltävää tasoa suurempaa, kun taas joukkoliikenteen matkustajamäärät ovat laskeneet.

Vielä alkuvuonna koronasäädökset ja suositukset vähensivät ihmisten liikkumista, mutta kesä on ollut datan perusteella hyvin vilkas. Monena viikkona liikkuminen on ollut jopa koronaa edeltävää tasoa vilkkaampaa. Kenties sinäkin olet huomannut kotimaan matkailun kasvattaneen suosiotaan, tämä heijastuu kiistatta myös ulkomainonnan tavoittavuuslukuihin.

Meillä Outshinella visiona on olla maailman innovatiivisin ja asiakaskeskeisin ulkomainostoimija. Siksi tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden kuluitta siirtää mediaamme tilattua kampanjaa. Koska mainospintamme ovat digitaalisia, on mainonta hyvin ketterää sekä joustavaa.

Graafi

Lähde: Apple Mobility Report

OUTSHINEN TIIMI KASVAA

Koronasta huolimatta ulkomainonnan kasvunäkymät ovat hyvät ja myös Outshinen liiketoiminta on hyvällä kasvu-uralla.

Outshinen myyntijohtajana aloitti elokuussa Heikki Pennanen, jolla on laaja kokemus mediasta. Aiemmin Heikki on työskennellyt ansiokkaasti Basso Medialla sekä Clear Channelilla.

Lähden innolla mukaan kasvavaan ja innovatiiviseen ulkomainosyritykseen. On mukava päästä myymään ja kehittämään valtakunnallista verkostoa entistä paremmaksi. Ehdoton plussa tekemiseen on yrityksen kotimaisuus.” -Heikki Pennanen.

Tiimiä vahvistaa myös asiakkuusjohtajana aloittanut Jari Mäkinen, joka on työskennellyt kymmenen vuotta Sanomalla. Viimeiset neljä vuotta Jari työskenteli kaikkien Sanomien medioiden parissa. Jarin ehdottomiin vahvuuksiin kuuluu eri mediaryhmien kattava asiantuntemus sekä palava halu auttaa asiakkaita tekemään entistä parempaa markkinointia.

Olen nopeasti huomannut, että ulkomainonnalla pystyy tekemään hyvin vaikuttavaa ja kustannustehokasta mainontaa. Positiivista itse median lisäksi on myös Outshinen yhteistyökumppaniverkosto, johon lukeutuu monet urheiluseurat. On kiva päästä tukemaan junioriseurojen toimintaa.”, -Jari Mäkinen.

Outshinen verkostolla tavoitat valtakunnallisesti jo 48 kaupungissa Helsingistä Ivaloon asti. Ota meihin yhteyttä niin suunitellaan yhdessä odotukset ylittävä ulkomainoskampanja.

  • DOOH sanasto
    Ulkomainonnan termit

    Outshinen vaikuttavat digipinnat tavoittavat suuren yleisön ja aikaansaavat tuloksia nopeasti. Näkyvyys mieleenpainuvassa mediaympäristössä vahvistaa brändiä ja näkyvyys voidaan kohdentaa juuri haluamallesi kohderyhmälle sekä alueelle. Tutustutaan tarkemmin ulkomainonnan lyhenteisiin, käsitteisiin ja niiden merkitykseen.

  • Suunnittelutyökalu
    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla

    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla Nyt löydät suunnittelutyökalustamme entistä tarkempaa kohderyhmädataa mainospaikoistamme. Datasta ilmenee yleisön sukupuolijakauma, tulotaso sekä koulutus. Tieto on peräisin Tilastokeskuksen avoimesta Paavo-tietokannasta.

  • Helsinki katumainostaulu
    Ei uusia valituksia: Helsingin ulkomainonta etenee pian

    Helsingin ulkomainoskilpailutus etenee: sopimukset allekirjoitetaan ja upeat uutuudet valloittavat Helsingin katukuvan. Markkinaoikeuden päätökseen liittyvä valitusaika umpeutui 4.1.2024, eikä Clear Channel enää hakenut päätökseen valituslupaa.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?